World Cyber Games 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 20 okt 2006.

1. laat je hand eens zien

OOH al zover in de stront :p geintje LOL maare NLERS ZIJN GEWOON DE KINGS :D enne JP als je je 360 terug hebt gak je ownen :p met FORZA LOLOLOL :D

2. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt, ik hoef ten eerste niet te slijmen bij jp, of handewasser, handewasser heb ik nooit mee gesproken noch mee gespeeld. En jp, ja die spreek ik welleens maar das ook maar sinds kort en bij hem hoef ik niet te slijmen. Ik zeg alleen wat ik erover denk, als ik een G.R.A.W. game speel als voorbeeld, en het het eindigt in een 50-49 en ik verlies met die game, dan weet ik zeker dat ik heb genoten van die game ten eerste. En als mijn tegenstander me dan ook nog eens bedankt voor de game dan heb ik echt wel respect voor die speler. Nogmaals, zo denk ik erover, en ik weet niet hoe handwasser is of handelt, daarom vroeg ik dus ook aan jp hoe hij erover dacht.

3. mars15

mars15 Guest

Leuk zeg dit topic,

Met FIFA Interactive world cup kan je ook 20.000 euro winnen, als je nr 1 van de wereld word met de plaatselijke toernooien.

Maar Handewasser is dus meester in PGR3, lijkt me zo gaaf als je zo goed bent in zo spel. ben benieuwd hoe die het er af gaat brengen

4. Baaltje

Baaltje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser is te erg maar voor een irritante stem is de Mute knop uitgevonden:lol:

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    20.000 is te veel jongens, damn ik ga alvast trainen voor de volgende wcg waar ik mijn doa skills ga tonen!!!
    20.000 WTF ik denk wel dat een paar nederlanders dat straks minimaal op hun bank hebben staan :9 rofl rofl en dat voor een spelletje, hoe leet!
    Handewasser is nog jong, moet je nagaan hoeveel hij nog kan winnen!

6. Dioxic

Dioxic Guest

Je moet het wel opnemen tegen alle nerds, die 20 ruggen zijn niet zomaar meegenomen

7. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    heeft volgens mij niks met beschermen te maken, maar meer met het grote deel achterlijke en jaloerse mensen op XBW

8. Dioxic

Dioxic Guest

Lol die zijn er ja

9. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    -Kleine Update-

Grubby heeft zijn eerste Match van de Single Elimination gewonnen, hij bevindt zich nu bij de eerste 16!

Voor de duidelijkheid...

Krye bevindt zich bij de eerste 8 (=kwartfinale)
    Steffan bevindt zich bij de eerste 16

PS: Het is 4K.Grubby in Warcraft 3

Laatst bewerkt: 21 okt 2006
  10. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser is niet door de voorrondes gekomen (helaas).

11. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist wel dat handewasser het niet zou redden

12. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd, koekje?:)

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wtf, had van hem wel wat beters verwacht eigenlijk :confused:

14. Baaltje

Baaltje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Handewasser is gewoon genaait en Masterspy niet zo zeuren alsof jij ooit op het grootste WCG toernooi heb gestaan en hij als klein mannetje heeft het gewoon gelapt. Maar we winnen altijd wel iets op de WCG want GRubby ownt Warcraft.

15. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zeur niet ik wist gewoon dat handewasser het niet zou redden omdat tuur eigenlijk beter is. Het is gewoon dat handewasser 58 uur per week had getraind en tuur 2 dagen van te voren was begonnen. Tuur had gewoon meer kans gehad

16. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    dag dag vakantie en al die weken die je 60 uur per week daar aan besteedt hebt _0/

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zijn stem is irritant, zijn ego te groot, maar hij is atm wel de beste pgr3 rijder van Nederland. Dus geen gezeik van "als Tuur dit" en "als Tuur dat". Tuur heeft gewoon verloren van een betere speler, klaar

Ik denk dat hij 60 uur per week plezier heeft gehad :)

18. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    man gast tuur was 2 dagen van te voren begonnen en tuur zet betere tijden neer. Niet zeuren handewasser is niet de beste pgr3 rijder. En tuur had de ECg gewonnen van PGR3

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Voorrondes?
    Inderdaad, daar waren tuur en handewasser (en nog een x aantal xbw mensen). Wie won daar? Precies :) En voor zover ik weet niet met geluk, maar gewoon op skills. Dacht dat JP zei dat Tuur gewoon teveel foutjes maakte. Stop dus met smoesjes dat Tuur maar 2 dagen heeft geoefend, want dat bleek dus gewoon niet genoeg te zijn.

20. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat probeer je nou te bereiken masterspy:confused: Probeer je een wit voetje bij Tuur te halen ofzo, of kick je er gewoon op om Handewasser af te zeiken.
    Hij is gewoon een hele goede pgr3 speler. Anders was hij daar niet. Hij heeft Tuur eerlijk verslagen. Dus hoe kan je nu met zekerheid zeggen dat Tuur het wel even had gedaan daar op de wcg.

Doe eens origineel en kraak Handewasser nou eens een keer niet af.

Deel Deze Pagina