ik heb een X-Box besteld met een xbox rechargeable battery pack... maar de (xbox rechargeable battery pack) was open gesneden, dus kon zo dat battery pack eruit halen... maar me vraag is hoort daar niet iets bij ? hoe moet ik in godsnaam dat ding opladen ik heb alleen dat vierkante (battery pack) ding gekregen die ik in je joystick moet stoppen! kan het ook een fabrieksfout zijn dat ze iets zijn vergeten?! ... of doe ik dom ik heb allleen dit maar bij een andere foto zie ik deze kabeltje erbij en die heb ik niet..
bel met de Helpdesk en zeg dat je het benodigde kabeltje er neit bij heb gekregen en dat hij al opengesneden was. Je laadt de draadloze Xbox 360 controller op, terwijl je speelt. En je kunt dus vaarwel zeggen tegen wegwerpbatterijen! Compleet met oplaadkabel en oplaadbare batterij. Deze Play and Charge Kit voor de Xbox 360 is alles wat je nodig hebt om je draadloze controller op te peppen, zelfs in het heetst van de strijd. Kenmerken: Met de Play & Charge-kabel kun je onafgebroken blijven gamen Meer dan 30 uur gameplezier met een volledig opgeladen batterij Batterij-indicator zichtbaar op de Xbox 360 interface Play & Charge-kabel en oplaadbare NiMH-batterij zijn inbegrepen wehkamp.nl
Had je de versie van 15 euro of van 20 euro? Ze zijn hetzelfde maar bij de 20 euro zit een oplaadkabel en bij de 15 euro versie niet. Die kan je dan namelijk kopen als je al zo'n kabel hebt
\ hang er vanaf of je premuim gaan of core, bij een premium moet je er zelf batterijen in stoppen. Bij de core zit het met een kabel vast aan de xbox, denk maar aan de oude xbox controller. Dat idee is het eigenlijk_0/ ik zou voor premium gaan anders ben je gaar
Ik denk dat hij per ongeluk de 15 euro versie heeft gekocht, hier zit alleen een accu in en geen oplader, de reden dat die in de winkels liggen is dat sommige mensen aan 1 kabel genoeg hebben als ze 2 accu's hebben ( zoals ik ) @alisum41: lol, anders ben je gaar
Wehkamp verkoopt 3 soorten accu's 1. Battery-pack. 2. Play & Charge kit. 3. Quick Charge kit. K-Tedious heeft de info niet goed gelezen en heeft daarom de Battery-Pack bestelt. Dit staat namelijk op de site. de batterij kan alleen worden opgeladen met de Play & Charge-kabel (meegeleverd met de Xbox 360 Play & Charge kit).
Jup, inderdaad. Batterypack is alleen de batterij (voor 2e controller). Play and charge kit moet je hebben als je ook een oplaadkabel wil