Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk met wat oude vrienden die ik nog ken van Halo. Dan moet je denken aan de PDT/GLD jongens.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Mwoah, eigenlijk heb je gelijk :D Maar vind het wel tof om te lezen dat het eindelijk iets groter word hier in europa, beetje jammer dat dat nu pas gebeurd. Als het 1,5 jaar geleden was gebeurd was het veel beter geweest denk ik..
     
  3. Champion

    Champion Guest

    slaying power ? nooit tegen gekomen.. :):
     
  4. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    weet iemand waneer de uitslag komt van de WCG 2007:p?
     
  5. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Ruffel Is God:

    - La1
    - Sacred
    - Gripz
    - Piro

    Team ?:

    - Omega
    - Chutieboy
    - Lethal
    - Ruffel

    Gripz en Omega zijn beide et verst gekomen tijdens de FFA, 5e ronde op precies te zijn, de andere lagen er voor de 4e ronde uit dacht ik.

    Gripz was alleen een beetje vreemd, hij had elke game gewonnen tot aan de 5e ronde maar haalde maar 37 kills in die game..

    Towel me startpagina is http://www.google.nl/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official :)
     
  6. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Mlg New York vandaag! Ik ga nog wel even vod kijken denk ik:)

    En airwave, check je mail!!!
     
  7. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Et was gister al begonnen he Sjaak3;)
     
  8. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    die live broadcast doet het niet bij me:confused:
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2006
  9. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow best ziek that team van la1 is top 8 gefinisht (AM) en Lethals team is top 16 (AM) gefinisht kk ziek:D
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi zijn er nog mensen die halo2 doen en zin hebben om met mij team swat te doen?:+ add dan effe: Notorious mr A of Notorious Mr G

    we worden namelijk te vaak gecheat... is echt niet cool=(

    kusje voor iedereen die ons toevoegt8)
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Door met meer mensen team swat te spelen los je het cheatprobleem niet op. Met een grotere party is de kans op cheaten groter:) Ik add je wel als k weer op halo2 ben, kunnen we samen cheateh!
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Waar kan ik meer info daarover vinden?
     
  13. Champion

    Champion Guest

    hier
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol FB choked.
     
  15. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Carbon werd in de WB Finals best wel aangepakt door FB maar in de Championship Finals was Carbon onfire! Of FB speelde gewoon slecht:9
    Laatste Game Saiyan 4-15 mischien gaan ze nu denken aan een nieuw Line-Up
    wie weet.
     
  16. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    BTW zou deze line-up voor de UK team ni btr zijn?
    Team??:
    Ruffel
    Lethal
    La1
    Gripz

    Team Ruffel Is God:
    Sacred
    Piro
    Omega
    Chutieboy
     
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lineup van UK teams ja dat dacht ik eigenlijk ook maar die teams zijn nogal gewisseld voordat ze gingen eerst ging ipv La1 en nog iemand Heavenswrath en Sublime naar NY maar die konden uiteindelijk niet gaan, ze hebben toen iemand voor Sublime opgepikt en Sacred heeft toen deels meebetaald voor et ticket van La1(eerlijk wie zou je liever als team mate oppikken van UK;)) Als je iemand ze ticket betaald lijkt et mij wel logisch dat je em in je team wilt he. Je had btw dan 1 kk sterk team gehad en 1 kk skere team lol.(Hoewel Gripz eigenlijk een best sterke 4e voor La1 etc. zou kunnen zijn als vervanging van Skillz.

    Maarja ik had dat ook al aan ze gevraagd en waarom die 4e member (Skillz) van La1 ze team TSG dan niet gewoon ging en dat ze dan als volledig team gingen, hij kon dat niet betalen omdat hij daarvoor of daarna zelf op vakantie ging ofzo.

    Saiyan uit FB je bent kk dom,sorry;)

    Saiyan gaat altijd negatief in TS games omdat zijn rol is zoveel mogelijk schoten in de tegenstander te krijgen, helaas ontvangt hij hierdoor ook veel schoten en gaat ie bijna altijd negatief. FB maakte was deze keer niet sterk genoeg om met die schoten om te zetten in kills wat ze normaal wel altijd doen zelfs in games iets daarvoor, mijn uitleg dus FB choked. Ze hebben als team verloren niet door Saiyan, kijk waar Saiyan staat tijden die BC TS hoor vlak bij OS waarom? Omdat ie vanuit daar veel schoten in de tegenstander kan krijgen en dicht bij de OS is etc, normaal finished FB die kills van Saiyan wel af maar dat gebeurde niet Walshy ging de hele tijd naar de Creek toe terwijl je op hogere grond die kills veel beter kan afmaken en in Creek makkelijk gekilled kan worden. Geen idee waar FB mee bezig was laatste game, et lukte gewoon niet denk ik. Hoewel ik nogsteeds verwacht dat FB kan terugkomen in Las Vegas..

    BTW: Saiyan ging wel dodelijk negatief yea, maar je kan et niet echt blamen op hem want ze hebben iets van 6 games op rij verloren met daar tussen in 1 winst dat zijn verloren matches door een team niet een speler. FB speelt de laatste toernooien veel slechter dan vroeger, en dat komt door hun eigen spel ze spelen gewoon crap.

    (3 tusseuren8) )
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  18. Champion

    Champion Guest

    het is toch vakantie ?

    carbon heeft dus MLG NY gewonnen.. ? dat verhaal :D
     
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    haha jah Champ CbN heeft 6-5 in de finale gewonnen van FB, nadat FB ze naar de LB had gestuurd met 3-1. lol daarom zei ik choke, CbN heeft iets van 5 games achterelkaar gewonenn met daar tussenin maar 1 game winst voor FB=(
     
  20. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina