heb er net (3 uur geleden) 1 gekocht. heb alleen even halo gespeeld en dat ziet er goed uit. het spelen ervan gaat ook erg makkelijk. ga zo even met de andere games proberen.
toen ik het sega pack had gekocht, kocht ik er gelijk 007: auf bij... pas een paar dagen later begon ik aan jsrf en sega gt
Ik heb een massive pack, ik vind het een mega stunt van Microsoft, om een xbox die al veel duurder is dan €300, en om er dan nog een dvdkit, controller, halo, jsrf en sega gt 2002, bij te stoppen. Hopelijk stoppen ze niet met de xbox, aangezien M$ er niet echt op vooruit gaat. Greetz, Rick
Tuurlijk stoppen ze er niet mee! Dit wordt met voorbedachte raden gedaan hoor. Door de Xbox nu zo aantrekkelijk te maken, zal het aandeel in de console wereld bij de Xbox 2 veel groter zijn dan op dit moment. Zie het maar als een promotiestunt voor de Xbox 2... En het beetje verlies wat MS nu lijdt, is waarschijnlijk minder dan 1% van Bill's vermogen...
Dat is mischien een beetje overdreven, maar bill heeft zat centjes en microsoft zit al die bedrijven al leeg te zuigen met windows enzo zodat wij kunnen xboxen so don't worry .
bij wanahaves hebben ze ook een paket maar die is anders als masiv paket want er zit oook blinx in of is dat dan m,eer het masiv paket
meer, in ieder gevla als er ook het sega pack, halo en dvdkit inzitten.. nouja dvdkit hoeft niet want blinx is duurder
t is gewoon(voor zover ik weet) het sega pack( en doos) en dan geeft de shop er nog 1 dvd kit bij en 1 exemplaar van halo bij