1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

probleem bij Splinter Cell

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door BaxBox, 17 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaxBox

    BaxBox Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen. Ik ben de blije bezitter van Splinter Cell. Alleen vermoed ik nu dat er een bug in zit. Of ik heb gewoon iets over het hoofd gezien. Wie kan mij helpen? Het gaat om het volgende:
    Ik ben in in de "south wing" van "the defence Ministery". Ik heb in de main hall de Court yard laser grid uitgeschakeld en een kolonel gebruikt voor de retinal scanner. Na de deur met de retinal scanner kom je in een halletje die uit schijnt te komen op de court yard. Mijn opdracht is om de laser mic te gebruiken om een gesprek af te luisterenin een lift. Echter als ik in het halletje na de retinal scanner ben hangt daar een camera. De camera uitschakelen is geen probleem, maar telkens als ik bij de deur kom om de court yard in te gaan gaat het alarm en moet ik overnieuw beginnen. :mad:

    Ik ben bang dat ik een opdracht nog niet heb afgerond of dat er een bug in het spel zit????]:-

    Moet ik wel door dat halletje of zit die lift ergens anders?
    Is er iemand die dit probleem ook heeft of ligt het aan mij??

    WIE HELPT?

    In ieder geval alvast bedankt,

    Peter 8)
     
  2. jprommen

    jprommen Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    Er ligt een body in het licht. Teruggaan en alle lichamen volledig in het laatste vakje donker leggen.
     
  3. whoehaha

    whoehaha Wazupa

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wel door die deur ja.
    Uhm weet je zeker dat je die camera goed hebt uitgeschakeld???
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Plaats dit even in het correspondernde topic in Game Help/Cheats forum, dankje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina