1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0

    the hammer Je hebt helemaal gelijk met schelden los je niets op. Natuurlijk, is het niet leuk als je xbox 360 Kapot gaat. Maar om daar zoo over te doen en ook nog eens zegen dat die xbox 360 prul is.Je moet niets alles zoo over een kant scheren. Dat jij toevallig peg met je 360 hebt wil nog niet zegen dat die 360 slecht is en vervolgens ook nog zegen had ik maar een ps3 gekocht.En als een console pas uit is kun je verwachten dat die last kunnen hebben van kinderziektes. Dat was toen de ps2 uit kwam ook. Ik kan mij daar echt zo :mad: overmaken dat mensen altijd als ze toevallig een keer peg hebben met een apparaat ze in eens alles prul vinden aan dat merk en dan alles eraan afzeiken. Dus denk eerst na voor je ergens een menig over geeft.


    .
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  2. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    mind of a lunatic

    :'-( :'-( Ik begin gek te worden zonder mijn doos,=( 8) 8) 8) :'-(
    Ik heb alle xbox forums al gecheckt op toffe threads, bijna alles al gezien wat er is en gaat komen.
    Heeft iemand nog een tip voor de verveling, ik begin al bijna tv te kijken
    dan gaat het echt slecht met me.
    Ik wil mijn xb360 terug .gr.max:mad: :mad: :mad: :mad:
     
  3. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox 360 heb ik op zaterdag 30 september opgestuurd en dinsdag 10 oktober had ik hem alweer. Maar ik vond het ook heel vervelend ik snapt heel goed dat je daar niet blij mee bent.
    Maar ik heb wel een volledig nieuwe gekregen en ik vind dat die ook veel stiller is als die versie die ik op 5 december heb gekocht
     
  4. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin nu al op mijn mobile games te doen, begin ik nu echt door te draaien.:+ :+ :+ |:-
    Maar harry je hebt zkkkr gelijk als mijn doos terug is waardeer ik het nog meer
    en vindt ik het nog vetter als ik weer normaal kan spelen.
    En zkkkkr als ik met die nissan evo ga blazen in de nieuwe nfs.\o/ \o/ \o/ ,of
    ffff lekker knallen in cod3 of fear of gow ohhhhhhhhhhh yeahh can't wait.
    gr. to all the 360 lovers_0/ _0/ _0/
     
  5. Chohan

    Chohan Grammaton Cleric

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me langzamerhand te irriteren aan die Xbox telefonische helpdesk. Ik heb nu al op 4 verschillende tijdstippen geprobeerd te bellen (gister en vanochtend), en elke keer hoor ik pieptonen... Ik kan tegen wachten maar als ik al helemaal niet doorkom vind ik dat een trieste zaak.
     
  6. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Tip* Gewoon op zondag bellen, belde 2 x op zondag en had binnen 10 sec iemand aan de lijn :):
     
  7. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-03-01
    Error code : nvt
    Signaal RoF :0110
    Probleem omschrijving :

    Mijn Xbox 360 is er gisteren na ongeveer 6 maanden mee opgehouden :-(
    Dwz loopt meteen bij opstarten vast of na 2 min.

    Ben er vanochtend na 50 min+ bellen doorgegekomen ze sturen de labels per mail op.
    De man aan de telefoon zei dat ik ook de harde schijf moest meesturen omdat het zou kunnen dat de harde schijf de console heeft beschadigd of anders om.
    Ook vertelde hij me dat ik achievements zou kwijt kunnen raken, wat mij persoonlijk heel erg sterk lijkt.

    Ps: Voor de rest ben ik (nog) een tevreden Xbox 360 gebruiker
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen een flinke waslijst maken van mensen met een kapotte 360 :mad::mad::mad::mad:
     
  9. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Lijkt mij niet zo sterk, omdat als je hd kapot is die vervangen wordt. En aangezien je 360 daar alle achievements op opslaat... O-) Ben je dus alles kwijt denk ik, :):
     
  10. Ultimate Venom

    Ultimate Venom Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    beginpost: deze topic is alleen bedoeld om te inventariseren:), nou inventariseer maar raak volgens mij is elke 360 die ooit gemaatk is gedoemd om de ring of death te tonen;)
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja:mad: maar je kan ook een memory unit kopen en de zooi kopieeren
     
  12. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Peeps, ik ben nieuw hier. Maar ik volg deze forum al een tijdje. Jaha mijn xbox is ook dood. Vorige week opgestuurd, soww wat ben ik blij als mn schatje terug in mn handen is.

    Maar hoe zal het zitten met die Japanse xboxen? Ik bedoel als die netals hier zijn qua dodenaantal, dan kopen ze hem helemeel niet. Aangezien ze al niet zo dol zijn op de xbox..

    Maar zonder Hd ben je niet je achievements kwijt. Die worden op je gamertag opgeslagen. Saves, voortgang (bv: het totaal aantal kills bij GRAW), demo's en filmpjes ben je wel kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat komt omdat alleen mensen met een kapotte xbox hier posten, het lijkt veel erger dan het in werkelijkheid is.
     
  14. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, da's slim. Zeker als je console op maandag kapot gaat, wacht je maar even een week omdat ze dan wel bereikbaar zijn.

    De service van Microsoft wat reparaties betreft zal dan goed zijn, de bereikbaarheid van de helpdesk is echt een 0 waard. Geen 1, een 0.

    En hoe moeilijk is het precies om een mailtje te sturen? Ik heb nu al 3 keer een mail laten versturen om mijn Xbox 360 op te laten halen, maar allen zijn ze spoorloos verdwenen. En nee, het is niet de spamfilter, want die heb ik uitgezet sinds ik hier al hoorde dat er sommigen moeilijkheden hadden met het ontvangen van emails.
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Het beginnen er procentueel wel een hoop te worden anders hoor. Ik post dan meer op FOK! dan hier, maar in de 360 thread aldaar denk ik niet dat er veel users zijn die het ding nog niet op hebben gestuurd. En dat dit deeltje 2 is met al talloze pagina's aan reacties zegt ook genoeg.

    Ik ben een X360 fanboy, maar zeggen dat het alleen maar lijkt alsof ze veel uitvallen omdat hier alleen maar negatieve reacties staan is naief. Het is gewoon geen betrouwbaar product.
     
  16. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Zelf denk ik dat er gewoon een productie fout is gemaakt. Wat ze over het hoofd hebben gezien en dus niet willen toegeven. Mja, er zijn ook een hoop mensen die zelfs al aan een 3e 360 toe zijn :confused: Hoop dat mijn 2e et wat langer vol houdt...
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ja.. er was iets met een verkeerd soldeer geval ofzo.
     
  18. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    whatever

    nog geen ms mail ,nog geen xb3x60
    het is nu 1 week , dus nog 1 te gaan
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    .....Je had eigenlijk zelf eerst het 1 en ander moeten proberen;

    Ik heb hetzelfde gehad als jij, maar ik heb eerst zelf van alles geprobeert;
    alle kabels even los koppelen, met spel/zonder spel, met hard disc, zonder hard disc....

    Blijf vastlopen, dus is ligt het niet aan mijn hd...die hoef ik dus ook niet mee te sturen nu.
     
  20. nanovirus

    nanovirus Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook gedaan, vanalles geprobeerd, en omdat ie ook zonder HDD vastliep dacht ik in eerste instantie dat daar niks mis mee was.

    MAAR... die man zei dat de console de hdd beschadigd kan hebben of andersom. dus dat ze allebij stuk kunnen zijn.
    Als ik mijn HDD hier hield zou die een volgende Xbox 360 ook kunnen beschadigen, en moest ik hem weer opsturen.
    Het zou kunnen verklaren waarom mensen hier vaker een kapotte xbox 360 hebben......:confused:
    De kans daarom schat ik zelf vrij laag in, maar voor de zekerheid stuur ik hem toch maar mee...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina