Xbox console nu voor 369 euro bij de gameshop in DenHaag

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door gameshop, 22 mrt 2002.

  1. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb deze ( aankomende ) week ook Toetsweek ( 4 vwo Tof :D ) . en ik ga hem denk ik morgen kopen en dan een week ingepakt laten in de doos , want ik wil me examen toetsen niet verneuken , heb ik wat om naar uit te kijken

    Xbox and Halo .. I love Gameshop in Den Haag !!
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou wel opschieten...... Zometeen belt MS ze ff op en is die weer 479 :)
     
  3. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe , ja das waar , alleen ik mag niet erheen ( ik moet wel gebracht worden erheen ) ( op de brommer gaat lastig )

    dus kut dat me vader maandag pas kan/wil
     
  4. Xenior

    Xenior Serious Xenior

    Berichten:
    3.054
    Leuk Bevonden:
    0
    Gvd nog een shop in Den Haag ook, hadden ze Xenior niet ff kunnen bellen! Uiteraard heb ik er een voor 479 die stukken uit de zijkant slaat.]:-
     
  5. Xboxy19

    Xboxy19 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    zo net ook even 1 gehaald + doa 3 :D gelukkig woon ik in den haag :D mooie stunt van de gameshop :p

    na een paar uuur spelen heb ik nog geen krassen op het spel
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2002
  6. Fatalspeed

    Fatalspeed Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    hey Xboxy19, weet jij of ze er nog veel op voorraad hebben bij die gameshop?
     
  7. Xboxy19

    Xboxy19 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep ze hadden toen ik er was nog genoeg op voorraad maar ze zeiden wel wie het eerst komt wie het eerst maalt.

    en je kan ze nie reserveren
     
  8. Loekos

    Loekos Huur moordenaar

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm ik heb nog steeds geen haast.

    Gameshop is normaal zo goedkoop niet,als er een moment is om de kat uit de boom te kijken is dat nu naar mijn idee.

    Ik wach nog ff... dan speel ik nog maar een paar keer doa3 en project gotham bij m'n neefie :p
     
  9. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Mediamarkt heeft toch laagste prijsgarantie ?
    moet ik dat toch eens even nagaan ( of iemand anders please )

    Want anders rijd ik even naar amsterdam met mijn Gameshop.nl aanbieding in mijn hand en eis de laagste prijs .. of niet ?
     
  10. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd voor 369 euro wil ik hem ook wel kopen waarom moet dat nou weer alleen in den haag zijn. dan moet ik van rosmalen naar den haag en dan nog hopen dat ze zon ding hebben ook.
     
  11. Xboxy19

    Xboxy19 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ja whaha volgens mij ken je met die prijs ook naar een mediamarkt gaan krijg je hem volgens mij ook voor die prijs maar wel een bewijs meenemen:p
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    samen gaan??? k woon daar ook. alleen heb nog niet genoeg geld k*tzooi. k ga vanavond m`n vader overhalen dat ik emgewoon MOET hebben en misschien betaalt m`n vader vast voor en dan betaal ik af(van m`n moeder mag dat maar dan houd ze de xbox terug tot ik de laatste €0,01 heb terug betaalt=(
     
  13. Girian

    Girian Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me nie vergis dan is er niet zoveel haast mee, want mediamarkt heeft er nog meeeeeeer dan genoeg en die MOETEN nu ook voor 369 dankzij hun prijsgarantie hahaha. Fuck de Mediamarkt. Dat is de hele reden dat Gameshop deze oorlog is aangegaan. Laten wij er allemaal lekker snel van profiteren. Nou maar hopen dat ie morgenvroeg JSRF nog heeft en anders maar Halo... die kan ook meteen online. }:]
     
  14. Sorcerer@

    Sorcerer@ Pen Pen

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehe LOL
    dit is goed :)
    Je huppelt met de advertentie/webpage adres in je hand naar de dichtsbijzijnde mediamarkt, neemt een verkoper bij de lurven, wijst hem op de prijs, wijst hem op hun beste prijsgarantie en je neemt je xbox ook mee naar huis voor 369 bij de mediamarkt (en ja dit is echt waar dit moeten ze doen als jij een geldige advertentie/prijskaartding kan geven :)).
    Mediamarkt roelt ;) ff mijn pa een laten oppikken als ie maandag gaat werken :D
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    k ga em morgen kopen!!!! samen met halo. en ik ga met m`n vader dus dat kan wel wat leuks opleveren....ik dacht zelf aan iets met dvd?!?!?!!~~
     
  16. Sorcerer@

    Sorcerer@ Pen Pen

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    DVDkit zou ik zeker erbij kopen als je filmliefhebber bent, en dan meteen ook de advance scart cable en een xtra controller :)
     
  17. visje

    visje feyenoord Die hard

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had maar net 438 euro!!! moet dus wachten om een controller te kopen! marrr tot nu toe is het echt DA BOMB!!
     
  18. Sorcerer@

    Sorcerer@ Pen Pen

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, heel misschien krijg ik mijn vader in een lening geluld, met een aantal voorwaarden enzo.
    Ik kan gewoon niet meer wachten :) ik denk aan bijna niks anders meer dan Halo/Xbox en wordt er gewoon geflipt van :)
    Als ik 's avonds in bed lig kan ik niet slapen omdat ik de hele tijd zit te denken over hoe het zou zijn als ik er een had.

    Disclaimer: Helaas berust dit stukje tekst niet op de werkelijkheid }:] het is soms zelfs nog erger }:]
     
  19. visje

    visje feyenoord Die hard

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het gevoel!!! :)
     
  20. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ja ik ben sinterklaas niet. k moet blij zijn dat ik de box+een spel(lees: Halo) net kan kopen...
     

Deel Deze Pagina