Is Unreal Championship het zelfde als unreal tournament (pc)? Als hij niet het zelfde is, wat is er dan wel aan veranderd?
Er zijn verschillen UC = langzamer, minder constante framerate, max 16 spelers (UT2k3 = 32), voice communication, je kan het aantal bots niet instellen er zijn nog wel meer verschillen (meeste in het nadeel van UC)
maar xboxlive is er ook nog niet... als je niet van plan bent om xboxlive te nemen dan zou ik ook geen Unreal Championship nemen maar UT2k3 (maar wie neemt er nou geen xboxlive)
bedoel je 16 spelers op Xboxlive of gewoon normaal singleplayer en mutliplayer? want ik heb namelijk in andere treads gelezen dat het maximale aantal bots maar op 8 ligt.
In het begin is het wel grappig tegen de bots, maar ik zit na een weekie al weer te w88 op xboxlive..... Ik raad het eigenljik dus af
Unreal Championship had echt een superhoge score in de PU. En ik heb het vaker gespeeld, het is echt de moeite waard. Zeker als XBOX Live er is! Kopen dus
ik krijg em hopelijk volgende week met kerst. samen met MOH: F. zal wel. aangezien mn broertje een xbox massive pack krijgt. lucky bastard. maar jah. dan kan ik wel lanne met em beter koopt ie ook ff UC dan.
Mijn broertje wilt nooit multiplayeren. Omdat ik hem altijd inmaak. Soms wilt hij dan nog wel eens co-op.
dat had ik nou ook met timesplitters II, ik maakte hem zo gruwelijk hard af dat ie bijna smeekte om wat anders te spelen .