1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pine NL, 27 okt 2006.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Stel hier al je vragen over pes6!
    Ok dan hier de eerste: Heeft iemand handige tips bij het verdedigen want me poppetjes lopen al f-jes naar de bal toe :9 en weet iemand een paar handige trucs voor het voorbij spelen van de tegenstander of het ontwijken van slidings?
     
  2. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    HOe kan je dit topic in het xbox games forum zetten als de game nog niet eens uit is op de xbox???

    Oja een tip voor het verdedigen: houd A ingedrukt, dan gaat je mannetje automatisch druk zetten en houd X ingedrukt, dan komt een tweede mannetje helpen met druk zetten.
     
  3. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel em al 2 dagen (360) dus lijkt het mij dat ie wel al uit is
     
  4. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt slidings ook de rug toe keren waardoor je een grote kans hebt op een vrije bal. Als de sliding een beetje hard aankomt in de buurt van het strafschopgebied heeft de tegenstander een grote kans op een donkergele of zelfs lichtrode kaart. :+
     
  5. wc-bril

    wc-bril Toiletpapier

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand aangeven wat de beste methode is om op het goal te schieten? Zelf houd ik vaak de ren-trigger ingedrukt, waardoor die volgens mij altijd automatisch ver overknalt.
    Ik lees wel in het boekje dat je ook de RB moet indrukken, maar moet je die dan ingedrukt houden terwijl je schiet, of juist balkje met x laten vollopen en dan die RB indrukken?

    Echte een bijzonder gave voetbalgame, waarbij je echt het gevoel hebt dat je veel moet oefenen om het te perfectioneren!
     
  6. Killionaire

    Killionaire Co-op shooter liefhebber

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    klein tikje op X
     
  7. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah deze game is echt vet en ik kan ook wel wat tips gebruiken. Ben niet zo bekend met Pro Evo. Eerste keer dat ik een pro evo gekocht heb en het is indd veel meer simulatie dan Fifa.
     
  8. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    net gekocht... kan indd wel wat tips gebruiken.
     
  9. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tip van vandaag is:

    - Wissel de RT & RB knoppen
    - Wissel de LT & TB knoppen

    Ik vind de trekkers persoonlijk fijner voor mijn turbo en van poppetje wisselen dan de schouderknoppen
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe doe je een stiftje?
     
  11. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat is TB?

    LB+X
     
  12. poiuyt

    poiuyt Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    is er niet ergens een guide te vinden voor dit spel? dan is gelijk iedereen klaar hiero :p
     
  13. M-F-z0r^

    M-F-z0r^ -< Ghost Leader >-

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    speelde de japanse versie eerst bijna iedere dag bij buurjonge op omgebouwde ps2 en was wel vet, op de 360 is die echt veel minder, op tactisch gebied, op snelheid van gameplay en voorzetten gaan beter. Alleen de graphics zijn ietsje beter.
    Op de 360 zou ik deze keer fifa 07 aanraden zoals velen die FIFA 07 ECHT gespeeld hebben en niet een half uurtje de demo gedaan hebben, want na een uur of 2 begin je alles door te krijgen en zul je merken hoe vet het spel is. Veel tactischer, snellere gameplay, realistischer hoe de bal rolt, spint e.d., betere AI van de keeper, het is mooier en dat het zo grauw was in de demo licht puur aan het stadion en tijd vd dag, hogere moeilijkheidsgraad, 4v4 online, betere feeling in de career-mode, bij Pes6 sta je steeds zo in een kluitje op et middenveld om een of andere rede.
    Pes6 op de ps2 was iig beter dan de 360 versie en is op de oude consoles ook echt de winnaar van wat ik er tot nu toe van gezien&gespeeld heb en dat vind ik jammer terwijl FIFA echt helemaal geoptimaliseerd is voor de 360 versie en ook echt totaal anders is dan op de oude consoles en pc.
    Maar goed dit is mijn mening en ik hoop dat ik geen PES faboys op mn dak krijg met dat ze zogenaamd wel uren in FIFA 07 voor de 360 hebben gestoken of van 'het is arcade en nep'. Ik geef toe dat dat wel zo was met RTFWC en WC 06, maar zeer zeker niet met 07 wat echt realistish is geworden voor het eerst in de FIFA reeks.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ben het wel met je eens dat de ps2 versie van pes iets meer te bieden heeft dan 360 (voorlopig)

    maar dat fifa realistischer is dan PES ...nee dat niet fifa is puur arcade en leuk voor de echte fans van de serie en voor de pick up n play klanten.
    PES daarentegen is meer voor de mensen die meer een simulatie willen van het echte spelletje
     
  15. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgensmij in de verkeerde topic, M-F-z0r^ kan je niet lezen? Er staat toch echt Pro Evolution Soccer 6 Helpthread en niet afkraak thread. En FIFA realistischer dan pes6 ofc, bij elke voorzet een omhaal :x
     
  16. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is die radar uit te zetten? Ik kan hem alleen transparant maken maar ik kijk eigenlijk nooit op dat ding.
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kijkt nooit op de radar :confused: Dat moet je imo echt wel gaan doen :)
     
  18. Priol

    Priol Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het spel al paar dagen, vind het egt vet. Maar ik wil nu wel iets meer doen. Ik probeer het via x-box live te spelen, maar elke game room die ik join staat er weer: This room no longer excists echt vet iritant, heb ongeveer uur verkloot om een spel binnen te komen. En tot toe nog maar 1 online match gespeeld :confused: Heeft iemand anders ook dit probleem? Lijkt me niet normaal in ieder geval... Ook als ik op quick match druk dan vind hij nooit een match.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  19. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer een keer een match te createn! werkt bij mij iig veel beter. binnen een minuut een tegenstander :)
     
  20. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik online met deze game??? :lol:
    Daar hebben heellllllllll veel mensen last van!
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2006

Deel Deze Pagina