[XOne] Foutmelding

Discussie in 'Games' gestart door Culemborg, 27 aug 2006.

  1. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een probleem ik heb 1maand xbox live goud gratis en nu kan ik wel op de marktplaats dingen downloaden maar ik kan niet online met pgr3 dan komt er deze foutmelding -One of the current Gamer Profiles is not allowed to play the selected game mode - weet iemand hier de oplosing van alvast bedankt
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe oud ben je?
     
  3. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit ook :confused: maar bij doa4 en cod2 kan ik wel gewoon online spelen :confused:


    hoe stel je in dat andere je achievements wel kunnen zien ?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    niet op privacy zetten
     
  5. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt
     
  6. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    @ fardo


    heb het geprobeerd een aantal weken geleden om dat van privacy af te halen maar je moest je wachtwoord van een emailaccount van een volwassenen in vullen nou dat wachtwoord dacht ik nog wel te weten ... NIET DUS 8)

    en toen stond er ga naar passport.net voor info

    dat had ik gedaan wachtwoord veranderd ... en nu doet hij het nog niet geef hij een melding dat er iets fout is ... :mad:

    en ik kan pgr3 nog steeds niet online spelen en een maat van mij kan da wel en dies even oud als mij :confused:
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dan is er met jouw family settings gerommeld zodat jij sommige dingen niet meer kan en bij die vriend van je staan de family settings waarschijnlijk gewoon normaal
     
  8. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    lekker is dat
    is er wel een manier om dit weer normaal te krijgen ??
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2006
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat moet je je ouders laten doen die hebben immers het wachtwoord
     
  10. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ... ik heb da wachtwoord zelf ''verzonnen'' maar ik ben het wachtwoordt vergeten ... :eek: en toen heb ik verschillende woorden geprobeerd, maar er zat geen goeie tussen .... toen heb ik het wachtwoord via passport.net verandert... en toen gaffie ook weer een foutmelding :mad:

    dus... kan wel ff een ''screenshot'' maken met camera van de foutmelding
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Raar dat ie dan het wachtwoord niet pakt, miss komt dit omdat je account nog steeds met het oude wachtwoord op je xbox staat zeg maar en miss moet je ff account recovery doen, maar ik zou ff wachten op andere antwoorden van mensen die miss een andere oplossing hebben
    Een screenpic zou trouwes wel handig zijn |:-
     
  12. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    tis al opgelost: had me wachtwoord verkeerd ingetypt vandaar dat hij hem niet pakte :x O-) :9

    nu alleen nog hopen dat pgr3 het nu ook doet


    maar in ieder geval bedankt voor de moeite ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee das nie gek dat die hem nie pakt dan :thumbs: . Goed dat het nu weer werkt :)
     
  14. Eddie B

    Eddie B *E*N*D*

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamerush

    Hey gaste ik krijg ergens anders een foutmelding. Het lukt mij namelijk niet om die content van Gamerush, je weet wel met die fruitige Christa, te downloaden.
    Het gratis filmpje lukt wel, maar voor die content waar je 80 credits voor moet betalen krijg ik een foutmelding met statuscode en alles.
    Snap er niks van, want heb meer dan genoeg credits staan. Heeft nog meer iemand hier last van??
     
  15. GooDy

    GooDy Warthog driver

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Eddie B: Microsoft is hiervan op de hoogte gebracht. Je bent blijkbaar niet de enige. Het bestand is blijkbaar niet helemaal goed op Marketplace verschenen, terwijl de gratis video inderdaad probleemloos te bekijken is.
     
  16. Eddie B

    Eddie B *E*N*D*

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké, thnx voor je reactie GooDy.
     

Deel Deze Pagina