1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de laatste tijd met m'n reeds 4de console last van enkele beeldstoringen: zo is het beeld soms te donker en dan na enkele minuten wordt het weer helder zoals het moet zijn en soms flikkert het beeld even, e.d.
    Iemand hier al last van gehad? M'n vorige drie gingen gewoon kapot na enkele keren vastlopen, maar dit is nieuw!
     
  2. m3n5c7

    m3n5c7 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    360 terug

    Ik hebem terug na 11 dagen en het is een nieuwe.
    gr. max\o/
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ook een uur in de wacht gestaan na de nuttige melding "de wachttijd is langer dan 2 minuten", dat was helemaal correct. Werd bijna afgescheept om eerst online mijn 360 te registreren, terwijl het al een gerepareerde was en dus bij ms bekend zou moeten zijn. Gelukkig bleek de 360 gelijk telefonisch geregistreerd te kunnen worden. Echter mijn probleem "dirty disc errors" elke paar minuten of zelfs al bij het laden van een spel was onbekend en werd doorgeschoven naar een andere afdeling.... binnen 48 uur moet ik nu terug gebeld worden. Duurt het weer langer voordat hij omgewisseld wordt maar ja....
     
  4. cdr

    cdr Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    goede xbox

    uhhhh, mogen hier ook goede reviews van de box staan?
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat over defecte.

    Ik kan M$ wel gaan bellen... maar heb ik ook weinig aan. Ze zeggen dan dat ie vast wel in korte tijd naar me terugkomt... heb nog niet eens een ontvangstmail gehad terwijl ie al 14 dagen weg is.

    Bij UPS tracking kon ik zien dat ie was afgeleverd.
     
  6. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, nadat ik daarstraks de ontvangst mail heb gehad, heb ik nu ook de mail gehad dat hij is gerepareerd, en dat hij terug komt. Hij zal vandeweek wel terug komen. Ik ben benieuwd.
     
  7. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de laatste tijd zo dat je over 1 á 2 weken pas een bericht krijgt dat ze je Xbox 360 binnen hebben en een paar uur later krijg je een bericht dat ze het al hebben gerepareerd.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke datum is die van jou daar aangekomen?
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    11 Oktober
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...mijne ook. Afwachten dus...
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    De mijne is er vanochtend om 9:59 aangekomen en ik zie nu staan returned to shipper... Gaat dus lekker snel, verwacht hem woensdag alweer terug te hebben.... :D
     
  12. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat goed is aan die service van MS is dat UPS TERING SNEL IS, ik bedoel ik bel UPS nog geen 5 minuten later< TING DONG.....vorige keer was het ook al 20 minuten, maar de 1ste keer was echt heel lang toen duurde het 2weken omdat ms die mail van de tracking code niet had gemaild(ZWAAR HINDERLIJK) en nu weer wachten en als ik hem dan weer terug krijg geef ik dat ding 3 maanden en ik zweer je dat hij dan (net als mijn anderen) weer kapot is.....:mad: zit nu te dubben om alles maar te verkopen...
     
  13. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag hoor. Ik snap er weinig van.
     
  14. IanDS

    IanDS Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik je moet ontgoochelen, maar er is helemaal geen console onderweg naar jou. Lees heel dit topic maar eens door en je zal verschillende posts vinden van mensen die "returned to shipper" hebben als status en toch krijgen ze geen nieuwe console. Pas als je een mail van MS ontvangt dat er één onderweg is, met nieuwe trackingnummer, dan is er één onderweg.
     
  15. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... Dat is erg jammer dan :{
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat ineens wel erg snel, gisteravond gaf UPS nog helemaal niets aan, ook niet dat hij in Duitsland al vervoerd werd of iets dergelijks en inmiddels staat er nu dat hij al onderweg naar mijn huisadres is sinds vanmorgen 7u02, ik kan hem elk moment binnen verwachten.

    UPS doet het iig wel goed
     
  17. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem binnen, volgens mij is het een nieuwe, hij zag er iig helemaal nieuw uit.

    Bij het opstarten maakte hij een behoorlijke herrie, maar dat lijkt steeds minder te worden. Mijn eerste Xbox maakte in het begin ook een lawaai zonder disc, en naderhand hoorde je hem nog amper. Misschien hoort dat bij een nieuwe.

    Alleen 1 probleem, alle andere accounts op mijn 360 kunnen nu geen gekochte Arcade Games of gekochte content meer spelen. Hoe hebben jullie dat opgelost?
     
  18. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    u is mijn xbox360 al 4 weken in reparatie (alleen een defecte usb poort) MS beloofde mij steeds terug te bellen als ze iets wisten...maar ze moeten nu nog steeds bellen.

    ik heb het opgegeven en bel niet meer naar MS.

    De winkel waar ik hem gekocht heeft gaat het nu voor mij oplossen....zij hebben voor mij gebeld waar ik bij was en mochten ook 40 min. wachten.
    Schandalig zei die man van de winkel tegen de helpdesk...echt scandalig dat jullie de mensen zo lang laten wachten.

    maar nu blijkt de reparatie van mijn xbox al 2 weken geleden te zijn afgerond...en zijn ze hem kwijt en de supervisor die daar over gaat is nu met vakantie en is maandag terug volgens mij liegen ze weer net als dat terug bellen wat die supervisor zou doen gisteren.....dus die *!-=@! wist dat die op vakantie ging.

    Maar de winkel heeft MS tot dinsdag de tijd gegeven om dit op te lossen en een nieuwe te sturen zodat ik woensdag een nieuwe heb.
    Doen ze dat niet dan gaat die winkel stappen ondernemen.

    En het is een grote winkel keten in nederland dus nu heb ik er weer vertrouwen in.

    Stom dat ik een xbox wilde hebben en niet ff wachten kon op de PS3.

    Maar ik hoop dat jullie meer geluk hebben met die helpdesk van MS.
    Mij hadden ze moeten vertellen dat als een xbox360 binnen een week kapot gaat dat je terug kunt gaan naar de winkel en daar gelijk een nieuwe krijgt, maar nee tegen mij zeiden ze dat UPS hem de volgende dag zou komen ophalen.
    Door die goede ondersteuning van die helpdesk zit ik nu al ruim 4 weken zonder en nu komt er nog een week bij.....

    Wil je stress hebben koop een xbox wil je geen stress koop dan een PS#
     
  19. wat een bullshit? PS PS PS PS wtf die ps2 van mij is ook 2 keer RIP GEWEEST leesde geen 1 cd meer KUT DING!! en dan nog die ps3 die zal wel stikken van kinderziektes int begin en dan krijg je misschien nog grotere threads ALS DIE VAN DE 360 !! op het werk zweren ze bij caterpillar en laats hadden ze een nieuwe graafmachine van die firma en begaf die het ook en dan nooit meer een caterpillar kopen??
     
  20. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Vindt jij het normaal hoe de MS helpdesk zijn klanten behandeld???? lange wachttijden aan de telefoon...afschepen met smoesjes zo kan ik nog wel ff doorgaan en de xbox360 is er al weer een tijdje en die dingen gaan nog steeds om de ......kapot.

    Als de PS3 uitkomt mag jij mijn Xbox voor een paar EURO hebben....ik pleur dat ding er dan gelijk uit.
    Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina