1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok de mijne is kapot, just cause sloeg 20x in vast, b2 meerdere keren erin doet het niet enzzzzzzzzzzzzzzzzzzz ennnnnnnnnnnnnnzzzzzzzzzz,dvd kapot.
    Mijn xb360 is van vorig jaar .:mad: =( =( =( =(
    Woensdag gebeld, donderdag opgehaalt en vrijdag kreeg ik een bericht dat ie aangekomen was (returned to shipper).
    Gooi mij ook maar in de top 100.
    Ik hoop dat ie terug is voor dat de nov. games komen.
    Succes voor iedereen die 'em opgestuurd heeft of voor degenen waarbij die kopot begint te gaan.
    Ze hadden die 360 nooit zo goed moeten maken, als die minder goed was geweest had ik het niet zo erg gevonden.
    gr. max:x :x
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    uhmmm, ik snap niet dat bovenste stukje niet. Niet zo goed maken? Waarom niet?
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij vindt hem zo goed dat hij hem nu mist :D
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Vandaag is de mijne verstuurd, het wachten is begonnen :)
     
  5. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD, kies ik dit keer een keertje neit voor nintendo en kijk wat er gebeurt:confused:... ik vind het echt heel erg slecht van een bedrijf de grote van MS dat er zoveel kapotte xbox 360's zijn. mijnes doet et nog maar ben bang dat hij aan het kapot gaan is... net gaf hij ring of light recgtsboven groen aan:confused: wat the fuck betekent dat nou weer dan:confused:.. kon mijn controller niet meer gebruikn op dat mometn:confused: dus uit en weer aan en deed het:confused:.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zowiezo dat Nintendo topkwaliteit heeft.
    Heb de allereerste GameBoy en de NES uit 1989 nog... werken beide nog steeds PERFECT.

    De PS2 is al 2 keer stuk geweest, nu ook de 360...
     
  7. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo, mag je de vorige Playstation's en Nintendo's niet meetellen? Jij gaat ervan uit dat deze problemen bij Next Gen horen?....... Denk eerst is na.

    Alsof het de meest normale zaak van de wereld is dat nieuwe spullen hoogstwaarschijnlijk kapot zullen gaan.
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen komen juist het meest voor bij een launch van een product, en je hoort niet echt meer problemen over de PS2 en Xbox1 want de problemen waren vooral bij de launch en nu niet meer. En over een tijdje zul je waarschijnlijk ook niet meer mensen horen die problemen hebben met hun Xbox 360.
     
  9. flyswatter

    flyswatter Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij moet ook nog steeds opgestuurd worden ter reparatie, de dvd lade maakt bijzonder vreemde geluiden en op m'n nieuwe hitman maakte hij mooie ronde cirkels...

    Maar ik zit met een dillema:
    Na de herfstvakantie en dan wellicht niet op de launch datum Gears of War spelen (die komt toch 17 nov?)
    of nu opsturen en in de herfstvakantie niets spelen?...
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, deze morgen weer error.
    Tis dus E 74, iets met de AV kabel...
     
  11. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @ heideroosje, zelfde als mij join the club, ik kan wel janken man. verdomme extra de xbox 360 later gekocht ivm de vele launch problemen koop ik het saints row pakket krijg je alsnog error KK ding:confused:... Heideroos? wat ga je doen opsturen?, ik zit eraan te denkne maar dan loop je kans dat je een xbox terug krijgt met de productiedatum ouder als je eigen consoel:confused: dus kans dat je nog grotere problemen krijgt:confused: ik baal hierecht van als dit een lange lijdensweg gaat worden dan NOOIT MEER EEN CONSOLE VAN MICROSOFT.
     
  12. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe vaak heb je het nu gehad heideroos?, gister trouwes ook een vastlopen:confused: gaf ring of light rechtsboven groen aan:confused: das ook niet fris volgens mij.

    als ik em opstuur EIS ik een nieuwe van microsoft, xbox is verdomme nog maar een maandje oud
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360doet het niet meer dus ik wou de klanenservice belle daar moest ik naae hewt hoofdmenu van de xbox360gaan enzo en toen gingen ze me door verbinden maar toen zei zo een stem: sorry the number you called is not available. wat moe tik nou doen?
     
  14. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    er gaan er echt fucking veel verrot volgens mij.. slechte zaak :{
     
  15. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Hier een positieve reactie \o/ Heb m'n xbox 360 gehaald op 14 december. Nu ging ie uiteindelijk kapot in het begin van deze maand. (Dacht dat gebeurd mij toch niet :lol: ) Mja, lekker boeiend. Nu heb ik hem verstuurd op 6 okt, en ik had em al terug kunnen hebben op de 13e als ik thuis was geweest. Nu net heb ik hem weer ontvangen van de UPS dus als je het goed aanpakt kan het dus wel redelijk snel gaan *) Oja, vraag niet of ze die sticker voor op de doos versturen per post, mail is 10 x zo snel :thumbs: grtz Mark,
     
  16. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Mijn verhaal:
    1e 360 kapot na 1 maand na de release, opgestuurd en 3 dagen later een andere terug.
    Nu mijn 2e 360 kapot gegaan en vrijdag 6oktober opgestuurd, vandaag (17oktober) heb ik em terug gekregen. Ik heb een andere met als fabrieksdatum: 2006-03-02, volgens mij een refurbished maar anyway... tot nu toe werkt ie beter dan mn vorige 2 want die hadden bij het opstarten al mankementjes.
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Dju hé, UPS was hier geweest om 10u30 met mijn X360 maar er was niemand niet thuis... sebiet eens bellen om te zeggen da ze na 5u moeten komen morgen. Allé dus normaal gezien had ik hem na 11 dagen dus terug. best oké.
     
  18. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn status is: Teruggezonden naar verzender 16/10/2006 10:08 's morgens. Ik neem aan dat dit naar Microsoft is, of bedoelen ze mij? Beetje verwarrend UPS site...
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij staat er totaal niets van op of ie terugverzonden is of niet.

    FRANKFURT,
    DE 09/10/2006 9:44 's morgens DELIVERY
    09/10/2006 6:30 's morgens OUT FOR DELIVERY
    BRUSSELS,
    BE 06/10/2006 9:56 's middags ORIGIN SCAN
    06/10/2006 4:46 's middags PICKUP SCAN
    DE 01/10/2006 7:50 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    site is wel gewoon upsbelgium.com maar dat zou niets mogen maken.

    nou maar hopen dat het mijne X360 wel is :p en niet een of andere prijs die ik ergens gewonnen heb. Allé begrijp me niet verkeerd, ik zal blij zijn moest het een prijs van iets zijn. Maar als ik mijn X360 terugzie dan ben ik zo blij als een kind met een lekstok :D

    ik zal het maandag weten.
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  20. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    balen , nog geen ups met mijn schatje, =( =( =( =( =(


    FRANKFURT,
    DE 13/10/2006 10:05 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    13/10/2006 6:45 's morgens OUT FOR DELIVERY
    UTRECHT,
    NL 12/10/2006 5:34 's middags ORIGIN SCAN
    12/10/2006 12:49 's middags PICKUP SCAN
    DE 11/10/2006 1:48 's middags BILLING INFORMATION RECEIVED

    gr. max
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina