een paar vraagjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door vh91, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. de nieuwe achievement assassins kan je alleen unlocken als je mensen killt maar hoe kan je die krijgen als iedereen in het begin die achievement helemaal niet heeft?

2. weten jullie een multiplayermode/instelling waar je veel helikopters hebt? ik wil de achievement falcon halen maar er is helemaal geen level met helikopters

3. in pdz heb je een achievement waar je 10 territories moet veroveren, maar welke game mode moet je selecteren?

2. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    3. Territorial Gains. Maar ik heb een sterk vermoeden dat deze topic dicht gaat.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Lees de faq even als je wilt.
    Het is de bedoeling op een forum om een topic aan te maken over een game in dit geval, als je er vragen over hebt. Je hebt het over PDZ begrijp ik?
    Dan kun je hier beter een kijkje nemen, want er is al een thread over. Succes! Stel daar anders je vraag even, of misschien zijn je vragen al een keer gesteld en staat het gewoon in dat topic.

5. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dankje

6. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe kan je dat zien want ik ben nog nooit op deze forum geweest reageer alleen op nieuwsberichten

7. saintshizzle

saintshizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoek functie

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    En eerst ff de topics lezen waar belangrijk bij staat. Daar leggen ze veel vragen/onzekerheden uit.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina