Die lineup van UK teams ja dat dacht ik eigenlijk ook maar die teams zijn nogal gewisseld voordat ze gingen eerst ging ipv La1 en nog iemand Heavenswrath en Sublime naar NY maar die konden uiteindelijk niet gaan, ze hebben toen iemand voor Sublime opgepikt en Sacred heeft toen deels meebetaald voor et ticket van La1(eerlijk wie zou je liever als team mate oppikken van UK) Als je iemand ze ticket betaald lijkt et mij wel logisch dat je em in je team wilt he. Je had btw dan 1 kk sterk team gehad en 1 kk skere team lol.(Hoewel Gripz eigenlijk een best sterke 4e voor La1 etc. zou kunnen zijn als vervanging van Skillz.
Maarja ik had dat ook al aan ze gevraagd en waarom die 4e member (Skillz) van La1 ze team TSG dan niet gewoon ging en dat ze dan als volledig team gingen, hij kon dat niet betalen omdat hij daarvoor of daarna zelf op vakantie ging ofzo.
Saiyan uit FB je bent kk dom,sorry
Saiyan gaat altijd negatief in TS games omdat zijn rol is zoveel mogelijk schoten in de tegenstander te krijgen, helaas ontvangt hij hierdoor ook veel schoten en gaat ie bijna altijd negatief. FB maakte was deze keer niet sterk genoeg om met die schoten om te zetten in kills wat ze normaal wel altijd doen zelfs in games iets daarvoor, mijn uitleg dus FB choked. Ze hebben als team verloren niet door Saiyan, kijk waar Saiyan staat tijden die BC TS hoor vlak bij OS waarom? Omdat ie vanuit daar veel schoten in de tegenstander kan krijgen en dicht bij de OS is etc, normaal finished FB die kills van Saiyan wel af maar dat gebeurde niet Walshy ging de hele tijd naar de Creek toe terwijl je op hogere grond die kills veel beter kan afmaken en in Creek makkelijk gekilled kan worden. Geen idee waar FB mee bezig was laatste game, et lukte gewoon niet denk ik. Hoewel ik nogsteeds verwacht dat FB kan terugkomen in Las Vegas..
BTW: Saiyan ging wel dodelijk negatief yea, maar je kan et niet echt blamen op hem want ze hebben iets van 6 games op rij verloren met daar tussen in 1 winst dat zijn verloren matches door een team niet een speler. FB speelt de laatste toernooien veel slechter dan vroeger, en dat komt door hun eigen spel ze spelen gewoon crap.
(3 tusseuren )
Laatst bewerkt: 16 okt 2006