1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Just cause

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 28 jul 2006.

  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand...? hoe kan ik die achievments krijgen van take over missions?? en hoe begin ik ze?? ik snap dat niet echt..
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ok, ik probeer het nog eens uit te leggen. Heb je ook nooit echt dorpen/steden overgenomen om zodoende gebieden op de kaart over te nemen?

    Overal op de kaart kun je huisjes vinden, licht blauwe zijn vijandelijke dorpen/steden, paarse zijn vijandelijke estates. De paarse huisjes kun je aanvallen door te praten met het poppetje bij het groene uitroepteken (op de kaart dus) dat daar vlakbij staat, dan begint de aanval daarna vanzelf en moet je verschillende blokkades opblazen en tegenstanders neerschieten.

    Bij de licht blauwe huisjes gaat het net zo, behalve dat het alleen kan als dat dorp zich in een rood, en dus unstable gebied bevindt, blauwe gebieden kun je niet aanvallen, groene zijn inmiddels al van je.

    Btw bedankt voor de stunt uitleg, ik ga het zo eens proberen.
     
  3. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    edit// is al gelukt, 1ste achiev heb ik ervan binnen
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb de land vehicle stunt achievement ook, dus een goed begin.
     
  5. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, daar moet ik alleen nog de sea stunts van..

    trouwens.. weet iemand hoe je die achievment kan krijgen van '' base jump 1000 meter or higher ''??? ik jump wel van hoge dingen, mr krijg steeds die achiev net niet denk ik.. weet iemand hoe je die kan halen?
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja, goede vraag, soms telt hij het niet, en soms wel. Beste is van de vulkaan afspringen denk ik, ik kwam helaas toen maar aan 800 meter, maar 1000 is zeker haalbaar.
     
  7. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    als je problemen hebt met de basejump achievements, ff dit filmpje bekijken: http://youtube.com/watch?v=LAhfgWyjCJI
    Je moet dus zegmaar gewoon van een berg afspringen en op het laatste moment je parachute gebruiken. Vanuit een vliegtuig/helicopter werkt niet.
    EDIT: zie dat je dat al snapte, maar filmpje geeft evengoed wel mooie lokatie voor die achievement aan.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Is snap er niks van!!! In je kamp heb van die machines staan waar je kan saven. Maar nou lukt het mij gewoon niet om te saven ??? Dacht toch echt in het filmpje te zien dat je op a moet drukken om daar te saven. Maar er gebeurd niks. Echt zwaar klote! (vind het trouwens erg jammer dat je niet gewoon altijd kan saven) Weet iemand wat ik fout doe of is dit een fout im mijn spel?
     
  9. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog een vreemd verschijnsel waar ik van baal! Ik weet niet of het een bug is maar in de handleiding staat het en op sommige laadschermen word er soms uitleg over gegeven! Ik heb het dan over die zoganaamde points of intrest van die zwarte stippen op de map waar zich speciale wapens of auto's moeten bevinden!

    Alleen!! Die zwarte stippen zijn niet te zien op mijn map! En ook niet aan te zetten,,, weet iemand hoe ik die zwarte stippen op mijn map kan krijgen zodat ik ook meer uit het spel kan halen? Want nu is er niet veel te verkennen,,,
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    het kan een fout zijn ja, maar het kan ook aan t volgende liggen : je moet wel saven bij zo een huisje DIE JIJ BEZIT, dus als je op de map kijkt, zie je huisjes die wit gekleurd zijn ( die bezit jij ) en huisjes die wat vager wit bekleurd zijn ( bezit jij niet ), door ze te krijgen moetj e van die takeovermissions doen bij de groene !. als je wilt saven, druk back>extraction(of zo iets )> klik een huisje aan( of meteen op a ) dan wordt je opgehaald door een heli en die brengt je naar een huisje die je bezit, hier kan je dan saven bij dat apparaat

    die zwarte stipjes verschijnen als je een missie doet. omdat het dan aan wordt gegeven als een handig wapen, voertuig of object voor die missie. dat heb ik ook altijd, want ik zelf zie ook geen zwarte stipjes als ik NIET bezig ben met een missie, zodra ik 1 start, zie ik ze wel.
     
  11. bobjuhhh

    bobjuhhh Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kun je volgens mij niet aanzetten. Die moet je tegenkomen onderweg op je navigator(kompasje) en dan er heen gaan. dacht ik hoor.

    Is inderdaad wel irritant ja :)
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het is een base camp van de agency. de eerste gewoon. ben net begonnen!
    Daar kan ik niet saven bij zo'n witte machine. Op de map is het een zwart icoon en omschreven als safe house. Lukt me vandaag nog steeds niet. :mad:
     
  13. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh.. dan weet ik het niet, dan moet je ff terug gaan naar de zaak en het melden.. dan omruilen als t kan, en kijken of het met de nieuwe cd dan nog zo is... dan zou het wel een fout in het spel kunnen zijn, anders weet ik het niet, want ik had met mijn cd ook een vage bug toen ik door de grond viel, en hij ineens alle achievs unlockte van alleen de collect missions
     
  14. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vaag van die achievements!!!

    Ik knalde net zacht met mijn brommer tegen een blok en de brommer was weg :confused:

    Ben nu opnieuw begonnen en kijk of het nog zo is
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nou ja, vage shit dit!!! Nu kan ik op hetzelfde punt wel saven.

    Nu word ik wel beschoten door een van mijn eigen mannen in dat kamp terwijl ik daar alleen liep. Vind dit maar een vaag spel en als dit zo door gaat verkoop ik hem meteen.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb geen last gehad van noemenswaardige bugs in 19 uur speeltijd. Dus misschien hebben jullie wel erg pech?
     
  17. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ach, denk t wel ja. maar ja, ik ga de game denk ik pas verkopen als ik alle 1000 achievments er voor heb. khad m daarvoor al tekoop gezet, maar ik d8, laat ik eerst maar ff alles halen dan.
     
  18. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een BELANGRIJKE vraag.

    1. Is er een nose-cam in auto's?
    2. Rijdt er een bus rond, die je ook kan rijden?

    Heel erg bedankt, want dit zijn namelijk mijn twijfelpunten.

    gr
     
  19. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    1. ja
    2. ja
     
  20. Lada110

    Lada110 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel een échte bus...stadsbus of touringcar of schoolbus? Dus niet een bestelbus of meer van dat soort crap :p

    gr
     

Deel Deze Pagina