1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben jij de enige... we gaan bij mij al naar de 14 dagen en hoor maar niets.
    Ik word er niet blij van... :mad:

    Zit komende week gewoon te kijken met PES6 en bijna GOW... niet normaal. Daarnaast inderdaad kan je geen gebruik maken van xbox live waarvoor je hebt betaald. Had afgelopen week veel tijd, en ga nu weer een drukke tijd tegemoet. Ik baal ervan. De demo van PES6 op de PS2 is ook wel leuk eigenlijk... en heb zin gekregen in de Wiiiiiii....
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik had al die tips ook op het web gelezen voor ik de klantenservice belde, en ook aan die man gevraagd hoeveel waarheid daar in zat. Voor wat het waard is, hij zei dat dat niks moest uitmaken.
    Ik heb mijn xbox vanochtend ook aangezet, nadat ie dus een hele nacht uitgestaan had, en toen liep het al vast. Lijkt me sterk dat alles in 5 seconden oververhit raakt, toch? En ik had er nog nooit eerder last van gehad en hij staat al maanden op dezelfde plek, tussen snoeren en dergelijke.

    Ik kan me voorstellen dat dit in sommige gevallen een probleem kan zijn, maar denk dus niet dat dat in mijn geval de oorzaak kan zijn.
     
  3. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de boel in 5 seconde oververhit raakt kan zeker als er iets mis is met de CPU koeling kan dat zeker. Ik heb ooit gelezen dat ze een test hadden gedaan met een pc waar een CPU van AMD in zat. Toen zetten ze die fan of wel de koeling uit om te kijken hoelang hij nog werkte. Binnen 1 seconde was die doorgebrand. Dus het kan zeker zoo snel gaan zeker als die te heet word.
     
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Maar kan dat ook ineens 'stuk' zijn nadat ie maanden probleemloos gewerkt heeft?

    En, zit het in de voeding of in de console?
    Het punt is namelijk dat ik de console zelf om zal ruilen en niet de voeding.
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    In de console
     
  6. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat kan zeker mijn xbox 360 heeft van 2 december 2005 tot september 2006 goed gewerkt en van de ene op de ander dag was hij stuk.
     
  7. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ups komt vanddag

    Vandaag komt die van mij terug.:) :) :) :) _0/ \o/

    UTRECHT,
    NL 23/10/2006 4:18 's morgens OUT FOR DELIVERY
    23/10/2006 4:17 's morgens IMPORT SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 21/10/2006 2:24 's morgens EXPORT SCAN
    21/10/2006 12:47 's morgens ARRIVAL SCAN
    FRANKFURT,
    DE 20/10/2006 9:36 's middags DEPARTURE SCAN
    20/10/2006 9:13 's middags ORIGIN SCAN
    DE 20/10/2006 11:53 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

    :b: :b: :b:
    oh yeahhhhhhh\o/ \o/ \o/ \o/ \o/
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook een probleem, saints row loopt bij mij de hele tijd vast. Nu heb ik het spel aan een vriend uitgeleend en bij hem liep het spel gewoon perfect. Het probleem is dus de 360. Zijn er al meer mensen die hun 360 hebben opgestuurd na een probleem met Saints Row??
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm de mijne is vandaag in Duitsland bezorgd, benieuwd hoe lang het duurt voor er een exemplaar wordt teruggestuurd..
     
  10. RicoBoy

    RicoBoy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwijder wat auto's uit je garage, helpt bij mij altijd.
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik zal het eens proberen
     
  12. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Games in het Free-Roaming genre hebben altijd meer last van vastlopers dan andere games. Bij mij hangt ie ook wel eens vast. Is niets om je druk over te maken.
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel, een console hoort gewoon niet vast te lopen =(
     
  14. VeliteS

    VeliteS Rainbow style

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Helpdesk net gebeld, die gast wist volgens mij nauwelijks wat van de xbox af. Maar ik moet nu wachten tot ik stickers krijg gemailt. Dan ups bellen voor afspraak om hem op te halen en dan ben ik hem 15 werkdagen kwijt =(
     
  15. dyna

    dyna Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN!

    Na precies 12 dagen mijn xbox terug. Een gloednieuwe nogwel, met een productiedatum uit 17 Juli 2006 (Hitachi drive). Nou, ik heb dus helemaal niks te klagen over de service van Microsoft, Toppie.

    Mocht deze een keer kapot gaan, dan ga ik trippe want dan zijn die dingen gewoon flut.

    Ps. ik dacht dat misschien de service bij mij zo snel was omdat het een bekende foutmelding is: 0102 (ik bedoel ze hebben onderhand wel een routine bedacht om het op te lossen). Herkennen mensen dat, of hebben mensen met deze foutmelding ook langer dan 3 weken moeten wachten..

    Peace.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2006
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig om te lezen dat personen die hem later terug hebben gestuurd, dat die hem eerder terug hebben. Zojuist een e-mail gehad dat hij daar is aangekomen, helaas komt die email 12 dagen nadat ie is aangekomen. Wat een onzin.
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Net even gebeld met UPS, en ze komen hem nog voor 6 uur vandaag ophalen!! :thumbs:
    Dat noem ik nou netjes.....hopelijk gaat de rit terug ook zo snel!
     
  18. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    de service is zeker goed....ik heb/maak hetzelfde mee....na 3 weken kreeg ik eindelijk een supervisor van MS aan de lijn en die beloofde mij terug te bellen....dus niet....ook mocht ik voor het ongemak een spelletje uitzoeken maar die zal ik ook wel niet krijgen....

    mijn xbox is al bijna 4 weken geleden opgehaald door UPS maar als ik MS bel (soms mag je wel 2 uur wachten aan de lijn) weten ze niet wat er aan de hand is en waarom het zo lang duurt....dus die 15 werkdagen zullen nu wel verlengt zijn naar 30 werkdagen.

    Ik ben echt blij dat ik een XBOX 360 met HD, draadlose controller en een draadlose netwerk adaptor gekocht heb...ik heb er 1 week van kunnen genieten en dat vind ik vrij lang..... 1 week kunnen spelen voor die kapot gaat...jij speelt 3 dagen dat is nog beter......
     
  19. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    heb mijne ook terug.
    datum is 2005/10/17 en de mijne was van 2005/12/22 dus zou ie ouder zijn?
    de cover ziet er compleet nieuw uit. beter dan de mijne alleszinds toen ik hem terug opstuurde.

    sebiet spelen. eerst mijn X360 nog wat knuffelen!!! wat heb ik hem gemist zeg. :eek:
     
  20. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    GVD, heb net 30minuten aan de lijn gehangen om pas geholpen te worden :p Dit is de tweede x al dat de 360 niet meer werkt. heb nu 3 rode lampjes :9

    Moet zelf een doos regelen, het duurt 15 werkdagen en krijg helemaal niets! Dus kost me ook nog live dagen en een doos |:-

    En ik haat die halfsprekende allochtonen aan een heldesk.. moest 3x men naam spellen en adres.

    Maarja, hopelijk krijg ik een nieuwe :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina