goedemorgen, ik heb sinds een paar dagen last van slechte kleuren die me oude xbox weergeeft, iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Alle kabels goed aangesloten?! Verder geeft je TV alleen bij de Xbox vreemde kleuren?! Als dit ook met TV kijken is, ligt het aan de Tv... En anders is de Xbox misschien aan zijn laatste uren bezig?
nope, met tv kijken nergens last van, het was van het 1 op het andere moment. beetje fifa 2007 spelen nergens last van. zet de xbox paar uur later weer aan en hij geeft opeens minder kleuren weer.
Wel vreemd dan... Toch even kabels checken, en verder in de gaten houden of je echt met TV kijken nergens last van hebt! Mijn TV is ook zo oud, dat ik altijd de kleuren moet instellen voordat ik kan spelen...
mijn tv is niet echt oud....(sony trinitron) en ik heb echt nergens last van als ik tv kijk. het is alleen met xboxen. het was ook van het een op het andere moment. k heb geen instellingen veranderd. ik speel nu ff op de xbox voor fifa 2007. over een weekje weer op de 360. k snap het alleen niet. misschien videokaart kapoetski?
Ik denk dat je de kabel moet vervangen. Mijn sega dreamcast RGB kabel is ook opeens stuk. Heb niet zo'n mooi beel meer als vroeger. Probeer een ander kabel aan te schaffen. of probeer het van iemand te lennen om te zien of het echt door de kabel komt.
Mijn Xbox heeft hetzelfde probleem.. Als ik hem terug op 50 HZ zet is dit voorbij!!! Wie weet een optie voor jou?
hm welke kabel bedoel je? van de stroom, of de kabel van je xbox naar je tv want ik heb een keer een brief gehad dat ik een nieuwe kabel kon halen, dat heb ik toen gedaan, die ligt alleen ergens anders...heb nu ff tijdelijk de standaard kabel erin gedaan zal het eerst is met die kabel met die voeding ertussen proberen.. tis geen ramp ofzo, ik heb een 360 en eind deze maand komt dr wel genoeg leuks voor uit. eindelijk goeie spellen na 3/4e jaar
Hij bedoelt waarschijnlijk de kabel naar de tv want als er iets mis is met de stroomvoorziening dan gaat je xbox niet aan Misschien is de kabel vanbinnen kapot en krijg je hierdoor slecht contact ook zoiets gehad met de stroomkabel, deed het alleen als je hem onder een bepaalde hoek hield
nope de kabel is het ook niet, ik heb er een ander tussen gedaan en het probleem zet zich gewoon voort
Wel toevallig dat willow en tolinden allebei een Trinitron scherm hebben, misschien een andere TV proberen?
o? waarom heb ik dan met tv kijken nergens last van, en als ik met me 360 speel ook niet de xbox is natuurlijk alwel behoorlijk oud, ik heb hem al vanaf de lancering
Heb ik ook gehad met gta .dat de kleueren opeens fock,d op gaan doen .dat ligt gewoon aan et spel geloof me.
het probleem ligt idd aan me tv, ik heb nu de kabel weer aan de achterkant in de scart aansluiting gedaan en dan zijn de kleuren weer ok.