Ik kan nog altijd niet kiezen tussen serious sam en timesplitter. Wat zijn der voor en nadelen van die games?
Serious Sam: Gameplay: Knallen Knallen Knallen etc. Dit spel zit vol met massa's vijanden je baant je al schietend een weg door de levels.. verwacht geen hoogstaande AI maar gewoon een old skool shooter Graphics: Draait op een hele mooie engine, vooral de buitenlevels van deel 2 zijn prachtig Multiplayer: Coop Rulezzz Timesplitters2: Leuke singleplayer missies, iets minder arcade achtig dan Serious Sam. Hele uitgebreide Multiplayer De verschillende tijdsettings zijn leuk gedaan, elk tijdperk zijn eigen wapens en vijanden.. Dus koop Serious Sam en je hebt een leuke snelle "Don't Think just shoot" Game met coole Coopmode Koop Timesplitters2 en je hebt een game met iets meer tactiek en een toffe multiplayer mode.
kdenk toch wel serious sam, want kga hem voor 3 dagjes huren en dat is dan 3 dagen non-stop shooten niet?
Ik zal timesplitters nemen als ik jou was, want er zit ook een co-op in en je bent zolang bezig met alles unlocken
Hij huurt de game dus dan zou ik voor Serious Sam gaan. en TS2 kopen.. in 3dagen haal je nooit alles uit TS2
serious sam heeft ook een co-op maar wat je over timesplitters zegt klopt...je bent echt lang bezig met alles unlocken en de multiplayer is very cool indeed
Haal NIET serious sam, haal WEL TS2!!!! TS 2 heeft: -betere graphics -beter geluid, muziek, etc. -meer wapens -meer characters waaruit je kunt kiezen -meer levels -uitgebreide splitscreen multiplayer, waarin je echt alles kunt afstellen. -multiplayer tegen bots (die behoorlijk moeilijk kunnen zijn) -Je kunt je eigen levels bouwen (dat is echt heel cool)
Aan jullie heeft ie ook niks. Haal ze gewoon allebei, om en om! Serious Sam word na verloop van tijd gewoon heel erg saai, omdat het echt niets meer is dan knallen, knallen en knallen. TimeSplitters 2 bied veel meer, waaronder een Map Maker. Persoonlijk zou ik eerder voor TimeSplitters 2 gaan omdat die je meer een leuke ervaring bezorgt, maar je zou het zelf maar moeten zien.
Je zegt het zelf, het word NA EEN TIJD saai, maar ik huur hem maar voor 3 dagen, en dan is TS2 toch te lang voor Kan je in serious sam ook muliplayer met bots?