1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    iWorks ziet er inderdaad heel slick uit, maar om nou iWorks en Office te moeten kopen :mad:
     
  2. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, softwre moet je inderdaad kopen :9 Maar het is het echt waar. Eenmalige inverstering.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Alsof een student al zijn/haar software netjes in de winkel koopt...
    Heb zelf nog niet gewerkt met iWorks. Zit volgens mij ook een trial van op de Mac(book). Probeer beide paketten gewoon eerst uit en bepaal daarna wat je wilt kopen.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik kan deze (pics volgen nog) imac g4 kopen, verkoper heeft paar foto's ervan gemaakt. Nou wil ik wel echt een cleane imac, dus spierwit, maar tlijkt net of ie beetje gelig is op aantal plaatsen, dunno. Nou hoor ik wel meer dat sommige macs gelig worden, kan je dat schoonmaken of is het plastic gewoon vergeelt en kan je et niet spierwit meer krijgen?


    [plaatje]http://img402.imageshack.us/img402/2640/2iz7.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://img402.imageshack.us/img402/9630/1qi6.jpg[/plaatje]

    [plaatje]http://img402.imageshack.us/img402/6150/3qa8.jpg [/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Vandaag toevallig een mac expert gesproken die bij ons op stagebedrijf de macs kwam nakijken/ Volgens hem is het gele niet verwijderbaar voor 100%, waarschijnlijk is ie van een roker geweest... damn smokers:'-( Dus ga em denk maar niet kopen, wacht wel op een betere/schonere:)
     
  6. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar krijg je dan wel studentenkorting?
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij sommige winkels wel, bij sommige niet. Waar ik mijn Macbook haalde kreeg ik 2%, online kon ik 4 of 6% krijgen (en eerstejaars zelfs 10%).
    Het vergelen van een Mac hoeft absoluut niet door roken te komen. Alles wordt vuil en begint op zijn tijd te verkleuren. Mijn keyboard en printer zien er ook niet meer zo mooi grijs/wit uit als eerst. Macbooks hadden (hebben) ook last van verkleuring door oa zweet. Gewoon slijtage.
    Zou gewoon eens bij hem langs gaan en zelf kijken hoe het er uit ziet, op een foto kan het toch iets anders over komen.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou wel even langsgaan alst niet zover weg was... en heb et bovendien asociaal druk met stage en werk etc, dus kan niet even naar andere kant van het land om te kijken8)
     
  9. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik even mag reageren op die plaatjes van hierboven.

    Ik vind het echt een lelijk ding haha! Dat moest er even uit :)
    Ik vind die bol onder het beeldscherm absoluut NIET mooi! Geef mij maar die nieuwe G5-jes dan :)
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind hem zelf wel vet.
     
  11. Dioxic

    Dioxic Guest

    Werk nu zelf met die G5 dingen op school, vind ze wel handig vooral met het Adobe pakket
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Nieuwe g5 zijn ugly, vooral de 17'versie, veel te grote randen om het scherm heen, lijkt je scherm nog kleiner door. Imac g4 staat algemeen bekend als de mooiste computer, hijs gewoon stoer, moet je em in het echt maar es zien ;)
     
  13. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ging ik gister even en bestelling plaatsen bij mn Apple Shop, liep ik zo naar buiten met een nieuwe MacBook :) :)

    Dit ding is geweldig!!
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke van de 3 heb je?
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil dat ook wel eens weten. :) Ik heb in iedergeval de 1.83 Duo Core 2 GB RAM, 13"
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje...
    ik had laatst mn usbstick in m'n mac gestopt die dan vol was en daar er weer dingen erafgegooid, maar daarna kon ik er niks meer op zetten...

    alleen bij pc kon ik dan die trash files eraf gooien... (onzichtbare mappen)

    weet iemand een manier om op je mac je usb weer ruimte vrij te maken?
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup, moet je de trash bak van je mac ook even legen, dan zijn de files pas echt weg op je usb stick ;)
     
  18. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik in t begin dus ook niet, en dit zit je wel ff raar te kijken:
    Je verwijdert het maar het is er niet af :9

    Mn macbook bevalt goed(eerste mac) alleen hij is een beetje aan t verkleuren :mad:
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu al aan het verkleuren?
    Hoe kort / lang heb je 'm al?
     
  20. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Neem contact op met Apple, als het goed is doen ze nu wat aan die verkleuringen (of deden ze daar juist niets aan?). Maar goed, je kunt het altijd proberen natuurlijk ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina