Lord of the Ring Two Towers...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door NehpetS, 16 dec 2002.

1. NehpetS

NehpetS Guest

Dag allemaal ik had een vraagje en ik hoop dat jullie, als zeer gewaardeerde mede xboxers er een genuanceerd antwoord op zouden kunnen geven....:9
    Weer iemand wanneer LotR Twot Towers op de Xbox in Europa uitkomt..? Op TotheGame stond dat ie 30 december in de US uitkomt...maar dan kan het toch dat ie een week later in de hollandse schappen ligt? Zoniet wanneer dan wel..? Bij Voorbaat Dank:+

2. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij staat gepland op februari, waarom weet ik niet........

3. NehpetS

NehpetS Guest

Klote zooi....og zo lang wachten...tot dan zit je opgescheept met dat misbaksel van Vivendi.....:r :r 8) 8) =(

4. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    ma pas op zo een goed spel is the two towers nu ook weer ni hoor

allez het is wel een van de betere spellen die van een film gemaakt zijn
    en het is naar het shijnt wel veel te kort

5. Radius

Radius Feel Radius

Leuk Bevonden:
    0
    Nej dat is die van vivendi die veel te kort is.

6. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op de ps2 en hij is:
    te kort (ik had hem in 2 avonden uitgespeeld met aragorn)
    te makkelijk
    maaaaaar hij is wel volop cool de dingen die je kan unlocken en de filmbeelden ik zou hem eigenlijk eerder huren omdat hij zo snel uitgespeeld is

7. Gameslave

Gameslave Guest

Ik wil dus ook TLOTR, maar welke is beter, deel 1 of 2, en ik heb m op de ps2 gezien, is ie op de xbox ook zo mooi, vol met actie en dat je de filmscenes tussen de actie door ziet zonder dat je iets merkt van t laden daarvan?

8. kagemusha

kagemusha metal head

Leuk Bevonden:
    0
    dees ook hoor da van vivendi is gewoon slecht naar het shijnt
    en ook veel te kort

9. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    de xbox versie is alles van de ps2 versie alleen dan beter.. er schijnt ook multiplayer in te zitten bij de xbox versie. misschien word het wat :)

10. Gameslave

Gameslave Guest

Dan moet t wel n goede spel zijn, vol met actie, maar welke van de twee is/wordt t beste? en waarom?

11. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem wel kopen. Je kunt namelijk een heleboel unlocken en daardoor is de levensduur behoorlijk lang. Te makkelijk? Soms maar meestal is de moeilijkheidsgraad wel goed.

Ik heb hem voor de PS2 en ben er erg blij mee, prachtig spel.

12. Gameslave

Gameslave Guest

Zag er op ps2 super uit, moet er dus nog mooier uitzien op xbox, alleen voor welk deel moet ik nou gaan, deel 1 of 2???

13. NehpetS

NehpetS Guest

Errrhhhhmm... er zijn niet echt delen hoor...Deze die nu al uit is is een misbaksel van Vivendi n gata alleen over The Fellowship of the Ring. Die waar ik het over heb is van EA en gaat over Fotr EN Two towers........Voor die moet je gaan en niet dat van Vivendi....8)

14. Gameslave

Gameslave Guest

Ok tnx, die info had ik nodig:p Dat wordt dus ff wachten maar voorkomt een miskoop.

15. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen die van ea is wel heel anders dan die van vivendi.. Lotr: TTT is een hack n' slash en die van vivendi is een adventure/RPG. Dus als je niet van hack n' slash houdt zou ik hem niet halen.

16. sexylexy

sexylexy Guest

ma die van vivendi is niet cool, heb em een x bij iemand gedaan (intertoys)

17. NehpetS

NehpetS Guest

Daar heb je wel gelijk in maar LotR: TT is in alles beter..Graphics, gameplay, storline...alles.....dus als je van lotr houd of zelf alleen al van dat genre ben je dom als je dit spel niet gaat halen....als het tenminste nog uitkomt voordat LotR 3 er is.....8) 8)

18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die van EA een betere storyline heeft is 100% bullshit. Het volgt idd de film maar als je het boek niet had gelezen en de film niet gezien zou je amper iets van het verhaal meekrijgen. Bij de game van Vivendi daarentegen krijg je wel meer van het verhaal mee en die game dus ook een betere storyline.

Verder vind ik de versie van EA persoonlijk beter omdat er meer actie in zit. Hij is idd wel iets aan de korte kant (net ff uitgespeeld) maar goed, who cares, ik heb er enorm van genoten.

19. NehpetS

NehpetS Guest

hmmm heb je hem al gespeeld? oh nou ik hoorde van iemand dat het verhaal best goed was te volgen..maarjah ieder zo zijn eigen mening. De graphics enzo zijn wel vele malen beter dan die van Vivendi, en ook al is die een beetje aan de korte kant, het is in ieder geval beter dan die van Vivendi.

20. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb ergens gelezen dat het zelfs nog tot maart 2003 kan duren voordat LOTR TTT uitkomt. Lijkt mij wel een vet spel, heb de trailer al gezien (die moet je eens bekijken, is echt gaaf, op www.xbox.com/xboxtv/ ). Hij is iig beter dan The Fellowship of the ring, die krijgt in bijna alle reviews slechte cijfers. Niet aan beginnen dus, lijkt me.

Deel Deze Pagina