1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door karf, 16 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al bij a-mac langs geweest(daar heb ik m ook gekocht in juni) maar dan ben ik m 2 a 3 weken kwijt, en dat komt mij echt niet uit met studeren etc.
    Maar kga deze week weer s langs om ff te babbellen over een andere oplossing! Het probleem word overigens door apple erkend, dus t word kosteloos gerepareerd(zoals t ook hoort!)
     
  2. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    tnx grave daar heb ik wat aan :)
    btw veilig verwijderen is toch dat echt alles wordt verwijderd ipv gewoon (zoiets las ik laatst)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. om toch even de feeling te kunnen proeven heb ik zojuist geprobeerd om Mac OSX op m'n PC te zetten zonder succes. Virtual PC 2007 bootte wel, maar bleef om duistere processor(AMD Athlon) redenen toch hangen. Op m'n (Windows, AMD Turion) notebook had ik meer succes daar starte de installatie gewoon op alleen moest ik een partitie aanmaken wat op dat moment ff niet kon i.v.m de data die er op staat. Morgen pleur ik em er wel op, ben toch wel benieuwd.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2006
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat je MacOS X ook op de PC kon zetten??
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een dikke Emulator eronder waarschijnlijk...
     
  6. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat je er uiteindelijk dan mee doet?
    Ik bedoel is het dan ook niet stervendstraag?
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had een vraagje. Ben van plan binnenkort een mac mini dualcore te gaan kopen, maar wil daarbij ook windows kunnen draaien. Hoe gaat dit in zijn werk? Had gehoord dat dit heel gemakkelijk moest zijn.

    En als je windows draait, is ie dan wel gewoon snel, niet dat ie windows draait onder een emulator oid. Iemand die hier meer van weet/zelf een mac met windows heeft? Alvast bedankt:thumbs:
     
  8. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan op een intel mac bootcamp of parrallels dekstop draaien.. en daarna windows installeren..

    Bootcamp zorgt ervoor dat je bij het opstarten kan kiezen wat je wilt..
    Parrallels Desktop draait windows als een virtuele machine.. Dus kan je het beiden tegelijk draaien..

    In Bootcamp loopt hij bijna alsof het een windows pc is.. en in parrallels is het afhankelijk van je instellingen..

    voor meer info google naar "bootcamp parrallels" .. op de 1e en 2e hit staat alles goed uitgelegd..
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2006
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Thx, had al even wat afgezocht, denk dat ik dan maar voor bootcamp ga, omdat dat van apple zelf is en ze et regelmatig updaten en paralels ook wat negatieve sounds krijgt, zoals dat msn via parralels 80 van je processor neemt.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bootcamp is voor zover ik weet ook nog gratis. Toen ik naar Parrallels zocht koste het me 80 dollar oid, wat me weerhield. Moet ook nog steeds eens Windows installeren op mijn Macbook via Bootcamp.
     
  11. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt.. ik heb ook voor bootcamp gekozen.. dan loopt het iig soepel.. ik weet niet hoe het loopt op parallels..
     
  12. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    bootcamp is toch nog in beta?
    hij is pas officieel bij het nieuwe besturingssysteem had ik begrepen
     
  13. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar ik heb nog weinig problemen ondervonden met Bootcamp, werkt prima hier op een Macbook en Mac Pro ;)
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    maar werkt dus alleen met intel macs?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bootcamp werkt voor zover ik weet enkel op Intel Macs inderdaad.
     
  16. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op de G4 en G5 werkt het niet. Puur alleen de Intels.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Hmmm dacht ik al... bugger. Zag een leuke g5 staan, maar das nog powermac, die intels zijn onbetaalbaar.
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Een aantal weken op me MacBook al en et bevalt me uitstekend. Ik vind over het algemeen mac beter dan windows. Maar zijn er nog leuke programma's die men mij kan aanraden. En hoe gebruik ik dat mail programma?
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat begrijp je niet van Mail?
    Gebruik het zelf heel af en toe. Heb een account ingesteld zoals ik dat ook doe in Outlook en werkt gewoon.
    Wat voor programma's zoek je?
    iStat Pro widget voor nuttige info en prestaties over/van je Macbook.
    coconutBattery om te kijken hoe het met de Charge en Capacity van je batterij (accu) staat.
     
  20. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds een tijdje de Mac Mini Intel. En hij bevalt me zeer goed. Draadloos internet en ingebouwde Bluetooth. Ook Front Row is ook erg cool.

    Boot Camp werkt ook gewoon perfect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina