Tuurlijk mag je een mening hebben. Graag zelfs. Als jij Fifa leuker vindt, dan moet je gewoon voor Fifa gaan. I'm not going to stop you.......
Alleen vind ik de punten wel erg grappig (eerlijk) die je opnoemt.
Fifa:
Wel realistisch : Alle goede licenties, goede gameplay, voelt echt aan.
Wat voelt echt aan? Wat vind jij goede gameplay en waarom? Over de licenties ga ik niet zeuren, want dat weet je nu zelf ook....
Goede graphics : Spreekt voor zich
De graphics zijn idd best redelijk, al is het wel erg kaal en zijn de tussenfilmpjes pre-rendered filmpjes. EA had er met haar ontwerpers VEEL meer uit kunnen halen. Eigenlijk moeten ze zich schamen. Zoooo weinig details op het veld en in het stadion!
Goede sound
Ben ik 100% met je eens! Vond ik echt goed!
en ook nog erg uitgebreid.
Waaruit blijkt dat? Dat je 4vs4 kunt spelen? Dat je live voetbalstanden e.d. kunt bekijken? Tell me please... Want voetbaltechnisch is het weer niet echt uitgebreid (op de carreer mode na)
Pes
Geen goede Graphics.
Pardon? Heb je de laatste filmpjes gezien? Het ziet er echt goed uit. Alles wordt bovendien met dezelfde engine gedaan. Deze PES ziet er echt niet minder uit dan Fifa RTWC (het eerste spel van EA op de 360), mooier zelfs! En dat zit hem voornamelijk in de levendige kleuren.
T voelt niet realistisch aan.
Hoe kom je daarbij? Heb je je ooit goed verdiept in een vorige editie van PES? Als er één voetbalspel realistisch aanvoelt, dan is het PES. Dus dat is een argument waar ik dus ERG om moet lachen, want je gaat me niet vertellen dat Fifa07 realistischer aanvoelt dan PES2,3,4,5 of 6
Bal tempo erg laag, terwijl de mannetjes weer te snel gaan. geen goede voetbal animaties.
De animaties zijn juist zeer goed. Als je een replay bekijkt ziet het er soms een beetje apart uit, maar dat is bij Fifa ook zo. De animaties zijn veel natuurgetrouwer dan bij Fifa, al moet ik zeggen dat Fifa07 hier en daar best leuke animaties heeft!
je voelt niet dat je een schot lost.
Als ik één ding voel bij PES, dan is het wel dat ik echt een potje aan het voetballen ben. Als ik scoor, dan voel ik de bal gaan en tegen het net aan komen. Fifa evenaart dat zeker niet. Ik heb alle versies van Fifa gespeeld en tot 2002 heb ik ze gekocht, dus ik kan het echt wel weten!
zeer weinig/slechte licenties.
Wat zijn nou weer slechte licenties? De licenties van de Eredivisie? Die van het Nederlands Elftal? Die van Panathinaikos, die van FC Porto, die van Galatasaray, Bayern Munchen? Die zitten allemaal niet in Fifa07 hoor? PES heeft misschien maar 5 competities (waarvan alleen de Engelse league op Arsenal en Man Utd. na geen officiele licentie heeft, maar de spelersnamen wel kloppen), maar daarnaast nog wel een stuk of 20 rest of the world clubs die ik hierboven noemde en ook nog eens 90% van alle landenteams.
gewoon best wel nep komt het over.
Waarom dan?
Conclusie, voor mij blijft er maar 1 écht voetbal spel: Fifa.
totaal geen problemen mee. Koop gewoon wat jij leuk vindt
Laat iets zo mooi als voetbal maar gewoon aan westerlingen over.
Alleen moet je de volgende keer wat betere argumenten geven, want zoals je weet wordt Fifa al jaren ontwikkeld in C-A-N-A-D-A door C-A-N-A-D-E-Z-E-N
Laatst bewerkt: 17 okt 2006