1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    @The prof,

    Ik ga deze score echt proberen te halen ja. Als het is gelukt zal ik een screenie posten.

    Morgen voltmodje toepassen op dat kaartje.
     
  2. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes, ik geloof er weinig van, maar nogmaals, succes, zou een mooie prestatie zijn. Maar laten we offtopic gaan, zoals Arjan al voorstelde(dit geld dus ook voor mij na deze post).

    :thumbs:
     
  3. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij ben je er vandaag niet helemaal bij :+
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Ahum, dan toch maar on-topic... Klein vraagje: Ik heb sinds kort een laser muis, had hiervoor de hele tijd een met balletje(trackball heet zoiets toch officieel?:) ). Alleen sinds ik deze muis heb schiet af en toe mijn cursor in een fractie van een seconde naar de linker onderhoek. Is dit een bekend probleem bij laser muizen, of is er iets met mijn muis??
    Ik heb er verder zo goed als geen last van, het gebeurt echt zelden, maar leuk is anders;)
     
  5. 9Huntelaar9

    9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij niet echt normaal, ik heb het nog nooit gehad:confused:
     
  6. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, prachtige verspreking idd8)

    @Gemini

    Welke muis heb je? Ik heb een optische muis, en heb soms ook last van zoiets, maar dat komt omdat het een goedkoop muisje was van 6,75 bij azerty.
     
  7. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Goedkoop muisje van logitech, zal het type zo ff opzoeken...
    edit: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=NMZL75
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  8. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook, in het zwart. Ik heb er sinds kort probleempjes ben, daarom ben ik ook op zoek naar een goede game-muis:cool: :cool:
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    @ Gemini, dat komt waarschijnlijk omdat je muis niet 100% werkt op de ondergrond waarop deze staat (probeer eens een andere muismat ofzo). Dat of je weet waarom het zo'n goedkope muis is :+.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Logitech MX Revolution _O_

    /Ps. Draait nu Vista Ultimate. En het is gewoon súper ! Alle drivers etc werken automatisch enzo :)

    GUI is ongeloofelijk mooi !
     
  11. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Die muis heb ik ook, probleem heb ik last van gehad, met de nadruk op gehad. Of het de ondergrond is weet ik niet, maar hij doet het nu prima, en in de laatste maanden heb ik er maar 1 x last van gehad.

    Prima muis voor zn geld.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Boeiend dat ie 1x/uur even omhoog schiet, voor 6,70 verwacht ik niet veel
     
  13. AnTraX[BE]

    AnTraX[BE] AMD Rules

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een nieuw mobo aangeschaft: msi k9a pe met een ATI RD580 + SB600 chipset, maar die drivers die er bij zitte worden niet ondersteunt door men os (xp pro x64). Als ik ze download lukt het nog niet.
    Ethernet, ... worden nie herkent, geen geluid.
    HELP MIJ AUB!!!
    Alvast bedankt
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is niet super veel (bij 05 heb ik iig 6404 ofzoiets) maar wel een leuke score voor het systeem dat ik heb.
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    O dan ligt het vast aan de ondergrond van de muis..
    Binnekort nieuw muismatje halen :) .
     
  16. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Een nieuw agp videokaartje om af en toe mee te gamen. Ik speel zegmaar wel eens Warhammer 40K: Dawn of War, Rome: Total War, dat soort spellen.

    Kwil binnenkort een kaartje kopen van +/- 100 euro en zat te denken aan een van de volgenden:

    - Aopen GeForce 6800XT 128mb
    - Sapphire ATI x1600pro 256mb
    - ASUS GeForce 7600GS 256mb (deze is alleen net paar tientjes duurder)

    Tips? Of andere leuke agp kaarten in de aanbieding ergens?

    (rest van mn specs: Intel Celeron - 3,2ghz (512kb cache & 533mhz FSB) - 1024mb DDR400 - 160gb SATA)
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heya, ik heb een dringende vraag.

    Eindelijk heb ik mijn nieuwe pc binnen. De buitenkant ziet er gelikt uit. Erg strak allemaal.

    Ik sluit de pc aan op mijn HD-Monitor. Hieraan zit een DVI-Aansluiting. In de pc winkel heb ik daarvoor nog een DVI-Kabel gekocht. In de pc zit 'géén aansluiting meer voor VGA.

    Als ik (met moeite, dat kreng gaat er erg moeilijk in) de DVI kabel in mijn scherm en pc heb gestopt, en ik de pc vervolgens aanzet, krijg ik "No Signal".

    Ik heb de kabel nog eens omgedraaid (Andere uiteinde van de kabel in de pc) maar dit mocht ook niet baten.

    Vervolgens heb ik een verlengstukje in mijn VGA-aansluiting van mijn beeldscherm gestopt. Daar kan dan weer een DVI Kabel in. Ook dit werkte niet.

    Heb ik misschien een verkeerde kabel meegekregen? Op de kabelverpakking staat:

    Kabel DVI Dual Link M/M

    Ik wil nu eindelijk kunnen gamen! Help mij uit de brand :mad:.

    Furies
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Er zijn een aantal DVI uiteindes, je ziet ook vaak DVI-i en DVI-d (of iets dergelijks). Kan zijn dat je net de verkeerde hebt. Lijkt mij ook dat een goede kabel op de juiste poort zonder problemen er eenvoudig ingeplugd moet kunnen worden. Het kan zijn dat je niet de juiste DVI kabel hebt, wat je eigenlijk zou moeten kunnen zien aan de puntjes/gaatjes.
     
  20. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Dankje!

    Op msn gaf je nog dit plaatje dat mij uit de brand hielp.

    [​IMG]

    Ik heb dus een kabel gekregen met alleen een -. Terwijl ik die met puntjes om de - nodig heb..

    Jezus, -.-.. Eerst een maand wachten op de levering en nu dit weer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina