1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live arcade games [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb de eerste achievement van Lumines binnen. Ook stond/sta ik 5e in de wereldranglijst :) WOEI! :p
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jah zag het, ik kom nog niet eens in de buurt van de 20.000 punten
     
  3. exound

    exound Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal
    ik ben nieuw hier op het forum en ik heb gelijk een vraag en misschien dat de vraag al eens een keer gesteld is op dit forum maar ik kan het niet vinden.
    Ik wil graag een spel via live marketplace aanschaffen maar hoe zit het nou als je het spel per ongeluk verwijdert van je HD of je hebt een HD crash oid, moet je het spel dan weer opnieuw aanschaffen?
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je aankoop is account gebonden, als je hele HDD leeg raakt, dan kan je ze dus alsnog gratis weer downloaden. Live onthoudt de aankopen en downloads van je account.
     
  5. exound

    exound Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks dat wou ik weten...
    Damn your fast
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  6. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    limines unlockt niet(full game)

    Hallo ik wou ff checken of er nog meer mensen problemen hebben met het unlocken van lumines , als ik de code wil invoeren , en ik weet zeker dat het de goede is |:- |:- |:- |:- |:- .lukt het niet kl.te .
    Best wel klote het voor mijn vriendin , nu heeft ze eindelijk een game die ze leuk vind doet ie het niet.
    Ikzelf speel echt alle spellen , voor haar is er niet veel.
    En het checken van de code duurt ook echt ssssssssssssuper lang, veel langer als normaal.
    groetjes. max=( =(
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet komen door dat ze de boel nog bij de server van MS op dit moment nog half op de schop hebben. Ik zou voor de zekerheid ff wachten tot morgen. Dadelijk ben je je punten kwijt voor niets
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wat is nou het "hoofdspel" om het zo maar te noemen?

    Challenge mode of mission mode?
     
  9. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Challenge mode. :)
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niet echt wat interessants :)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    FF mezelf quoten, want ik heb die achievement nu ook gehaald. Maar er zitten een paar hele moeilijke achievements bij. Ben net nog een uurtje bezig met het halen van 2 andere achievements: In 60 seconden 30 blokjes maken en in 180 seconden 90 blokjes maken. Dan moet je echt snel spelen. Maar tis echt een fantastisch spel. Zeker 1200 punten waard. Het spel heeft ook een goede sfeer, die stemmetjes zijn geniaal. En tis natuurlijk vet dat je tegen elkaar online kunt battelen. Vandaag 3 potjes gedaan, 2 gewonnen. Beste arcadetitel tot nu toe :thumbs:
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het toverwoord bij Lumines is combinaties maken.. Gewoon zorgen dat je meerdere blokjes van 4 in 1x weg kan spelen.Levert ook veel meer punten op.
     
  13. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    top score in challenge is nu ruim 80000. Ik snap echt niet hoe mensen 1,6 miljoen halen
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb tot nu toe 22.000 punten gehaald. Speel je dan snel zoals je doet in bijv. Time Attack of doe je rustig en kijk je naar de combinaties die te maken zijn? In Time Attack ga ik als een dolle tekeer, maar met Challenge laat ik de steentjes rustig zakken
     
  15. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe rustig aan.
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn mensen die Lumines al op de PSP hebben gespeeld. Je moet even door hebben hoe je dit spel moet spelen om veel punten te halen.

    Bij challenge moet je (zoals ik hierboven al schreef) combinaties maken, maar ook zorgen dat je een kleur wegspeelt of het hele scherm leegspeelt levert een hoop punten op. Een kleur wegspelen lukt vooral in het begin erg goed en levert per keer 1000 punten op.
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren voor het eerst gespeeld. Wel vet spel. Die 20.000 achievement heb ik al gehaald, dus het principe heb ik al redelijk door. Die achtergronden werden me later wel wat te veel. Als je dan op een groot scherm speelt, wordt je helemaal gek van al die draaiende bloemen en andere dingen in beeld. Dit spel moet je niet spelen als je moe bent... Vind het trouwens wel apart dat er geen achievement is voor de puzzelmode (tenzij ik die gemist heb).
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Het viel mij inderdaad ook al op dat de achtergronden een stuk intenser zijn voor je dan bij de PSP versie (zeker op een grote plasma tv ;))
     
  19. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus ook gekocht.
    En ik vind het een erg coole game. Nu nog wachten op de uitbrijding. Want nu kan je nog niet echt veel.
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik ben het met je eens, het spel is wel erg druk, drukker dan op de psp heb ik het idee. Ik kreeg echt hoofdpijn na een tijdje van het drukke geluid en combinatie met de beelden.

    Heb nu 30 achievement punten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina