1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[B]Saint Corragio clan members GEZOCHT![/B]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door STASKO, 16 aug 2006.

  1. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zijn een nieuwe en frisse clan die nu 14 members telt! Alleen is dat niet genoeg,
    we zoeken goede spelers die 100% voor de clan klaarstaan!

    op 1 September komt Saints Row uit! De eerste game die wij gaan ondersteunen! Daarna komen er nog COD3 en Brother in arms.
    Ook is het mogelijk om binnen de clan in rang te stijgen! En er zullen trainingen zijn,,, en natuurlijkveel clanmatches! Dus heb jij! Intresse?

    Ben jij zo iemand? stuur dan een berichtje naar STASKO NL (gamertag)
    Nu zijn de clanrankings nog ongeschonden en kun je in een splinternieuwe clan stappen! dit is je kans! Dus meld je aan!

    En kijk op onze site: http://www.freewebs.com/staskonl
    :thumbs: :thumbs: _O_ _O_

    Verders staat Saint Corragio voor Heillige: durf, lef, dapperheid en moed! in het Italiaans! Dus Join en word dapper heillig en,,, neem het lef te joinen!

    Een paar Feitjes:

    - Clan 100% nederlandstallig!
    - Clangames zijn Saints Row/ Call Of Duty 3/ Brother in arms: Hell's Highway.
    - Leuke members!
    - Iedereen in de clan heeft respect voor elkaar en voor andere clans!
    - Veel diverse members,,, namelijk goede maar ook minder goede spelers + oudere spelers en jonge! Dus iederreen is welkom
    - Wij willen er voor zorgen dat spelers op lange termijn beter worden! Dus dat is een van de doelen van onze clan!


    Onze leden zijn op dit moment:

    STEELGEAR
    Halomitch
    Deadman NL
    Belletain Co Leader
    Gussemke
    KillBillme2
    Timmiboy360
    Urban Ghost NL
    thirz wyt
    erikieeh NL
    takkewijf
    Ganondorfff
    STASKO NL Leader
    goldfang

    ONS MOTTO!!= Mess with the best Die like the rest!!
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    je heb er al 1 , waaarom dan nog een thread??
     
  3. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die onze clan willen joinen? Ik zie dat sommige threads extreem veel aandacht krijgen! Maar nog een keer zijn er nog geintreseerden!
     
  4. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik wil wel assist leader worden
     
  5. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    er is inderdaad nog 1 plek over voor Co-Leader. Maar op dit moment probeer ik nog iemand anders te bereiken die nu nog op vakantie is en vandaag waarchijnlijk terug is. Als hij het niet wil is er altijd nog een kans!

    :thumbs: :thumbs:
     
  6. SplinterCell

    SplinterCell Guest

    lol, nog een freewebs site erbij \o/
     
  7. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat met die ene persoon niet doorgaat wil je me dan een pm sturen:thumbs:
     
  8. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed! Maar op lange termijn kunnen we ook wel een 3de leader gebruiken!
    En verders kun je ook gewoon de clan joinen en later alsnog leader worden!
     
  9. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat jullie geen pdz spelen, anders hadden we graag een clanwar gehad

    maar veel succes ermee!
     
  10. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja,,, PDZ zal straks steeds minder gespeeld worden dus hebben we besloten ons te gaan richten op de toekomst! En zeg nou zelf,,, die games die gaan komen zet je boven PDZ op je lijstje!
     
  11. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je me vertellen hoe lang jij verstaat onder "lange termijn"anders start ik een eigen clan
     
  12. fenomen4l

    fenomen4l Need a Target, Fast!

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    PDZ is nog steeds een superspel, en dat zal nog wel even (tot GoW of Halo:cool: zo blijven. Grappig, want de game werd zwaar ondergewaardeerd door de pers, en de game heeft de door de pers bejubelde games als CoD2 en GRAW overleefd, dus iets als Saints Row overleeft hij vast ook wel.
     
  13. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gesproken.


    Clan gegevens zien er leuk uit. Veel succes en ik hoop dat ik jullie tegenkom bij Brothers in arms 3 dat wordt de game:)
     
  14. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het ook! Dan komt er wel een clanmatch! :)
     
  15. N3mesis NL

    N3mesis NL AK47pro | Replay

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie op het moment geen COD2? Aangezien ik met veel van jullie wel is COD2 gedaan heb. Anders zouden we daar een war in kunnen doen. Maar verder in de toekomst kunnen we misschien wel wars doen met CoD3 en BiA 3?

    @Fenomen: De pers heeft groot gelijk. Ik vind het er maar raar uitzien, alles is zo glimmend, de animaties zijn te dom en de characters zien er vaag uit. En het is ZO traag.

    EDIT: @Stasko: Hoe zit dat met Belletain? Ze heeft toch ook haar eigen clan? (DeS), aangezien wij daar pas tegen gespeeld hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2006
  16. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie weten is de clan Brand new en moeten er dus nog dingen geregeld worden! Dus sommige zaken zijn nog niet afgerond en moeten nog besproken worden en wat betreft Belletain,,, over de toekomst van haar clan hebben we het nog niet gehad. :) En verders heb ik daar ook niets over te zeggen.
     
  17. STASKO

    STASKO Active Member

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Onze Clan Heeft een moeizame start achter de rug! Er zijn een paar grote aanpassingen gedaan aan de site en de clan! Zo is Saints Row geen clangame meer!

    Maar gaan we verder met Rainbow Six/ Gears Of War/ COD3 en Brother in Arms: Hell's highway!

    Voel jij je geroepen onze splinternieuwe clan te joinen? Kijk dan even op www.freewebs.com/staskonl of klik even op de volgende link om meteen naar de pagina Joinen? te gaan waar alle voorwaarden staan aangegeven voor het joinen van onze clan! Hopelijk tot snel!

    http://www.freewebs.com/staskonl/joinen.htm
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dus wanneer willen jullie tegen ons spelen? Komend weekend?
     
  19. tjeerd4789

    tjeerd4789 Active Member

    Berichten:
    689
    Leuk Bevonden:
    0
    is goed welke game cod 3 of gow!!:thumbs:
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    STASKO daagde ons uit voor een potje gow ;) .
     

Deel Deze Pagina