Na al mijn geklaag kan ik nu eindelijk zeggen dat ik de Xbox360 binnen heb. Dus jullie zijn nu van m'n gezeur af. Nu nog even binnenkort een lcd tv aanschaffen. Waarschijnlijk wordt het een Samsung 32" LCD-TV LE32M71B. Want op een normale oude crt beeld vind ik het echt tegenvallen het beeld.
Vind hem in het zwart ook wel zeer mooi! @Cosmos Goed dat je hem hebt \o/ :b: Veel plezier ermee Ik ben nog steeds wachtend
Gisteren ja. Ze hadden hem donderdag verstuurd. Het lijkt erop dat ze elke donderdag een zending doen.
Voor de mensen die hun xbox 360 al binnen hebben ... hebben jullie hem gewoon met de post ontvangen of werd hij apart door tnt geleverd
Ik kreeg hem binnen twee weken toegezonden maar weet echt niet wie hem bezorgde aangezien ik hem niet zelf heb ontvangen... Ik kreeg hem dus wel gewoon goed optijd maar verder kan ik je niet helpen... (als ik de verpakking nog ergens bij het oud papier vind zal ik het je melden.)
Ik denk dat de sessies die we dit jaar houden voor mensen die hier komen absoluut overbodig gaan zijn. Geen feestje, enkel een training waar zaken aan bod komen die jij al lang weet en verder geen kadootjes of wat voor spectaculairs dan ook. Ik vraag me zelfs af of er demokasten komen te staan, denk het namelijk niet. :{
Ja enorm, ik vond het vorig jaar geweldig. Zelfs wat nieuwe mensen leren kennen van andere filialen. Ach ik zie wel, kan nooit kwaad om te gaan kijken...vervoer moeten we toch zelf regelen
Ennn, het is er weer ! Ik heb me aangemeld voor 9 oktober. /edit, woops, ik lees nu pas de posts hierboven. Is het echt zo saai dit keer?