1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Storende fouten in fifa 2003.

Discussie in 'Algemeen' gestart door boomer, 15 dec 2002.

  1. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Vinden jullie dat er ook niet heel veel foutenin fifa2003 zitten?

    De keeper is bevoorbeeld heel slecht in sommige situaties. Vrije trappen van 40 meter ofzo schiet ik er altijd in de keeper staat er een meter naast een kijkt er naar, zo zijn er nog heel veel fouten met de keeper.

    Het kaartensysteem klopt ook voor geen flikker. Als je de keeper onderuit haalt krijg je mischien geel (meestal zelf niks) en bij harde overtredingen krijg heel vaak niks.

    Ik stoor mij de laatste tijd vaak aan die fouten. Vooral de foute van de keeper zijn heel lomp.
     
  2. Xstyle

    Xstyle Guest

    op amateur zeker......
     
  3. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL

    Dat heet nou realisme :p *kuch* , is tog vet ? , kan je tenminste zelf inbeelden dat wanneer t in t spel regent dat die speler dan "per ongeluk" doorglijdt en dus ook de keeper raakt , en ja bij vrije trappen staat die keeper nogal dom , richting de paal enzo , maarja "schoonheidsfoutjes" zeggen we maar...
     
  4. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Waar slaat dit op?

    Ik speel op pro en wereldklasse ben ik aan het oefenen, dus probeer me niet te dissen.
     
  5. Hotshot

    Hotshot Guest

    als de bal op de lijn is en mn verdediger probeert de bal weg te rammen tikt ie em eerst in eigen doel..
     
  6. Tazs

    Tazs Small but Dangerous

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is tenminste realistisch.(zie Ajax-PSV, ook veel fouten van de scheids.)
    En die fouten van de keeper: Als je 'm uit z'n doel laat komen is ie veel gemakkelijker te passeren. Weet ik uit ervaring....:'-(
     
  7. nycity

    nycity OPTIMUS

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel nu een seizoen.. kzit nu ergens in December.. Het valt me op dat ik nog geen wedstrijd heb meegemaakt waarin het regende/sneeuwde of wat dan ook.. Alleen maar zonneschijn!!

    Khoorde net van die commentatoren van: oh, wat is het vreselijke heet in het stadion vandaag: terwijl het gewoon 9 december is ofzo: hoezo realisme...:confused:
     
  8. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind fifa 2003 qua gameplay wel een stuk beter dan de vorige versies maar door die irritante en domme foutjes en soms nog de voorspelbaarheid van sommige situaties (bijv goal van computer bij kopbal uit corner) vind ik spel toch weer wat tegenvallen.

    graphisch gezien geen kritiek.
     
  9. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap niets van het pass systeem. Waarom pas je soms ineens naar de tegenstander? Echt recht in de voeten van de tegenstander komt de bal dan :/. Ook stoor ik me aan het feit dat het veel te lang duurt als je op doel wilt schieten als je op de keeper af rent :confused:.
     
  10. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    het aller aller ergste is de AI van je medespelers....

    vaak blijven spitsen gewoon stil staan als je in de aanval bent in plaats van de diepte te zoeken
    (je weet wel die momenten dat je naar je beeld schreeuwt : ga dan diep @#$@ =( )
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    uhh daarom is dus de linker trigger, daarmee stuur je een speler de diepte in. En ik krijg NOOIT een goal tegen van een corner als de comp de kopbal goed krijgt je moet ervoor zorgen dat je met x wegwerkt en niet met y want dan kop je wel, maar komt ook de keeper uit.

    Dat van die vrije trappen vindt ik indeed zwak, schiet ze er altijd in en als ik een corner krijg heb ik ook vaak dat ik hem met x naast de keeper werk.

    Kheb ook soms dat ik gewoon mag doorspelen terwijl dat ik echt buitenspel sta, maarja das realisme vindt ik want er wordt ook niet altijd gefloten in het echt.
     
  12. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    dat weet ik ook wel, maar je kan niet kiezen wie je de diepte in stuurt...het slaat gewoon nergens op dat aanvallers in een aanval naast je gaan lopen of practisch stilstaan
     
  13. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb ook een keer een seizoen gedaan en toen had ik wel vaak regen en het veld werd ook steeds slechter.
     
  14. Tedje

    Tedje [Ensure-Park]

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    Warm Land? :+
     
  15. can-o

    can-o Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    kan wel, gewoon nog een keer die triugger indrukken en dan kiest ie een ander mannetje dat diep gaat
     
  16. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    thanx dat wist ik niet
    maar toch vind ik het storend...de spelers (vooral aanvallers) kiezen naar mijn mening niet realistisch positie
     
  17. BFalcon

    BFalcon Cupra power

    Berichten:
    1.041
    Leuk Bevonden:
    4
    HEHEHE! :p
     
  18. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vond FIFA 2003 erg goed, en was er erg blij mee. Maar inderdaad, die foutjes. Ik kan er een paar opsommen:

    Soms, als je naar een medespeler passt, en je rent weg van de bal, schiet de bal langs de medespeler. Nu is dat vrij realistisch, maar wanneer dit gebeurt, gaat niemand richting de bal. Je kunt met de medespeler zo naar de bal lopen, terwijl alle andere spelers stilstaan. Je kunt zo bv elke keer zó passen, dat alle verdedigers stil blijven staan, zodat jij achter de bal aanrent en ongestoord richting doel kunt gaan.

    De keeper kukelt soms achterover met de bal in de hand, over de achterlijn.

    Je scoort telkens op eenzelfde manier: rustig naar voren passen, een opening vinden, en zodra de keeper uit het doel rent, schiet je. GOAL!

    De al genoemde rare manier van kaarten geven.

    Uit vrije trappen scoor je ALTIJD, ook op wereldklasse-niveau.

    Zo zijn er nog wel meer dingen. God zij dank heb ik sinds gisteren PES op m'n PS2 (die ik dit weekend heb aangeschaft). FIFA 2003 is de deur uit, en met PES kan ik lekker realistisch ballen :) FIFA 2003 is niet slecht, integendeel...Maar op den duur ga je je storen aan die kleine dingetjes. Zeker als je op Wereldklasse al (vrij) gemakkelijk kunt winnen...
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Re: LOL

    Hoe kan je het weer instellen?
     
  20. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Re: Re: LOL

    kan niet soms regent het soms niet. Zit er eigenlijk ook sneeuw in?
     

Deel Deze Pagina