mp3 speler als memorycard

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mista B, 22 okt 2006.

1. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    mijn vraag is als volgt: je hebt voor de xbox gemaakte memorycards die je in de achterkant van je controller moet stoppen. kan ik die vervangen door een mp3-speler/usb-stick als ik een usb aansluiting op mijn xbox maak? aangezien ik mijn xbox aan het ombouwen ben(een eigen case maken, niet klooien met de software), zat ik er aan te denken om deze van de op de 3e controllerport aan te sluiten (als dit uberhaupt mogelijk is) omdat ik mn dvd-kit op de 4e aan heb gesloten (de manier hoe ik dit gedaan heb heb is hier te lezen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75869&page=44 ,reply 650.)

graag een antwoord op mijn vraag en als dit mogelijk is, ook graag tips hoe ik dit dan moet aan pakken:D

2. Andy01

Andy01 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon mijn controller kabel doorgeknipt en daar een usb stekker aan gesoldeerd, en aan de controller zijde een contra usb stekkertje.
    Afmaken met een stukje krimpkous en klaar is kees. De draadkleuren zijn het zelfde maar je houd één draad over, ik geloof de gele, deze wordt niet gebruikt en kun je gewoon los laten.
    Zo kun je ook lekker makkelijk je controller kabel verlengen.

Je kunt ook een usb kabeltje aan de binnenkant van je controller solderen op het memorycard slot, de controller is namelijk eigenlijk gewoon een usb hub.

Uiteraard kun je ook hoe je zelf al zegt een van de controller poorten ombouwen tot usb, als je slim bent maak je van de stekker van je controller ook usb dan kun je die ingang gewoon blijven gebruiken.

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  3. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook gedaan :) kan dus gewoon

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  5. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    nou dat wil ik juist allebei niet. zoals ik al zei wil ik een contra usb in mn case inbouwen. weet wel hoe dat moet, heb een tut op xbox-scene.com gevonden maar werken alle mp3-spelers dr op?

6. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Die link die ik gepost heb kan je met een beetje fantasie ook aanpassen voor een usb port in je xbox. De aansluitingen lopen namelijk gewoon door.

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Niet alle MP-3 spelers zijn compatible, vooral de duurdere doen het er niet mee.

Ik had vroeger een USB schema ergens liggen van hoe dit werkt, ik zal ff zoeken naar een link
    Hier, erg handig

Laatst bewerkt: 25 okt 2006
  8. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    weet ik maar ik wil zeker zijn dat ik niets fout doe dus ik ga liever geen tut's ombouwen voor eigengebruik als dat niet nodig is;)

thnx gast_O_weer wat geleerd:9 heb gelukkig een goedkope 512 mb mp3 speler dus laten we hopen dattie werkt:D

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Anders werken die 20 euro HEMA dingen ook gewoon, die heb ik er voor gebruikt

10. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok das waar mja ik heb deze nou liggen dus zou wel relax zijn alsie blijkt te werken:9

11. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Ja, met zo'n instelling leer je natuurlijk nooit wat.

12. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    gast, zeur niet! ik neem alleen het zekere voor het onzekere...

13. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    Nee, je wil alles uitgekauwd hebben. Ik zeur wat ik wil.

14. mista B

Leuk Bevonden:
    0
    nou ga dan maar iemadn anders vervelen met je ge****** want ik krijg dr de schijt van:mad: ik stel gwn een vraag en jij gaat weer van die irritante dingen zeggen. flikker toch op als je niets nuttigs te zeggen hebt.... ik stel gwn een vraag en ik hoop daar een NORMAAL antwoord op te krijgen zonder dat ik dingen moet gaan doen die niet kunnen.

echt waar... sommige mensen...

Deel Deze Pagina