hey ik snap dat een spel niet voor de volle prijs word verkocht omdat ie niet helemaal goed is maar 15 euro/??? waaarom?????????????????????????????? ik heb het en ik vind het wel een goed spel
Misschien wel om te kijken hoe een spel van 15 euro verkoopt. Ik denk niet dat hij in deze aantallen verkocht zou zijn als hij full-price was. Homesoft ( voordat ze ter ziele gingen ), waren ook bezig met games voor lagere prijzen in de markt te zetten. Puur om te kijken of het aan sloeg, ja of nee.
Het is de uitgever die als eerste de prijs bepaald. Dit is ook in Amerika een budget titel maar kost (adviesprijs) daar 30 dollar. Hier weet ik niet wat de adviesprijs is, maar Bart Smit verkoopt hem (misshcien als test hoor) voor 15 euro
als het een test is heb ik maar 1 ding te zeggen ALLEMAAL KOPEN DAN ZIEN ZE DAT HET AANSLAAT EN WORDEN ANDERE SPELLEN OOK GOEDKOPER
Als ik de lokale Intertoys verkoper mag geloven worden de games na februari 2003 ook ietsje goedkoper op de Xbox.
Zodat ze dus zien dat je een game waar je 2 maanden aan werkt ook succesvol kan uitbrengen? Fuck that. Nee qua prijs/kwaliteit verhouding is het spel goed, alleen is het gewoon geen goed/leuk spel in vergelijking met andere games (die natuurlijk wel 4+x zo duur zijn)