1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Koopjes Spotten! [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mike avalanche

    mike avalanche Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is ook opgestuurd 9 Okt , en heb hem ook niet ontvangen.
    Ik heb ze maar een mailtje gestuurd..nog geen antwoord gehad.
     
  2. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de post toch zeker een maand tijd gunnen om SR te bezorgen. Als de douane op al die pakjes zit, kan het soms heel erg lang duren.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Douane is een bitch. Gelukkig waren mn monster cables wel gewoon langs de douane gegaan bij play-asia, anders had ik nog een fikse btw bon gekregen:+ Reken voor de bezorging zonder douane tussenkomst maar op 2-4 week.
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
  5. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is zowieso slimmer. Als dat verhaal van die 40euro niet klopt dan is dat sinds kort, heb hier een folder van de douane liggen van januari 2006 waarin 40euro als limit staat. Anyway, ik heb al 9 spellen gekregen (die per 1 verzonden waren) waarover geen BTW betaald moest worden, toen bestelde ik er 2 in een keer en moest het opeens wel. Dan zal het zo zijn dat ze niet alles controleren aangezien ze het anders veel te druk krijgen, dan zien ze 35euro en dan krijgen ze daar minder BTW voor dan een ander stuk en daarom laten ze die door. Toch raar
     
  6. Shizzel

    Shizzel Guest

    Bedankt voor alle info enzo, zal toch ff een mailtje sturen naar Play-Asia als ik het dan bestel, of ergens in een comments-sectie neerzet.

    Dat met {{Lab equipment, good luck with testing and let me hear the results}} is aardig slim bedacht, ook bedankt :).
     
  7. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    www.nedgame.nl
    Blazing angels 29,99
    G.R.A.W 34.99
    Rumble roses XX 29,99
    Far cry 29,99
     
  8. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    dit komt van de site van de douane:
    =========================================================
    Vraag:
    Welke vrijstellingen van belastingen gelden er bij het kopen via internet?

    Internetaankopen Invoerbelasting Algemeen
    Antwoord:
    Als u via internet goederen bestelt buiten de EU en de waarde daarvan hoger is dan € 22, dan bent u douanerechten en omzetbelasting (BTW) en eventueel accijns en verbruiksbelastingen verschuldigd. Het gaat in dit geval namelijk om de invoer van goederen. De invoer doet u weliswaar niet zelf, dat doet een koeriersbedrijf voor u, maar via hen zult u dan de verschuldigde douanerechten en belastingen moeten voldoen. Als de waarde € 22 of lager is, is geen belasting verschuldigd. Voor alcoholhoudende producten, tabaksproducten, parfum en eau de toilette betaalt u altijd belasting.

    =========================================================

    Voor zover ik weet is dit al zo sinds de invoering van de euro en ik heb het ook nog nooit anders gezien, ik vraag me dan ook af wat dat voor folder was die jij hebt/had, maar vooralsnog ga ik er vanuit dat deze informatie klopt (zeker gezien het feit de grens vroeger lag bij 45 gulden, en het er met de omrekening meer naar uitziet dat je een verouderde folder hebt of iets dergelijks.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  9. mars15

    mars15 Guest

    Heb Hitman blood money ook meteen besteld, lijkt me een fantastisch spel
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 okt 2006
  10. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Tomb Raider besteld via Bart Smit internetsite, bedankt voor de tip :)
     
  11. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die Bart Smit prijzen ook in de winkel gelden, of alleen online?
    Met andere woorden heeft iemand Tomb Raider en Hitman bij de BS zien liggen voor 20 euro?
     
  12. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de interprijzen net wat lager zijn
     
  13. soepkoe

    soepkoe Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    4
    @ Panzer

    de aanbiedingen zoals genoemd zijn internet only
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mij niet eens aanmelden bij bs :mad: moet elke keer een telnummer intypen. doe je dat werkt hij nog niet.. iemand enig idee hoe hij het wel doet ?
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik las het ja, dat zal dan ook wel kloppen. Maar ik denk dat imo de kans dat je moet betalen bij een bedrag van 35euro (1spel) veel kleiner is dan wanneer je 70euro moet betalen.. Aangezien Play-Asia de waarden aan de buitenkant vermeld en ze niet alle poststukken kunnen controleren aangezien ze te weinig mankracht daarvoor hebben. Dus lijkt het me dat ze 1 spel sneller door de vingers zien oid, kan geen andere verklaring bedenken voor die 9x dat ik niet heb moeten betalen toen ik 1 spel bestelde bij play-asia.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    je moet je telefoonnummer (niet je mobiel dus) zonder streepje invoeren..

    dat tenminste bij mij de fout :)
     
  17. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt :) tomb raider voor 20 euro bij bs
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2006
  18. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    In de winkel liggen ze voor 40 euro volgens mij.
     
  19. milenko79

    milenko79 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel nu al een jaar of 9 (sinds ik mijn creditcard aangevraagd heb de dag dat ik 18 werd) bijna alles online, en er zijn van mij nog maar weinig dingen tegengehouden bij de douane. Ik denk zelf hooguit 10 zendingen in al die jaren (van de minimaal 200 zendingen aan mij in al die jaren). soms gingen pakjes van 500 euro zo door, soms werden pakers van 25 euro achtergehouden. Het gebeurd niet vaak, maar het kan zeer zeker. Al met al blijft het de moeite waard.
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    thx jongens, ff tomb raider gekocht :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina