Aangezien ik me aan het orienteren ben om een 360 te halen vroeg ik mezelf iets af. Zal ik wachten tot sinterklaas en de feestdagen of zal dat niks uitmaken voor de prijs. Ook dan heb je inmiddels wel het spel wat ik wil namelijk gears of war en cod 3. Dus wat zou jij doen???????
Gewoon Kopen... Tenzij je toch op je geld moet letten! Ik weet zelf niet of MS met prijsverlagingen gaat komen deze kerst... Verwacht het zelf niet, aangezien er weinig concurentie is! Straks ergens rond Maart met de Launch van de PS3 komen er misschien wel prijsverlagingen! Misschien dat je wel kunt wachten op een combinatie pakket van GOW met de Xbox 360... Maar of die komt is ook de vraag! Oftewel, gewoon kopen !
Microsft heeft al meerdere malen bestigd dat er geen prijs daling gaat komen dit jaar .. dus je kan hem gewoon kopen
Dat wil niet zeggen dat bepaalde winkelketens hun prijzen niet omlaag doen. Ook zij 'stunten' met de kerst, en het is best mogelijk dat de 360 in bepaalde winkels rond die tijd goedkoper te krijgen is.
Spreid je kosten zou ik zeggen, heb je tegen die tijd al een 360 en heb je nog geld voor evt. andere spellen. Anders zal je het geld hoogstwaarschijnlijk toch al aan andere dingen hebben besteed zoals met stappen ofzo...
Wachten tot begin dec. want er komt een Gears of War pack en een PES6 pack. Vooral als je GoW wil en een 360 kan je ze liever samen halen, krijg je GoW voor de helft van de prijs net als bij Saints Row het geval is.
Killionaire heeft wat mij betreft gelijk. Koop zo'n pack, die zijn relatief toch iets goedkoper en er zit dan een topgame bij!
Zijn die packs bevestigd? Ik zie ook de logica in van zo'n pack met die games maar als niets is bevestigd geloof ik het niet. Mijn vraag is dus zijn er hier bronnen voor?
Thnx daar zat ik op te w8en. Ik wacht nog wel effe want mijn hart gaat op dit moment uit naar gears of war. En natuurlijk cod3. Ik heb geduld!! alhoewel