Boeiend... op de Warthog in HALO zit ook een fijne gun achterop. En het grootste deel speelt zich inderdaad op de aarde af, maar de covenant is al vrij snel vernietigd. Je komt dan tegen de "brutes" ofzoiets te vechten volgens XBOX Magazine. Anyway... ik hoop dat het wat wordt
iets van 20 missies en 25 minigames en zo'n uitgebreig mogelijk multiplayer-mode en levles downen van xbox live
Voor mij volstaan 10 missies of zo wel hoor (zoals het eerste deel ongeveer) want ik ga me volledig concentreren op de multiplayer optie (xbox live). Stel je maar voor: Met nen stuk of 50 Master Chiefs in coop op een enorme map tegen covenant, flood, en die zogenaamde "brutes"!
In 1 week in heroic zeker, maar toch niet in Legendary? (alhoewel, als je dag en nacht eerst getraind hebt? )
Meer Spartan's! Dat wil ik zien! Een verhaallijn die iets persoonlijker getint is en ook goed aansluit op het boek. Ruimte gevechten tussen Covenant Cruisers en Human Battleships terwijl jij te voet het schip beschermd. Een hogere moeilijkheidsgraad, hoger dan Legendary! Vliegende voertuigen in multiplayer. Meer Halo!!! Meer ringen om te doen exploderen, antwoord op de vragen uit deel 1. Terugkeren naar Reach!!! Mijn verlang lijst is groot. Jammer dat het nog zo lang duurt. :{
Halo 2 speelt maar voor een klein gedeelte op aarde en haar maan. Het grootste gedeelte speelt zich af op de covenant homeplanet.
Klein gedeelte maar. Soooo. Bij filmpje zag ik heeeeeeel veeel ruimteschipen en je noemt dat klien gedeelte we zulen zien als die uit komt.