1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, de mijne is ook Dinsdag de 10e opgehaald, en stond de 11e in Duitsland, maar ik hoor verder niets meer, helaas.
     
  2. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lavey het is ontzettend slecht dat je uberhaupt je Xbox moet opsturen omdat hij kaduk is voor de 3de maal. echt als dit mij gaat overkomen kan MS oprotten met toekomstige consoles. en als j e em verstuurd krijg je ook nog eens een oudere productie terug.
     
  3. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou ik heb hem weer thuis, gisteren uit het werk gelijk de doos eraf en testen dat ding. Nu was ik blij dat deze niet meer zo'n zwaar geluid maakt. De eerste 360 maakte echt een zwaar geluid. Deze doet het qua geluid een stuk bter :thumbs: Maar toch denk ik dat deze het niet zo lang vol gaat houden als m'n oude 360. (van 12 dec 05) Deze is qua productiedatum vrijwel gelijk. (27-11-05) Maar bij het opstarten van TDU stotterde die bij het intro filmpje een beetje. (iets wat de ps2 ook altijd deed als die aan zijn einde was ;) ) Dacht gelijk daar gaan we weer. Mja, voor de rest nog wat filmpjes gekeken die op mn hd stonden en wat dvd's getest. Hier stotterde die niet bij! \o/ Dus het is maar afwachten... :eek: Oja toen ik hem uit de doos haalde rammelde er iets binnenin??? Heeft iemand anders dit ook? Volgens mij was dit bij m'n oude 360 niet zo namelijk...
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    De toetsen combinatie is 1 - 1 - 2 voor Xbox360 Hardware ;)
     
  5. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    nog geen ups

    nog niks van ms gehoord eergister mailtje gestuurd.
    maar ze zullen het wel druk hebben met het live, draait nog niet echt goed .
    gr. max
     
  6. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-03-01
    Error code : nvt
    Signaal RoF :0110
    Probleem omschrijving :

    Mijn Xbox 360 is er gisteren na ongeveer 6 maanden mee opgehouden :-(
    Dwz loopt meteen bij opstarten vast of na 2 min.
    Probeer nu de helpdesk te bellen maar ik krijg alleen rare pieptonen.
     
  7. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag kreeg ik te horen dat mijn Xbox360 vrijdag al verstuurd was...dus moest ik hem dinsdag krijgen.....vandaag woensdag nog niets dus ik ff 30 min. handsfree bellen....hoefde maar 30 minuten te bellen voor ik iemand kreeg (best snel) maar die iemand sprak duits/nederlands en moest steeds zijn supervisor raadplegen.....het komt nu hier op neer...DIE EIKELS WETEN NIET MEER HOE HET ZIT EN WAAR DIE XBOX GEBLEVEN IS, NU MAG IK MORGEN WEER TERUG BELLEN.... wat moet je nu doen, ik weet dat ik stom ben geweest om die xbox360 te kopen die dingen gaan allemaal zeer snel kapot.... ik had beter op die ps3 kunnen wachten...XBOX SUCKS
     
  8. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ja!, bij de PSP waren gelukkig geen problemen!:p
    Iedere console heeft bij de 1e lichting probz... helaas is de mijne ook 2 keer ziek geworden maar de service was bij mij wel in orde gelukkig...
     
  9. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0

    ik ook:confused:
     
  10. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag Xbox service center gebeld ging heel snel had binnen 5 minuten iemand aan de lijn nu moet ik hem alleen nog maar even opsturen. Ik had me al op het ergste voorbereid voor een lange wachttijd maar ging dus heel snel, dus het kan dus ook wel snel. nou maar hopen dat ik me xbox 360 ook weer terug heb.
     
  11. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net gebeld mijne gaat waarschijnlijk ook opgehaald worden wegen cirkels op de spellen en ik heb zeg maar de oude drive
    en ik kantel me xbox nooit en hij staat stabiel op de grond
     
  12. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een vraagje als ze hem nou kome ophalen moet ej dan het bonnetje laten zien of?
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee is niet nodig :)
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee

    Edit: dammed, zero was net iets sneller.
     
  15. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoelang kan het gemideld duren voor dat ie weer terug is?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschilt per keer. De een heeft um een week later terug, de andere 3 weken later. Is geen touw aan vast te knopen.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mijn oor is lam.... :'-(
    Na een half uurtje wachten eindelijk iemand aan de telefoon!

    Probleem: 360 liep steeds vast...ene keer meteen, andere keer na een aantal minuten...met spel, zonder spel, alles loskoppelen geprobeert, niets hielp.
    (1x rode lampjes, na eerste keer loskoppelen, daarna niet meer)

    Heb geen printer dus opsturen die UPS labels.

    Crap man, net nu er zoveel mooie spellen aan zitten te komen!!!:mad:
    Pro Evo 6, Gears of War.......ik hoop, nee bid, dat ik em snel terug heb.:'-(

    (wel aardige gozer aan de telefoon....tussendoor gezellig over pro evo kletsen.:thumbs: )
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    kost het reaparen nou ook geld?
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, tenzij je garantie vervallen is omdat je bijvoorbeeld zelf de Xbox hebt opengemaakt.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En dit is reden genoeg om zo te schelden en te tieren, omdat......:confused:

    Kalmeer jongen, dat komt heus wel goed, als je een aankoopsbewijs hebt dan kunnen ze je niets maken als het echt mis zou zijn gegaan. Wat ik me niet kan voorstellen! Geduld is een schone zaak.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina