1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer moest ik ook m'n HD meesturen en dus was ik alle savegames kwijt, maar je achievements blijven behouden, je moet gewoon met je nieuwe console en HD je gamertag recoveren en dan komt dat alles (niet je saves natuurlijk) terug.

    Ik heb er ook al eens aan gedacht dat de HD het probleem is voor steeds weer kapot gaande consoles, maar ten eerste heb ik bij m'n eerste console een andere HD gehad dan bij de volgende en nog gingen die kapot + het lijkt me technisch gezien raar dat de HD de console zelf blijvend kan beschadigen (of verbetert iemand me?).
     
  2. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het gewoon echt schandalig hoe Microsoft om gaat met de telefonische support. Vanochtend geprobeerd te bellen. Na 35 minuten niks, en kon niet langer wachten omdat ik weg moest. Sindsdien talloze keren gebeld:

    - rare 'in gesprek' toon
    - normale 'in gesprek' toon
    - door de computermenu's aangekomen bij support, en dan in het Engels te horen krijgen "Sorry, the number you are trying to connect is unavailable"

    Frustrerend gewoon, dat ik hier al sinds afgelopen zaterdag met een kapotte Xbox 360 zit, maar het nog niet voor elkaar heb gekregen om hem daadwerkelijk op te sturen of in elk geval de dingen in huis heb die daar voor nodig zijn.

    /edit: Jaaaaaaaa ik sta weer in de wachtrij *O* 10 minutes and counting.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  3. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox360 wordt waarschijnlijk ook opgehaald zouden me terugbellen in verband met de drive die er in zit moet ik dan ook me hdd meesturen?

    en wara moet je je console in doen?
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Na 50 minuten viel de batterij van de telefoon uit *O*
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon in een doos waar hij goed in past, maar niet de originele want dat mag om de een of andere reden niet.
     
  6. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook gaan opsturen maar wil nog even wat dingen weten, ik ga morgen bellen.

    - moet ik alleen mn console meesturen, dus geen kabels HDD etc?
    - Mag je ook niet de orginele doos in een andere doos doen, ik wil gewoon dat die netjes verstuurd wordt. en niet dat de ups gozer hem achter in zn truck pleurt :D

    alvast bedankt, en is iedereen tevreden over de service van UPS en XBOX?
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    - Alleen console zonder kabels en zonder HDD
    - Nee, vooral niet in de orginele doos, doe het in een 'neutrale dood'
    Ja tevreden met UPS en mijn Xbox 360! :)
     
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Stuur je 'm in de originele doos, kan 'ie gesnaaid worden :) Daarom moet 'ie in een neutrale doos verstuurd worden.
     
  9. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gisteren nog gebeld en werd mijn gevraagd om mijn hd mee te sturen.
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Mensen die geen mail ontvangen na gebeld te hebben, hebben waarschijnlijk bij hun voorkeuren (weet niet precies waar, gezien mijn Xbox 360 kapot is en de Xbox website niet zo betrouwbaar is op 't moment) gezet dat ze geen reclame/nieuwsbrieven ontvangen. Misschien is dat iets om kort toe te voegen in de OP?
     
  11. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    De kans dat je HDD je Xbox 360 sloopt is 0,0001 ofzo.
    Ik had hetzelfde, dat de Xbox 360 maar vast bleef lopen zonder de HDD, en heb toen even de Xbox 360 van een vriend van me geleend. Daar heb ik de HDD op gezet en die loopt gewoon als een zonnetje, dus heb ik mijn HDD niet meegestuurd. No way dat ze mijn savegames gaan verwijderen =(
     
  12. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een mailtje van die repaircenter. na een week krijg ik een mailtje dat ze hem hebben ontvangen. betekent dat ik em bijna terug heb of kan het nog een tijdje duren?
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    die kreeg ik ook drie weken na versturen, paar uur later kreeg ik bericht dat ie was gefixed en terug gestuurd werd.
     
  14. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit bij meer mensen het geval?
     
  15. cary

    cary Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 defect

    Mijn xbox 360 is ook defect,gekocht 28-01-2006 en 9 oktober de eerste vastlopers gelijk M$ helpdesk gebeld kreeg de volgende dag 2 labels via de mail, 10 Okt verstuurd via ups.
    Op 19 okt kreeg ik een mail dat mn xbox was binnen gekomen en vandaag 20 okt weer een mail dat de 360 gerepareerd was en dat hij binnen 2 en 5 dagen bezorgd zou worden,net even kontakt met UPS gehad en viola hij word straks bij me aangeboden..alleen duimen dat het een goeie is.

    Greetz.
    Cary\o/
     
  16. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    yesss RVDV je hebt gelijk. ik heb net een mailtje gekregen dat ie is verstuurd haha. Lekker , ik heb pro 6 hierzo! dus dat wordt volop gamen hahihaahihahaiah!!
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Weet iemand welk nummer je moet bellen. Ik heb de nummers:
    0800 023 3894! en 020 500 1058! en 020-500150
    En als ik het nummer 0800 023 3894 gebruik van deze tread krijg ik PIEP PIEP PIEP!
     
  18. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederland
    Belgiƫ
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  19. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne komt ook terug.:thumbs:
    doet ups ook op zaterdag verzenden?
    vandaag mailtje gehad dat ie gerep. is en opgestuurd word.
    alleen het trackingnr. klopt niet.
    ik denk dat mijn doos maan. terug is.\o/ \o/ \o/
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  20. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    UPS verzend niet op zaterdag. maaruh dat heb ik dus ook met die trackingnummer, dat het niet klopt. misschien duurt het effe..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina