1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [ps3] Ninja Gaiden: Sigma

Discussie in 'Games' gestart door Nightbringer, 22 sep 2006.

  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep, dat denk ik precies zo! :thumbs:
     
  2. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    En je kan nu ook met die chick spelen :)
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan gelijk een minpunt van Ninja Gaiden: Sigma, ik vind dat je een game met 1 hoofdpersoon moet spelen. Het grootste minpunt van Halo 2 is dan ook dat je ook met de Arbiter speelt. Al met al was Halo 2 toch een geweldige game, ondanks de toch wel wat minpuntjes. Dus dat zal ook het geval met Ninja Gaiden: Sigma zijn.
     
  4. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met die vrouw spelen, maar ik denk niet dat het moet.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Idd een zeer mooi interview! Thanks voor die post (y)

    Damn he, ik wil dit echt spelen.. Ik krijg al geen genoeg van die trailer :eek:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Daar ben ik het absoluut niet mee eens, het wisselen van personages bouwt juist spanning op doordat je verhalen afkapt en switcht, zo ontstaan cliffhangers (ook al valt dat wel mee in Halo 2, maar de Arbiter is gewoon cool en dat blijf ik tegen iedereen zeggen ;)). Zelf denk ik dat je Rachel alleen kunt spelen in de extra missies. Het past kwa verhaal toch niet in de singleplayer.
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk dat het wel cool is. Een tweede speelbare personage brengt gameplay elementen met zich mee, het verhaal kan beter verteld worden. Het is vooral een pluspunt voor de game, maar ik heb gewoon een dubbel gevoel bij 2 speelbare personages. Ik weet niet precies wat het is, maar voor mij gaat de spelervaring ietwat verloren. Hoe dope de Arbiter in Halo 2 ook is, het gevoel erbij verpest het een beetje. Dat zal waarschijnlijk ook bij Ninja Gaiden: Sigma het geval zijn, maar ik koop toch geen PS3, dus ik zit er niet zo mee. :)
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  8. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil gewoon ng2 ^^ ... dat is het enige waar ik om vraag :9 ghehe
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  10. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina