Ik heb gisteren wat problemen gehad met online spelen. Vandaag helemaal stabiel jammer dat de nederlandse teams nog niet beschikbaar zijn. Iemand al een idee wannneer je die kunt downloaden ?
Wat voor problemen? Mij gooide die gister om 11 uur 's avonds van xbox live af! kon er ook niet meer op, heb gold maar silvers werkte ook ineens niet meer. En dat terwijl ik helemaal niet op live zat te spelen! Zat gewoon tegen een maat te spelen? Is Live weer tijdelijk offline ofzo?
Ik heb fifa nu 3 dagen en ik moet zeggen het online gedeelte werkt echt supergoed. Helemaal geen lag. En je ziet meteen ut welk land iemand komt en kan zo goed tegen nederlanders spelen.
Ik meende dat achter op het hoesje stond Online 2-4. Is het dan zo dat jij en een vriend online tegen een andere met een vriend kan spelen. Of gewoon 4 aparte mensen?
jongens dit spel speelt echt zalig! vind ook dat de keepers, AI en het veld veel verbeterd is tov de demo
geweldig 19 tegen 19 online speelde gemiddeld tegen nr 50 vandaar dat zo slecht nog is ben nu wel in vorm
Jawel maar iedereen zegt dat online heel slecht en laggy en saai is met die slowdowns en ik hoor dat fifa er geen last van heeft Ik ga de fifa07 demo is proberen en mss koop ik dit jaar fifa in plaats van PES
je hebt ongeveer 1x per 90 minuten een tegenstander, dat is het. het werkt gewoon NIET, je kunt Heel soms tegen een vriend spelen, heel soms
Geloof je het zelf dat het aan die servers ligt, is dus echt niet zo, tis gewoon knudde die live mode van pes 6