1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook heel erg stom vind is dat er telkens weer teamleden bij komen. Er sterven 2 soldaten, en even later staan er weer twee nieuwe. Onbeperkt.

    Denk dat dit spel het echt van de MP moet hebben. Heb ik zelf nooit gedaan, maar zit er wel aan te denken een Gold account aan te vragen.

    Offtopic: Is call of duty 2 online nu wel lagvrij?
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurt wel eens dat er lag is, maar dat is echt zeer zelden hoor!
    Ik hoop dat het bij CoD3 zo blijft, want dat kan je met heel wat meer online spelen.
     
  3. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2 online vind ik zelf geweldig
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deel 3 lijkt me het stukken toffer omdat je met meer online kan.
    Soms bij deel 2 was ik aan het zoeken naar tegenstanders.
     
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die 24 spreken mij ook wel aan toch twijfel ik nog een beetje wacht eerst een review af,
     
  6. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0

    Sorry maar nu zet je jezelf wel een beetje voor schut! Ten eerste was COD2 wel moeilijk!! Ik heb de game 2 keer uitgespeeld en dus 2 keer 1000 achievments gehaald! Maar de missies waren gewoon te! Moeilijk!

    En wat betreft deel 3 gaan ze zeker een stapje verder! Deze game heeft al zoveel toffe online functies zoals het reviven van teamleden en het teruggooien van gegooide granaten! En natuurlijk voerrtuigen en 24 man online! EN dan vergelijk ik de game met COD2! Dus niks nieuws had deze game te bieden zij jij??? Nu jij weer!
     
  7. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    IK verbaas me erover dat niemand deze game aandacht geeft en dat iedereen zo negatief is over deze game!

    Ten eerste hebben veel mensen geen hoop dat het ontwikkelteam van COD3 net zo'n goede game neerzet dan het andere COD2 ontwikkelteam,, Dat slaat nergens op want die personen die aan deze game gewerkt hebben zijn niet blind! En hebben de kans gekregen om COD3 te ontwikkelen waarvoor ze zeer waarschijnlijk een groter budget hadden dan Big Red one.. Verders heb ik gelezen in diverse previews van personen die deze game hebben gespeeld dat deze game echt beter is dan deel 2! Deel 2 is een klasieker en deze game is alleen nog veel beter! (ga ik van uit)

    Ik vind dat deze game meer aandacht verdiend! En Zeker nu de launch dichterbij komt!!

    Verders heb ik nog een vraag, hoeveel multiplayer maps zijn er en hoeveel multiplayermodes??
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en nu weer rustig ademhalen :+
     
  9. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar zoveel kunnen we toch niet over de game zeggen? Pas als de game uit is kunnnen we oordelen
     
  10. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    @ Stasko

    Ik begrijp al die negatifiteit ook niet. Mij lijkt het in ieder geval een hele vette game!!!
     
  11. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    CoD3 staat een beetje in de schaduw van GoW volgens mij. Of dat juist is, weten we over een maandje. Ik denk namelijk dat dit een heel vet spel word, maar dat GoW nog iets vetter;) Maar andersom kan ook, en dan ga ik lekker voor CoD3:thumbs:
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik moest kiezen tussen GoW en CoD3 dan ga ik toch voor die laatste hoor... Laat maar komen!!!
     
  13. Xiqu0n

    Xiqu0n Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch hoop ik dat cod3 (met online voertuigen) niet zo erg gaat floppen als coduo (op de pc dan wel ... ). Op de pc ben ik een aanhanger van de hele codreeks, maar toch vond ik uo een stuk minder en meer mensen heb ik dat horen zeggen. Laten we hopen dat deze game met voertuigen WEL echt mooi word. Ik kan ook niet wachten \o/
     
  14. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Was die uitbreidingset niet gemaakt door dezelfde developer als die nu CoD3 maakt? En dus niet infinity ward (of hoe ze ook mogen heten, de mannen achter CoD en CoD2)?
     
  15. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ligt ook aan het genre wat je aanspreekt!
    Hou je van futuritische shit zoals bv Quake of Unreal, dan is GoW voor jou het ultieme spel.
    Hou je van Soldaatjes knallen zoals Call Of Duty, Brothers in Arms of Battlefield dan is dit meer aan jou besteed denk ik.

    Ikzelf ben meer van het laatste, maar ook ik heb GoW gepre-ordered, gewoon omdat het er zo verschirkkelijk vet uitziet. Toch denk ik dat ik met name online meer tijd in CoD ga stoppen dan in GoW.
    Call Of Duty 2 heb ik op de release van de 360 meegenomen en ik speel het spel nog altijd. Ik vrees dat dit ook zeker met dit deel gaat gebeuren!
     
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal ze ook allebij... zijn voor mij 4 games die er dit jaar sowieso komen, CoD3, Rainbow Six, Splintercell en GoW... Maybe de nieuwe Tony Hawk voor af en toe tussendoor...
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb persoonlijk een hele diverse smaak als het gaat om games! Van Sim City Tot Mario,, en van Zelda tot Call of duty,, en natuurlijk Oblivion en GTa,, Battlefeld,,, dat zijn allemaal mijn soort games! Al vind ik online shooters wel het leukst! Al hangt het er wel vanaf welke shooter!

    CAll of duty 2 op de 360 is gewoon Goed (online) Alleen is het niet uitgebreid genoeg! Alles klopt online! Van de besturing tot de maps! Alleen mis ik de meerdere spelers! En Leaderboads,,, En mogelijkheid om met 3 teams tegen elkaar online te knallen! En dan mis ik ook nog splitscreen play (online) En voertuigen,,, Maar wacht eens even,, Dit alles zit in Call Of Duty 3!! Met daarnaast nog Clanopties ook!

    Verders moet je maar eens op de site kijken van COD3 voor de allernieuwste trailer,, of kijk je even op Youtube bij: Call of duty 3 multiplayer.
    Dan krijg je een paar filmpjes waarbij je goed kunt zien dat de voertuigen realistisch bewegen! (Havoc?) dus dat zit wel goed,,

    En inderdaad ,, weer veel tekst! lol.
     
  18. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen hier weet wel dat ik een GoW-fanaat ben, maar ik kan er direct bijzeggen dat CoD3 voor mij ook absoluut een must have is. Ok, ik kan het me permitteren, maar als je van plan bent om 2 games te kopen dit seizoen laat het dan naast GoW zekers te weten CoD3 zijn (of andersom).

    Wat ik ervan gezien heb en hoe het speelde zou ik bijna willen zeggen dat CoD3 weer een gen beter is dan CoD2. CoD3 is duidelijk gemaakt voor next gen consoles (vooruit, hij is gemaakt voor de 360 en die andere jongetjes mogen er ook mee spelen ;) )terwijl CoD2 dat niet was. En hoe mooi was die al en hoe gaaf speelde die?

    CoD3 gaat zeker rocken en hoort in je collectie thuis, no doubt about it.
     
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De hectiek alleen al vind ik bij de COD reeks geweldig!

    Je hebt maar enkele momenten dat het stil is. Geweldig gewoon!
     
  20. MrX

    MrX Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihihi, zeker GoW nog niet gespeeld. De Y-button heeft als functie dat je ziet waar er een specifieke actie gebeurt. Ofwel waar komen Locusts de grond uitzetten, waar ontploft er een heli. Zonder deze button raak je namelijk zeer snel de draad kwijt, er gebeurt namelijk overal om je heen van alles en je wordt heel snel zo afgeleid dat je je prio's verkeerd legt. Al je DD5.1 hebt, echt fabuleus.

    Maarrrrrr, CoD3 heeft dat ook, alleen helpt het spel je niet, althans niet dat ik weet, om je prio's te managen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina