Xbox 360 +usb hub

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JeromeNL, 22 okt 2006.

1. JeromeNL

JeromeNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik zit met een dilemma.
    Zeeeer spoedig komt Pes6 uit en dat wil je uiteraard met meerdere spelers spelen. Nu ben ik geen voorstander van wireless en wil dus weten of er iemand is die ervaring heeft met het gebruik van een usb hub in combinantie met de 360 voor meerdere controlers die dus met draad zijn verbonden.

Ik hoor graag jullie reacties hierover!

2. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben bang dat 't niet gaat werken of je Xbox kapot gaat, 2 of meer controllers trekt teveel stroom..

3. Mr M NL

Mr M NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ben je geen voorstander van wireless want ik vind het juist geweldig. Maar ik denk dat je op een usb poort maar een controller kan plaatsen en dat aantal niet kan verhogen met een usb hub.

4. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan dat verhogen met een USB hub. Tot natuurlijk maximaal 4 draadcontrollers. Je 360 gaat daar echt niet van kapot :)

Edit: Je kan tot 127 hubs aansluiten mocht je dat willen:+

Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  5. JeromeNL

JeromeNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay maar is er niemand die hier ervaring mee heeft dan.

Het verhaal dat ik geen voorstander ben is het volgende: Ik merk gewoon tijdens pes5 spelen op de 360 met wireless controlers dat hij later reageert dan op het moment dat ik de knop indruk.

Dan moet ik nog wel 127 vrienden vinden die mee willen spelen :p

6. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het ligt eraan of de 360 de controllers ook accepteert, want in de handleiding staat dat hij maximaal 2 bedrade controllers accepteert...

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Zelf heb ik overigens ook 2 controllers met draad, maar daar heb ik genoeg aan ;)

7. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Engadget of 1UP heeft het getest geloof ik en dat werkte. 127 USB devices is wat anders dan 127 vrienden. Je kan maximaal 4 controllers aansluiten.

8. JeromeNL

JeromeNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Genoeg voor normale games okay maar ik speel bijvoorbeeld met vrienden elke donderdag PES5 op de gewone Xbox en dan: 3 tegen 1, 2 tegen 2 of met z'n 4en tegen de computer. Nu komt deze week PES6 _O_ uit en dan willen we dit ook weer op deze manier kunnen spelen of dat we met z'n 4en online tegen andere spelen.

Anders zit er niets anders op om maar toe te geven aan de wireless controllers. Tot hoeveel wireless controllers kun je op de 360 verbinden?

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    4, net als (als het goed is, Fardo weet dit vast:+) draadcontrollers.

10. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou is mijn vraag; ik ben in bezit van een multi-pcmodem. (Modem met meerdere ingangen) Kan ik nu als ik nog 2 vrienden heb met een 360, hun 360 ook op de modem aansluiten en dan een soort LAN party houden. (dus wel via live omdat je alle 3 dan op t netwerk zit) Of gaat me modem/netwerk dat niet trekken en gaat je constant last van lag hebben??

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maximaal 4 controllers kan je op 1 xbox 360 gebruiken (als games 4 player mp ondersteunen)

@miQe Amersfoort - Ja dat kan, maar het kan zijn dat je op Live last hebt van lag, maar voor een LAN party (dus gewoon thuis) is dat geen probleem

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oooooh, ik kan niet wachten totdat CoD3 en GoW uit zijn. Dat wordt echt vetjes wat ik in me hoofd heb. (alleen me vriendin zal er minder blij me wezen, ik moet dan ook de slaapkamer arresteren, en waarschijnlijk gaat het de hele nacht duren :9 )

13. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dit werkt perfect hoor, heb dit ook weleens gedaan met GRAW. Bovendien krijg je bij de meeste USB-hubs een adaptor voor de stroomtoevoer, dus verhalen dat de 360 dit niet trekt zijn onzin.

14. JeromeNL

JeromeNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb gisteren bij de Dixons een Sitecom usb-hubje gekocht, in mijn driezestig geplugd, 4 controlers erin en we konden heerlijk met z'n 4-en genieten van PES-6. Het werkt uitstekend!

Deel Deze Pagina