Xbox 360 op 55cm tv?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Grote Smurf, 14 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment ben ik aan het twijfelen of ik een 360 aan wil schaffen. Het probleem is echter dat ik op mijn kamer slechts een 55 cm tv heb staan. Op de oude xbox was dit voor mij geen probleem (ook on-line niet met bijv. halo 2), maar ik vraag me af of je de meeste 360 games ook een beetje normaal kunt zien? Dit ivm dat hele 'high definition schermen' gedoe als je begrijpt wat ik bedoel. :9
    Ik had iig gehoord dat bij sommige games het beeld dan behoorlijk onduidelijk kwan worden?

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Het is soms dat je zinnen of woorden niet goed kan zien. Ik heb ook een tijd gegamed op een 55cm tv op m'n 360, behalve dan dat je soms woorden niet goed kan lezen, speelt het gewoon goed en erg mooi.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    kan prima, ik game af en toe zelfs op 37cm

4. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb meegekregen dat de ondertiteling ij dead rising op een gewone tv moeilijk te lezen is. Denk dat dit een uitzondering is hoor.

Ms liet ons laatst weten dat ze GOW (gears of war) ook op een gewone tv er goed uit willen laten zien. Zou me benieuwen.

Heb zelf geen ervaring met de combinatie 360 & "gewone tv", heb zelf een hd-ready scherm.

5. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik heb nu ook zelf een hdtv, maar het was wel vaak dat je dingen toch niet zo goed kon lezen bij spellen met zo'n normale tv. Maarja het verstoorde de gameplay/graphics totaal niet hoor.

6. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal gerust gesteld. Hardstikke bedankt. :)

Wilde het toch even zeker weten voordat ik 400+ euro uitgeef. :b:

7. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Kan indd best, ik game soms ook op een 37 cm en 't blijft gaaf. Overigens zijn de letters bij bijv. PGR3 erg klein.

8. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik game ook op een 55 cm sinds een tijdje omdat m'n normale tv kapot is. ik heb helemaal geen last van te kleine letters bij de games die ik heb. ook bij de deadrising demo is me niks opgevallen, ook al heb ik er niet op gelet. bij een andere demo viel het me wel opeens op dat het slecht te lezen was maar dat was het enige en verder is alles perfect te spelen

9. ChaSe

ChaSe eXtreme Biker

Leuk Bevonden:
    0
    Heb altijd gegamed op een 37cm tv nooit last van gehad, maar nu een lcd aangekocht :p

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina