1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Xbox Live offline

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tecnomic, 30 apr 2006.

  1. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    hey, doet bij iedereen live het weer? bij mij niet! en als ik test doe zegt ie alles confirmed maar bij xboxlive zegt ie: failed.. doet het het dan toch nog niet? want k krijg ook geen live dat ie zegt dat ik silver heb.. ???
     
  2. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb ook problemen met inloggen maar dat zal vanavond wel verholpen zijn
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna :D
     
  4. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten we t erop houden dat meningen verschillen. Ik heb me 360 al vanaf de launchdag. (2-12-'05), nog nooit mee wat aan de hand geweest. Al me randapp. doet t ook nog toppie (joypads, headset e.d.) Dus gaat niet voor iedereen op gelukkig. (en als je nu doelt op Live!, wees blij dat MS ff een daggie down is. Dankzij hun goeie kennis en service beschik jij wel over een toppie netwerk waar je over kunt gamen. Ik denk dat ik niet hoef gaan te vertellen hoe dat bij Playstation is wel.....?)
     
  5. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox is al een keer stuk gegaan en loopt nu nog om de havenklap vast.
    Ik heb hier 7 headsets liggen waarvan er 6 kapot zijn.
    De service moet ook wel goed zijn als je ervoor betaald.
     
  6. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet waar jij last van hebt hoor. Maar bij mij is nog helemaal niets kapot en ik heb zelden vaslopers. Dus misschien ligt het aan jou, dat je gewoon wat zuiniger moet zijn op je spullen.
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe wel grappig om te zien dat je mensen bijna nooit hoort klagen over het Live netwerk. Nu zijn ze 24+ uur down voor onderhoud om het voor ons nog uitgebreider en nog beter te maken, en meteen schreeuwen sommige mensen moord en brand. 8)
     
  8. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hartstikke zuinig op me spullen. Zo zuinig is niemand volgens mij als ik ben.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier doet ook alles t nog perfect behalve op dit moment xbox live (net nu double agent binnen is :'-()
     
  10. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij doet hij het...alleen als ik in het menu wil van xbox loopt hij vast bijv als ik iemand wil joinen of uitnodigen :mad:
     
  11. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Xbox.com doet het weer, maar er is nog wat lag op de site. Ook is inloggen nog niet mogenlijk op xbox.com.

    Offtopic:

    Behalve ik dan, heel voorzichtig. Het duur 10 min. voor ik eindelijk die disk erin heb. 8)
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wacht nog wel even.. Ik kom niet op Live en kan niet inloggen op Xbox.com. En ik wil zo graag Lumines spelen.. :mad:
     
  13. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    alles werkt bij mij weer
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik jou vragen? Heb jij de 360 op z'n rug staan of plat liggen? Ik heb namelijk al 3 maten gehad die ook de 360 kapot hadden. Alle 3 hadden ze m rechtop staan. Ik heb m vanaf t begin gewoon op z'n buik liggen, nooit problemen. Zelf nog nooit (!!!) een vastloper gehad. En wat die headsets betreft, 6 stuks :confused: , gebruik je ze als rietje ofzo dat je er 6 aan gort heb. Of onder t gamen een peuk op je lip en je je headset aansteekt ipv je peuk :):
     
  15. Kakashi

    Kakashi Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel op live alleen ik kan niet op marketplace komen. wil namelijk de splinter cell demo downloaden. Verders ben ik ook super zuinig op me spullen maar ik wil wel wat vragen over me xbox. Bij mij loopt hij geregeld vast. Hebben meer mensen hier last van?
     
  16. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    kan ook niet op marketplace, en als ik uno wil spelen gooit die me xbox live eruit, en als een demo wil spelen (fifa) dan gooie die ook live eruit vage shit
     
  17. O43 Master

    O43 Master Active Member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    damn. xboxlive doet het wel gewoon normaal nu bij mij, alleen als ik me guide opstart, dat loopt ie vast, best jammer.
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha , ha , ha echt weer die 360 he , lol .
    Dat is dan ook de reden waarom ik hem heb weg gedaan .
    Dat ding geeft alleen maar fouten .
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Geen zorgen dit komt nog door de problemen op live. Omdat de gamercards niet goed kunnen worden opgehaalt en jij op een optie druk voor de gamercard, kan het zijn dat de benodigde informatie nog niet opgehaalt is, waardoor hij crashen kan.
     
  20. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit haal ik van MajorNelson.com af... tis nog niet helemaal klaar met xboxlive op dit moment

    Yes..we're back. Mostly.
    While Xbox Live and Xbox.com are online, you may experience some remaining issues while the teams continue to troubleshoot a few remaining problems. I'll post more when I can get someone on IM....but as you can imagine, they're a little busy. Think of it as we're running under impulse power while the guys in the engine room get things worked out. I'll see if I can get 'e' on the show this week to talk about it, but right now....that's the least of his concerns. All I'll say his if you are having a problem..we ARE aware of it and working on it.
     

Deel Deze Pagina