1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

merktrouw tov je console?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Kevf, 23 okt 2006.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was altijd trouw aan nintendo gebleven, maar na dat de 360 uitkomt wou ik wel wat anders proberen en daar heb ik geen spijt van! ik blijf natuurlijk ook nog steeds bij nintendo omdat ik natuurlijk wel een wii ga aanschaffen. de ps3 laat ik lekker leggen omdat playstation niet echt mijn favoriet is. heb wel een psp, die vind ik dan weer wel relaxt.
     
  2. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was ooit merktrouw, kocht vrijwel alle consoles van nintendo. Maar dat bedrijf heeft het met de gamecube voor mij flink verkloot (hoewel ik toch misschien ook een wii ga aanschaffen). Daarnaast speelde ik veel op de pc en toen die wat ouder werd ben ik overgestapt op de xbox, waar de meeste games uitkwamen die mij aanspraken. Overigens staat hier thuis een ps2 en psp en komt er door metal gear waarschijnlijk ook wel een ps3 te staan.
     
  3. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo 4 life :)

    Maar de Xbox heb ik gehad en ik heb nu een Xbox360. PS2 heb ik nog en PS3 ga ik alleen kopen als Kingdom Hearts III alleen op de PS3 komt. Dat is vooral omdat GTA4 ook op de 360 verschijnt en de Metal gear reeks mij niet weet te boeien. Ook dat je met de 360 online kan zonder CC heeft mij doen beslissen om een 360 te kopen en vooralsnog geen PS3 (ok, dat ding komt pas volgend jaar een keer in europa uit, maar dan nog staat de PS3 niet op mijn lijstje. Eerst maar rijbewijs halen en een autootje kopen :))
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok, hier moet ik even op reageren, want dat is gewoon onmogelijk, dat je nergens een voorkeur voor een bepaald merk hebt (of 2 merken).

    Dan on-topic
    Mijn Xbox was mijn eerste console en het was voor mij een no-brainer dat er een 360 in huis kwam. Live is absoluut het beste wat ik op online gaming gebied mee gemaakt heb. En aangezien al mijn Live Friends overgestapt zijn rond de launch, heb ik geen keus gehad ;). Daarnaast spreekt het spellenaanbod mij op de Xbox iets meer aan dan op de Playstation.

    Misschien dat er ooit nog een tweede console naast komt, maar ik moet zeggen dat ik 1 eigenlijk wel duur genoeg vindt.
     
  5. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang het maar niet van sony is vind ik het best.
     
  6. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft een merk ooit voor mij gedaan waar ik niet voor betaald heb. Nada! Ik ben trouw aan m´n zelf en de gene die trouw zijn aan mij! Fuk it
     
  7. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben sinds de eerste xbox merktrouw ja. Toen ik de xbox ging kopen zocht ik gewoon een goede console, en ik vond Halo helemaal geweldig. Xbox was op dat moment gewoon het beste, en dus heb ik daarvoor gekozen. Wat er gebeurd op Sony gebied boeit me allemaal niet, daar lees ik zelf niks over. Ik kocht blind de 360 omdat ik verwachtte dat hij me heel veel te bieden had, en dat is ook zo.

    Verder kijk ik nog wel een beetje naar DS games, maar eigenlijk speel ik alleen maar 360
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Merktrouw, echt niet.

    Ik koop de consoles waar games op uitkomen die bij mij in de smaak vallen.
    Dan noem ik God of War, de Final Fantasy reeks, Killzone, Viewtfull Joe.
    Maar ook beide Halo games, PGR II & III, Kameo en Dead Rising.

    Tja, een merkje is maar een merkje. :)
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf toch wel merktrouw had eerst een ps1 daarna na lang sparen gekeken wat er nog was, toen zag ik de xbox. Prachtig apparaat, vette spellen, leuke prijs (toen nog maar 150.-). Sindsdien heb ik me steeds meer beziggehouden met gaming :), de 360 was voor mij dan ook een must :D
     
  10. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben totaal niet merktrouw.!

    Ik had eerst de N64 en die beviel me erg goed, later toen heb ik een ps2 gekocht want de GC leek me niet zoveel. Aan de ps2 beviel me 'niet' echt en toen ben ik maar over gegaan naar de Xbox 360 en die bevalt me wel weer heel erg goed!@
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik ben heel trouw.. aan me 360'je. Dat komt niet omdat ik de rest van de consoles/handhelds niet leuk vind, veel spellen die op andere systemen komen trekken me ook wel aan. Mja, mijn bankrekening is niet zo goed gevult dat ik al die dingen ook ff koop. Jammer, maar het is niet anders.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb van alle beestjes geproefd..
    snes, ps1, xbox..

    bij de xbox ben ik blijven hangen.. dat ding had toch wel zulke goede games voor mij.. lekker geweld, lekker knallen, heerlijke exclusives..
    dus ik vond het logisch dat ik de stap naar de 360 nam.. dus ik ben wel trouw ja.. de wii vind ik niks door de controller.. ik wil een controller als ik game niet een afstandsbediening.. ik hoef geen verandering in de gamewereld.. wat er nu is is gamen voor mij.. de ps3 nja ik hou niet zoveel van de games erop en ik las een paar pagina's terug dat iemand het kick vond om em te zien afgaan.. dat vind ik ook en dat heeft niks met fanboy-ism te maken.. die cocky attitude van sony en dat ze de marktleider zouden zijn vind ik allemaal niks dus het is gewoon grappig om te zien.. conclusie: mijn console is de 360 maar games zijn games.. als het cool is speel ik het..
     
  13. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Wii en 360 lijken me genoeg niet dat ik iets tegen sony heb maar dat ding heeft gewoon niet de "X-Factor" :9
     
  14. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    En het is idd leuk om te zien hoe die afgaat en de negatieve dingen te lezen, mensen hier spelen ook GTA toch ook sadistisch?
     
  15. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Merkentrouw? niet echt...maar mijn voorkeur op dit moment is wel de Xbox.

    Ben begonnen met een MSX, toen een sega. Ik weet niet eens wat voor soort, maar in ieder geval geen megadrive, maar die ervoor. Toen een ps1.

    En toen was het de keuze tussen een xbox of een ps2. De xbox had Halo en was wat donkerder en harder dan de ps2. Dus het werd een xbox. Dat beviel nogal en nu dus een 360.

    In die tijd heb ik me ook altijd bezig gehouden met gamen op de pc, maar dat is altijd in curves, omdat een pc nogal snel outdated is.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En toch is het wel zo... enige zwak wat ik heb gehad is voor het label third movement....kocht ik echt alles van...

    Ik moet wel toegeven dat ik zeer tevreden ben over ms en Sony op het moment hard uitlach. Echter aan het einde van de rit komen er gewoon twee (kloppende :+ ) factsheets naast elkaar, een aantal screens en gameplaymovies en ik maak een beslissing.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  17. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo Consoles/Handhelds koop ik altijd blind, omdat ik er toch zeker van ben dat het Kwaliteit is.

    Bij Sony heb ik de hoop al na de PS1 opgegegeven, en heb een 360 gekocht omdat hij gewoon het leukste spelaanbod heeft dat mij aanspreekt.

    Wii komt er zeker naast te staan :)

    Heb geen Xbox gehad, en was toch altijd meer een Nintendo only Fanboy... Maar daar is verandering ingekomen met de 360\o/
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben absoluut niet merktrouw, ik koop voor mijn gevoel gewoon het leukste (voor mij) wat er op dat moment op de markt is. Of dat nou Sony Sega Nintendo of Microsoft is/was, dat maakt me niets uit.
     
  19. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 360 gekocht omdat M$ zoveel geld in zijn consoles (Kan) proppen dat succes gegarandeerd is. Ik zie uiteindelijk Sony nog wel de zelfde kant op gaan als Sega destijds.

    Uiteraard ook omdat de Xbox eerder uit was, maar hoofdzakelijk omdat er volwassenere games op uit komen. Dan bedoel ik veel FPS en weinig Tekken en andere typisch Japanse rotzooi.

    Verder zal het me een worst wezen van welk merk hij is.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  20. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    PS1 --> Xbox & NGC --> Xbox 360

    dus merkentrouw ... guess so :p
     

Deel Deze Pagina