Flopt de Xbox in NL en EU????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xmaster, 19 mrt 2002.

1. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
  2. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox flopt helemaal niet, de eerste weken vallen misschien tegen, maar hij is echt nniet geflopt!

3. kungfucius

kungfucius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop xbox

Waar heb jij al lagere prijzen gezien dan? Toch niet in
    de 'fameuze' Duitse MediaMarkt?? http://archief.xboxworld.nl/forum/showt...=&threadid=1311

Nee beste Mark

Als je de rest van deze berichten gelezen had, dan had
    je gezien dat bij Dixons al 35 Euro van de prijs van
    de xbox af is. En dat al na de eerste week van de
    introduktie.

4. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof niet dat de xbox een flop wordt.

De xbxo is trouwens zoals al eerder gemeld 452 euro in de makro en 369 bij de gameshop in Den Haag.
    Spelletjes zijn bij de makro ook goedkoper net zoals de accesoires, alles ongeveer 5 euro goedkoper, dus als je nog wat games wilt, gewoon toeslaan.

5. Girian

Girian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit kun je geen flop noemen. Het loopt voor geen meter, dat is heel wat anders. Xbox heeft ff tijd nodig. Het is een nieuwe console, hij is VET duur, dus wat wil je. Alleen diehards weten al een hele tijd dat ie gaat komen, wat de Xbox nou precies inhoudt etc...

Gewone gamers moeten eerst centen(eurocenten he;)) bij elkaar sprokkelen en kopen hem dan echt wel. Alleen MS is nu ff niet zo blij maar dat gaat vanzelf over, of niet haha, maar ja da's dan jammer voor ze hoor.

Ik ga morgen 1 halen in Den Haag in ieder geval, want voor deze prijs (369) krijg ik hem natuurlijk nooit weer het komende jaar }:]

Ik vind het trouwens een beetje matige reaktie van iedereen dat ze meteen zo defensief zijn wanneer ergens gezegd wordt dat de Xbox slecht loopt. Hij LOOPT slecht, alleen is dat nie erg.

[edit] dat n00b is wel vet irri he! who ya callin' a n00b anywayz [/edit]

Laatst bewerkt: 22 mrt 2002
  6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Komt nog bij dat het geen flikker uitmaakt of de x-box goed verkoopt. De komende tijd gaat microsoft het toch proberen en dus zitten we nog minstens 2 jaar vast aan de X-box in Nederland.

Ik verwacht btw dat de x-box langzaam op gang gaat komen en dat de verkopen heel geleidelijk stijgen. De ps2 en psx hadden beide in europa een langzame start....

7. kungfucius

kungfucius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    verkoop xbox

XBOX NU €369 BIJ GAMESHOP DEN HAAG
    Xbox :: 22-03-2002 :: Rob
    Opnieuw heeft de Gameshop in Den Haag ons vandaag als eerste op de hoogte gebracht van een spectaculaire actie: de Xbox is vanaf nu te koop bij de Xbox voor € 369,-.

GameNation heeft als eerste hr. Jamna, de manager van de Gameshop in Den Haag, over zijn prijsactie gesproken. Lees hieronder wat hij gezegd heeft:

“Deze spectaculaire aanbieding zal een rel veroorzaken bij Microsoft Nederland, grote marktspelers als Free Record Shop en Media Markt, die duizenden Xbox consoles ingekocht hebben, zullen zeker Microsoft hierover aan de tand voelen, wat tot gevolg zal hebben dat Microsoft binnen de kortste keren bij ons komen klagen. Maar wij trekken daar ons niks van aan. Het wordt tijd dat Microsoft eens haar huidige prijs gaat herzien en met een lagere verkoopprijs voor haar nieuwe console komt. Wij hopen dat deze prijsdaling daar aanleiding toe geeft.

Wij vinden dat Microsoft zowel haar marketing- als prijsbeleid moet aanpassen, waarin de bovengenoemde marktspelers veelal worden voorgetrokken. Zo moeten kleinere videogames-speciaalzaken heel veel moeite doen om promotie- en demonstratiekasten te kunnen ontvangen van Microsoft. Tevens komen bij reclame-activiteiten de kleinere zaken totaal niet naar voren.”

8. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Het komt gewoon door de omstandigheden,

ps2 aantrekkelijk kwa prijs
    Nog net wat te weinig xbox games
    xbox prijs

Het zal wel helemaal goedkomen

Maar er moet wel gerealiseerd worden dat er dadelijk 3 consoles op gelijke niveau presteren (xbox uiteraard nr1)

Dus men kijkt naar de goedkoopste, dus als microsoft ff zijn ogen dicht knijpt en de xbox een stuk goedkoper maakt zullen ze snel de marktleider worden en het geld er wel weer uithalen.

Hoop ik:)

9. kungfucius

kungfucius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    prijs xbox

Nou, wat een maand geleden al duidelijk was is nu gebeurd.
    Microsoft heeft in zijn wijsheid besloten de prijs van de xbox te verlagen. Zoals te verwachten was (en nu ook door microsoft toegegeven) liepen de verkopen slecht. Je moest toch ook wel een steek los hebben zitten om EUR 479 te betalen. Nu dus voor EUR 299. Ik denk dat ik er nu maar een ga kopen.....of toch nog maar iets langer wachten?????????????
    :cool:

10. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Re: prijs xbox

Ksouw nog ff wachten met een euro console..ff kijken of deze belachelijke prijsverlaging in de kortste tijd ever!!!
    (lijkt veel op dumpen die zooi prijs)wel de verwachte stormloop op gaat leveren in europa. :cool:

11. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat MS de Xbox niet zal laten floppen.

Deel Deze Pagina