CM 02/03 of LMA 2003

Discussie in 'Algemeen' gestart door aja_x_box, 16 dec 2002.

1. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    deze vraag is eigenlijk meer voor de bezitters van het spel en voor Gerben die de review geschreven heeft over LMA

2. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ja nou, ik heb CM 02/03 nog niet gespeeld, maar ik hoop dat ik hem in de loop van de week binnenkrijg, zodat ik waarschijnlijk (pas) in de kerstvakantie een mooie vergelijking kan maken. Ik denk dat LMA Manager elk jaar completer wordt, vergeleken met CM, en daarbij komt dat het is vormgegeven in verhouding goede graphics. CM wordt wel eens vergeleken met een gekleurd spreadsheet en misschien is dat het ook wel, maar het biedt wel meer mogelijkheden om stats van spelers neer te zetten.

Ik neem aan dat je CM 01/02 op de PC of Xbox hebt gespeeld? Visueel is daarop weinig veranderd, de gameplay is gelijk alleen hij is wat meer up-to-date. Over LMA kan je natuurlijk in de review lezen. Ik hoop echt zo snel mogelijk een mooie vergelijking te maken, zodat iedereen de beste game kan kiezen om het eind van het jaar door te komen. ;)

3. yentl

yentl Wanted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Cm op de pc ( en volgens mij is dat de zelde versie als op de xbox) en ik vind cm gewoon rulen, alleen wordt er vaak gezegd dat de graphics er niet uitzien (of eigenlijk niet zijn) maar in spellen als LMA zijn bv 20 filmpjes na een tijdje weet je al of het een goal wordt of niet en dat is weer hastikke saai dan heb ik liever de CM vorm met tekst.

Cm heeft een veel grotere database en veel meer competities.

Ik ga pas 1 van beide kopen als ze zijn afgeprijsd maar CM lijkt mij beter.

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CM lijkt me leuker,heb er meerdere versies van op de PC

5. aja_x_box

aja_x_box **RaSTaFaRi**

Leuk Bevonden:
    0
    is goed ik zal er op wachten en dan kan ik na je vergelijking me beslissing maken;)

Deel Deze Pagina