Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    O, sorry dan. Kijk, daar zie je al hoe weinig verstand ik er van heb...
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Jawel onder de subtitel subsance :) .

    Geen idee hoe lang het spel is, maar als je op normal speelt is het al flink pittig! Denk zeker dat je hier makkelijk een uur of 10 mee bezig bent. En volgens mij is dit een spel wat zeker de moeite waard is om nog eens door te spelen :)
     
  3. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    @ king steven : snap nog altijd niet hoe ik die camera daar moet krijgen. Ik sta op zo een ruitewassers platform ofzo....
     
  4. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel zelf wel vrij kort... maarja ik speel de gemiddelde spel binnen een dag uit... maar er zit wel een hoge replay waarde aan (zoals gewoonlijk bij de SC reeks)
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dan moet je naar links lopen op een randje, als je niet verder kan ga je hangen. Dan ga je nog verder naar links en zak je via een buis naar beneden, dan steeds naar rechts tot je weer niet verder kan. Hier laat je je zakken. En die microfoon pak je door op de R bumper te drukken en dan te zoeken naar je mic (ziet eruit als een pistool):)
     
  6. Wriemel

    Wriemel Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    thx :d
     
  7. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt sommige mensen hier stellen vragen over onderdelen van het spel die helemaal niet moeilijk zijn als je even op je 3dmap kijkt.

    3dmap is de oplossing jongens, als je niet weet waar je heen moet...3DMAP! :)

    staat altijd een waypoint aangegeven waar je heen moet. altijd ook ff kijken om te zien hoe je ergens sowieso het snelst komt, je ziet duidelijk als er verschillende wegen zijn om ergens naar toe te gaan.
     
  8. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die 3D map in Chaos Theory altijd superkut snapte er echt geen flikker van!
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 3d map is nog steeds kut. Snap niet dat ze die niet beter kunnen maken.
     
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    Man wat baal ik nu.
    ik zat echt vet goed online te spelen met dit spel, flink wat gewonnen en niet veel verloren, ik moest nog maar een paar extra procenten erbij hebben om de laatste Merc skin te unlocken. gaat verdomme me xbox weer kapot. dit is verdomme al de tweede keer in een paar maanden tijd, met precies dezelfde foutmelding (je weet wel met die rode lampjes combinatie). kan ik verdomme de hele vakantie niet gamen, en mag blij zijn als ik me xbox terug krijg voor Gears of War uit is.
    sorry voor deze nutteloze post, maar ik moest dit ff kwijt.
     
  11. .cHaosZ!

    .cHaosZ! Master Chief

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Oow man dat is echt lelijk :{ =(
     
  12. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox was kapot toen halo 2 uitkwam, dat is zooo kut. je hoort al je vrienden praten over hoe vet het wel niet is en je kan het zelf niet spelen.
    ik hoop echt voor je dat je hem voor de 17de terug hebt. :):
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Dan doe je er 10-15 uur over, ik heb het spel binnen 7uur uitgespeeld op Normal. Het is gewoon een aantal keer een missie proberen en uiteindelijk lukt het wel.

    Nu heb ik een vraag:
    Weet iemand waar je kan zien hoevaak je op welke map heb gewonnen/verloren/gespeeld?
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Binnen 7 uur uitgespeeld?
    Heb je ook weer een Succelvol vermelding in procenten aan het einde van de missie? :)

    Is de story line ook wat duidelijk dan in Chaos Theory? Ben daar nu mee bezig, maar al die namen en verbanden :cool:...
     
  15. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    was inderdaad wel moeilijk dat verhaal.


    ik ga net naar de site van freerecordshop omdat iemand zei dat je em daar kon kopen met als extra 2100 microsoftpoints. toen keek ik naar de prijs:
    pc: €49,99
    gamecube: €49,99
    playstation: €45,99
    xbox: €45,99
    xbox 360: €69,99

    oke, ik snap dat het grafisch veel duurder is om voor de 360 deze game te produceren maar is het in elke winkel die prijs? of komt het vanwege die 2100 extra punten? want anders ga ik maar eens kijken of je er echt zo voordelig mee uit bent.

    Edit: blijkt bij E-plaza de game voor de 360 €5 goedkoper te zijn (zonder 2100mp!) en de rest van de consoles en pc circa €5 duurder:{
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2006
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij gcshop krijg je hem voor de ps2,gc,xbox 1, voor maar 37,50 incl. verzend kosten, excl. verzend kosten 35,50 echt netjes ben nou nog aan het wachten tot ze hem verzenden hopelijk vrijdag middag als ik uit school kom te kunnen spelen:) :)
     
  17. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar staat op de site van Free Record Shop dan dat je er 2100 punten erbij krijgt?
     
  18. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg em voor ps2 en jij?
     
  19. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de website staat dat het welkomskado 4 weken na betaling van het abonnement verzonden wordt.
     
  20. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij het 4e level, die op die boot in de sneeuw. Vond dit level iets minder, de omgeving trok me niet echt.

    Trouwens, ik heb nergens een optie kunnen vinden voor ondertiteling. Weet iemand toevallig of die erin zit? Omdat ik echt moeite heb om de stemmen te horen, aangezien die best wel zacht zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina