Pro Evolution Soccer 6 [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, ja, ik speelde ook altijd Fifa, vond dat gewoon al wel leuk spelen en koos gewoon voor Fifa voor de licenties en omdat iedereen het in mijn omgeving had.
    Nu de licenties van de eredivisie o.a. naar PES zijn gegaan dacht ik, nu maar een keer kijken wat PES is en hoe dat speelt.
    Super, stukken beter en veel realistischer..het is ff oefenen en zoeken inderdaad, maar het is stukken beter...denk dat heel veel nu misschien een keer PES gaan spelen i.v.m. de licenties en de vele goede verhalen.:thumbs: :b:
     
  2. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ik zal mijn router is rebooten, kijken of dat werkt.

    Nu kan ik niet eens meer hosten :'D

    Ik heb het gehad. Vandaag raak ik dat spel niet meer aan.
     
  4. ThApocalypse

    ThApocalypse Final Fantasy

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt 2 R-knoppen: RT en RB(weet zo niet welke welke is)). Een van die 2 is om mee te rennen de ANDERE om een schot te plaatsen. Zoals ik het begrijp gebruik jij 1 knop voor beide...

    Ik heb zelf de 2 R-buttons geswitched, omdat ik rennen met de achterste R fijner vindt. Maar een bal geplaatst schieten is ook met die R beter. Dus denk dat ik ze weer zet zoals ze aan het begin staan.

    Verder heb ik blauw en rood omgedraait (schieten en hoge pass).

    Hebben jullie ook nog buttons verandert, of spelen jullie het default??


    ps: 80% van de post is iedereen aan het zeiken over het online spelen. Dat weten we nu wel....
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  5. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Al jaren gewend aan de PES controls, dus gewoon Default.
     
  6. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0

    tja het is natuurlijk niet zo dat je in deze topic alleen maar leuke reacties moet plaatsen..

    want dan hoeven de reacties van de spel is goed ook niet meer toch want dat weten we nu wel|:-
     
  7. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Godgloeiende gloeiende, komt die postbode hier net. GEEN PES!!!! Nou woon ik in een appartementen complex dus 40 brievenbussen in totaal. Maar die postbode hier heeft nog 3 tanden in z'n smoel en een paar brilglazen zo groot als sjoelschijven. Ik gelijk in paniek. Zal die lamlul me game in t verkeerde gleufje hebben gedrukt??? Niet te hopen. Volgen TPG (net aan de telefoon gehad) komen ze het in een pakje brengen gewoon met de auto. Kan dat kloppen? (besteld bij xboxhome)
     
  8. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja pakketpost bezorgt ook wel is die bubbeltjes envelopen. Maar weet niet of xboxhome ze aangetekend verstuurd.

    Ik rkijg hem morgen pas van Nedgame :mad: Maarja heb de pc versie gedownload om me te vermaken tot dan :D
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inmiddels mijn eerste potje gespeeld (kon niet langer wachten op Zuiderpark, dus heb hem maar in de winkel gehaald) en dit is weer een toppertje.

    Het gaat niet zo soepel als in PES5, maar het is overduidelijk dat dit wennen is en niet omdat dit dan een slecht spel is. Ik speelde Ajax-Feyenoord en uiteraard heel realistisch won ik van Feyenoord. Wat mij echter opviel was dat het moeilijk is om kansen te creƫeren en dat de schietbalk inderdaad erg snel vol is. Daarnaast verloor ik nagenoeg alle kopduels. Is dit een andere knop geworden misschien? En weet iemand de knop om naar de bal toe te rennen, ipv dat hij deze afwacht?

    Ik vind dat de scheidsrechter strenger is geworden. Nou liep ik wel weer ouderwets te hakken en kreeg ik geheel conform verwachting gelijk een rode kaart, maar het lijkt erop alsof hij meer kaarten trekt dan in PES5. Ze waren overigens allemaal terecht, dus wel realistisch.

    Online heb ik niet geprobeerd nog, maar zag al wel dat het qua mogelijkheden en statistieken weer helemaal niets was. Soberheid troef zeg maar. Verder was het menu wel duidelijk, maar ook daar zag het er een beetje ouderwets uit.

    Transfers zijn vreemd, want Charisteas zit bij Feyenoord, maar Matthijssen nog bij AZ en volgens mij was Matthijssen eerder weg bij zijn club dan Charisteas. Ik verwacht niet dat er patches komen met updates van transfers, want dat hebben ze nog nooit gedaan.

    Ik heb er in ieder geval weer zin in en het komend jaar valt er weer veel te leren en te genieten.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  10. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waarom dit subliem afgewerkte spel...........de controllerinstellingen van de 2e controller gewoon WEIGERT te onthouden??

    Is erg vervelend namelijk...
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  11. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    hij WEIGERT gewoon! :eek: wat een stoute xbox heb jij :eek: !!
     
  12. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    heb dat zelfde probleem
    ook met de cursor
     
  13. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook erg kut ja... volgens mij is er niks aan te doen...
     
  14. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    nog maar een keer zeiken dan!

    Kan dus al twee dagen gene online game spelen

    Telkens weer krijg ik de melding van this game room no longer exists.

    Hebben daar veel meer mensen last van? Dit wordt echt een beetje schandalig zo!
     
  15. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook de RB en RT en de LB en de LT verwisselt. Maar hoe kan ik een speler diep laten lopen? t lijkt of ze niet willen ofzo:p toch gewoon met de LT (LB in het standaard geval)
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    En gelukkig lag het niet aan die tandloze mummie die de post kwam bezorgen \o/ TPG heeft m net langs gebracht met de parketten-dienst.

    IK HEB M!!!!!!!!!!!!!!! (eindelijk)
     
  17. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kan je het beste een vrije trap nemen? alleen met de X knop of moet je ook een andere knop ingedrukt houden?
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben van Fifa naar PES gegaan en nu weer terug naar Fifa. PES is voor mij te realistisch, zo traag. Ik heb daar geen geduld voor. Ik wil gewoon lekker knallen. Het was een verademing om Fifa 07 op te starten na een dagje PES 6. Vooral online loopt Fifa heerlijk. Ik weet dat er hier heel veel PES fans zijn, daarom wilde ik ook graag PES proberen. Ik heb de afgelopen weken veel PES 4 gespeeld, dat vond ik erg goed. Dus deel 6 viel me erg tegen. Het voelde gewoon "niet af". En nou ben ik ook niet het type dat weken gaat oefenen om een beetje een normaal schot op doel te lossen. Dus Fifa is wat ik zoek ;)
     
  19. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    uhh...
     
  20. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff de konami helpdesk gebeld (80 eurocent p/m) , eerst 5 min in de wacht gehangen ,
    Kreeg ik daarna een gozer aan de lijn ,ok dacht ik ff paar vragen stellen.
    Ik vroeg m als 1e heel rustig over de online lag hij gaf aan dat de servers overbelast zijn en dat men niet op rekende dat er zoveel mensen tegelijk online wilde spelen ??

    Men was er mee bezig zei hij maar verder kon hij mij ook geen duidelijk antwoord geven, op de vraag of er binnenkort nog een patch aan zou komen zei hij dat er nog niet zulke plannen zijn.

    Daarna wilde ik verder vragen waarom er in vergelijking met de ps2/pc versies er zo veel opties zijn weggelaten (int chall league, mem. match ,replay , formaties online laden etc) en wat denk je?

    Die gozer HANGT GEWOON OP !!! :eek: :mad: :mad: :mad:

    Dat noemt zich dan een Helpdesk, gaat konami zo dus met zijn geachte pro evo klanten op die maar weer 50/60 euro uit hun poeplap trekken om de beste footy te kunnen spelen , erg asociaal.

    Ik pissed ,heb t nummer van het kantoor in apeldoorn op de site opgezocht en een boze voicemail van ene Vanessa van konami ingesproken (moet me frustratie tog ergens kwijt :lol: ) nummer is 055-5766353 (lokaal tarief)

    ik ga ook maar even een email sturen naar hun support desk want dit kan echt niet.
    Noem me maar overgefrustreerd of wat dan ook, ik ben gewoon teleurgesteld
    niet alleen over de game maar meer de manier waarop men bij konami met ons Pro evo fanatici omgaat ... arghh =( :'-(
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina