Ik ben van plan om morgen Jedi Knight 2: Jedi Outcast te kopen is het een beetje een goede game?Ik ben by the way wel een starwars fan wat zijn een beetje de + en - punten van die game?
Een van de weinige games die ik uitgespeeld heb. er zijn zon 10 wapens in het spel, maar als je in het 4e lvl eindelijk je Lightsaber krijgt, wil je niets anders meer! je kan echt alles met je saber, en in elk lvl kan je meer. heel cool hoe je iemand telepatisch bij zn strot kan grijpen. Of wat dacht je van heeeel hoog in de lucht springen, dan naar beneden kijken, en dan met de Pull force alle enemies omhoog trekken. Jij komt zachtjes neer, en hun komen dan van grote hoogte naar beneden donderen. en zo zijn er heel veel manieren om je enemies te killen. die wapens heb je eigenlijk nooit nodig. een van de beste star wars spellen ooit, maar als je een goeie PC heb zou ik de PCversie nemen.
Ik heb geen goeie pc maar ik heb de demo van dat spel gespeeld op mijn behoorlijk oude pc en dat zag er al heel goed uit moet je na gaan
met de pc versie kan je met internet tegen een stuk of 8 andere.. maar op de xbox vind ik toch leuker met multi.. is net iets persoonlijker
en de pc is niet "beter" want het is ietsjes beter getekent en ik denk zelfs een paar extra levels maar als je liever op een pc speelt is het beter op pc en als je liever speelt op xbox is het op xbox beter eh
Idd multi op xbox heeft een veeeel hoger 'fun'gehalte. Jammer dat live niet enabled is voor deze game
ik vond hem op de PC beter omdat je dan al die force-en onder hotkeys ken zetten Het zijn er nog al wat en had dan ook iets van 20 toetsen te bedienen met mn ene hand. Maar qua gameplay zal er geen verschil tussen zitten. ook grafish zal hij het zelfde zijn
dit spel heerst gewoon. de replay value is hoog, want je blijft gewoon aan et saberen. geen ander spel heeft ooit zo goed de gaafheid van het zijn van een jedi weergegeven. dus als je em nog niet had op de pc moet je em duidelijk maar ff op je xbox kopen.