Daar ben ik al voorbij...Nee je hebt op een gegeven moment een gedeelte waar je een kamer hebt waar vier kamers aanvast zitten. Drie kamers zijn van die vierkante kamers met als je binnenkomt een lamp en aan de beide zijkanten soort van pilaren en de andere kamer is de kamer waar je vandaan komt..Is een beetje lastig uit te leggen. Ik hoop dat je het begrijpt...
Zeker beetje gaar stukkie, ik raakte steeds de monitor kwijt omdat ik beetje opging in aliens slaughteren
Jep, die stukkies halen een beetje m'n interesse weg in Halo... Totdat ik weer online a$$ kan kicken!
hier zat ik ook een tijd vast. er zijn ongeveer 4 van die grote kamers he?? In 1 kamer licht een blok (in de hoek) hier moet je op gaan staan. Dan achter je kijken, daar is een kleine verlaging waar je net op kan springen. dan kom je een verdieping hoger.
Halo uitgespeeld!! whaa lijp! heb em uit! Laatste levels zijn mooi joh, powwww ..maar aan de andere kant.. snik ik heb em uitgespeeld! whaaa !! naajaa.. ff verder sparen voor nieuwe game, denk Wreckless ofzo, alleen die is maar voor 1player he'..
probleempie ja keb een probleem bij LV.2 (keb um pas 1 dagje) maar dan moet je naar een een of andere grot ofzow maar ik ben daar nu dan maar kwee begod niet waar ik nu naar toe moet!>!>!>! HELP MIJ!
Hij moet toch die lichtbrug aanzetten daar? Gewoon blijven zoeken tot je op een knoppie mag drukken, tadaa. Zou het maar zelf doen verders want wordt nog veel meer zoekwerk. Vond dat bij level 7 trouwens vrij saai worden op gegeven moment, heb denk ik 3 kwartier in dat veld alleen maar gezocht. *Xenior verw8 paar grapjes*
ben nu in level 8 normal, en xbox addict, waarom speel je ez!!!!!!!!!!!!!!!!! en begin je aan normal ik speel nooit ez, gewoon normal en dan natuurlijk legendary(hopen dat ik het eerste gangetje haal)
leveltje 10 nu, op normal. Heb co op al 2 levels uitgespeeld op legendary ... *voelt zich trots * mzzl Munch and Abe
Zucht....ik moet ook legendary gaan spelen, anders zit ik niet lekker in mijn vel. Eerst dat, dan online, wees gewaarschuwd!