Otto Stunt met HD ready tv's :)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hij stookt alleen maar, De site staat het nog steeds, ze zijn wel erg dom als ze het laten staan :) En hoe meer mensen er nu bestellen, hoe meer problemen zij hebben met het rechtzetten en het retour-ontvangen van beugels :+

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat heeft nooit ergens op de site ofzo gestaan hoor... (alle gegevens geven aan dat het die LCD tv is)

3. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ze tv beugels verkopen voor echte tv's kunnen ze rekenen op een paar boze mensen bij radar en mensen met wat meer vermogen die een fikse schadeclaim indienen, en de consumentenbond aangezien ik de pagina's al heb opgeslagen op me pc's en screenshots heb gemaakt :)

conclusie: ze moeten ons inlichten dat ze geen tv's leveren maar iets anders, daar heb je geruime tijd voor om t beslissen of je het doet of niet. Annuleren hoort bij de opties. Oftewel, het is geen risico :)

Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  4. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, mag je weigeren, aangezien je een tv voor 99 euro hebt besteld en niet eentje voor 1000 euro.

5. anneloes

anneloes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt natuurlijk niks uit of ze bestellen nadat Otto op de hoogte is gebracht of niet. Zolang ze bestellen voordat Otto de fout publiekelijk erkent kunnen ze zich prima van de domme houden. Dus als degenen die om 9 uur besteld hebben die tv krijgen, moeten mensen die nu nog bestellen hem ook krijgen.

Punt is alleen dat niemand hem krijgt ;)

6. Eelceau

Eelceau Chilled Beer

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop op een crack in the system 8)

7. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net of ze 300keer deze TV op voorraad hebben liggen..

8. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen laten we niet allemaal negatief doen, wij hebben orders geplaats voor tv's, wij zullen die thuis krijgen mits we het tegendeel hebben gehoord, tot die tijd is het speculeren en kan je ervanuitgaan dat je hem krijgt.

Tot zover heeft iedereen gewoon een bevestiging gehad voor een hd ready tv voor 99 euro, geen beugels. Als we beugels krijgen kunnen we beklag doen bij zo'n beetje elk groot concern voor dat voor consumenten bestemd is.

Over 1 week hebben zo'n 80 mensen van dit forum gewoon een leuk cadeautje in huis staan van onze grote vriend Otto :)

9. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    300? 30.000 Ja

Rekensommetje:

hier op xboxworld 100 tv's verkocht. Iedereen zit waarschijnlijk door te vertellen aan zn maten ( ik zou verkoper moeten worden, ik heb al 6 tv's verkocht 8)) Stel dat iedereen hier 3 mensen inlicht. Dat is 300.. Die mensen lichten vervolgens weer 1 iemand in = 600. Dit lijkt me een laag gemiddelde aangezien iedereen door het dolle heen is en als een dwaze loopt te bestellen. Dus dat zijn al zo'n 600 tv's via het xboxworld-netwerk. Laat staan alle andere bezoekers van Otto waar toch ook wel een redelijk percentage zon tv besteld. ik denk dat ze tienduizenden bestellingen hebben... 8)8)8)_O__O__O_

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Why the hell hebben ze het nog niet van de site gehaald. Wat een stelletje sukkels daaro, zoiets laat je toch niet staan als je er vanaf weet, krijg je alleen maar meer gezeik mee.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds niet veranderd, heb nu toch ook maar een TV besteld. Zal mij benieuwen wat ze doen, helemaal bovenaan de algemene voorwaarden staat immers afspraak is afspraak ;)

12. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze maar eens bellen, en chanteren.. Ja dit en dat ik eis .... zus en zo van jullie.
    Dan vertel ik waar jullie de fout hebben staan..

HAHA :)

Neeh laat maar niet doen, laat ze maar lekker doorsufkutten daar.

13. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    chill heb er nu ook eentje besteld nu maar afwachten^^

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, heb toestemming om er nog een paar te bestellen voor een forum lid en familie :)

15. Cubewood

Cubewood Jodenkoeken

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Tweakers forum :)

16. bobjuhhh

bobjuhhh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whaha ja, erg dom dat het er nog steeds op staat. Misschien zijn ze wel feest aan het vieren omdat ze meer dan 300 tv's binnen een uur hebben verkocht

17. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    haha, prachtig ja. Ik vind het wel leuk, deze thread, spannend of we hem krijgen of niet. Ik zag trouwens ook al iemand op marktplaats via het nummer van deze tv dat hij ze al ging verkopen :+

18. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je wilt dus zeggen dat we allemaal save zitten door de orderbevestiging !!! LOL

19. joostpolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Die maakt zicht al helemaal blij met een dooie mus

20. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wie is hier nu gek xD media markt of otto?

Was ut niet met BCC laagste prijs garantie xD ga daarheen met die otto link :cool: ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina