1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Saints Row helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 1 sep 2006.

  1. mazdarx7mx3

    mazdarx7mx3 Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan ik rank trueskill omhoog gaan?
    en wat is dat iegenlijk?
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Zomaar een vraagje. Ben nu ook een paar dagen wat aan het klooien met Saints Row, maar kan ik ook munitie kopen? Of alleen maar wapens?
     
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar Friendly Fire gaat, koop je munitie als je het wapen al hebt, en je koopt het wapen zelf + de munitie als je het wapen nog niet hebt. Hetzelfde systeem als in de GTA's.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    En vergeet niet dat je bij je crib gratis ammo kan halen :b:
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ah ok, toch wel. Thanks. Briljant spel overigens.
     
  6. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ok, maar je betaalt dan wel het volle pond?! Ik krijg inderdaad de extra munitie, maar moet dan wel het gehele bedrag (het bedrag van het wapen + munitie) ervoor neertellen. Ik kan niet eerst een pistool van 1000 $ kopen en vervolgens munitie voor 100 $...?!
     
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game bijna uitgespeeld, alle activities en nog 1 laatste missie, en ik heb 59 cd's nu kan ik de laatse niet vinden, alles gedoublechecked. Weer niets. Dus ik een nieuwe savegame starten, ben ik ze weer allemaal langsgelopen, had ik er 59 en ging ik naar de laatste, ik in de hoop dus de acchievement te krijgen, is hij er niet, ik lopen zoeken, maar niets. Dus ik saven en nog een nieuwe savegame starten en ik ga naar de plek waar ik net de cd niet kon vinden, en weer niets. Dit is de plek, weet iemand waar hij ligt, zo ja, kun je een nieuwe savegame maken en een screenshot nemen van waar hij ligt, want ik snap er niets van. Het enigste wat ik kan bedenken is dat omdat de plek een los carnales stronghold is dat ik dus eerst die stronghold moet doen, maar nog hij moet zo in het open liggen. ANyone>?

    [​IMG]
     
  8. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie niks :confused:
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, heb je een nieuwe savegame gestart en naar die plek gegaan, en toen zag je niets??¿¿
     
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik heb ooit tijdens 1 inbraak een of andere doos in de kluis gevonden, die moest ik ergens dumpen terwijl de politie achter me reet aanzit. Dit was gelukt. Alleen dus een vraagje: wanneer weet je of er z`n doos inzit en wanneer geld(/wapens)? En is er ook een activity voor?
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    's nachts zit er een doos in, overdag een wapen en geld of alleen geld. Er is een acchievement voor het succesvol stelen van 30 dozen, maar geen activitie.
     
  12. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een kluis in een winkel wilt openmaken dan moet je met je pookjes ronddraaien, ik vet dat maar kut werken man. Je verneukt het zomaar en je kunt dan weer opnieuw beginnen.

    Even wat anders. Ik zit nu op 75% van de game en heb alle buurten al onder controle, maar nu zag ik laatst dat ik nog 1 missie kan doen en dat is één van de Saints voor die kerk, alleen als ik die wil gaan spelen loopt mijn xbox vast, heb het meerdere malen geprobeerd maar elke keer loopt ie vast :confused:.
     
  13. Alexander1989

    Alexander1989 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van die kluizen kraken vind ik niet zo gek moeilijk hoor, alleen als het fout gaat een beetje frustrerend :p
    maar is er geen manier om dat te cancelen, want als je zo'n kluis aan het kraken bent, maar er toch mee wilt kappen kan dat niet zomaar met Y ofzo.. (of ik ben gewoon te stom en kijk niet goed :+ )
     
  14. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kan dan niet stoppen :)
     
  15. Alexander1989

    Alexander1989 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, thanks :)
    maakt eigenlijk niet zoveel uit, want het is best makkelijk, alleen ik had het dus een x tijdens dat kraken: controller flippen omdat de batterijen leeg waren 8) dan is het wel even irri :+
     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik weet dat het al vaak gevraagd is, maar ik kan die bulldog niet vinden!!
    ik kom niet verder bij hijacking en zit vast door een bug bij een missie van de WSR

    nog een vraagje over Insurance Fraud,
    wat is het verschil als je je met LT laat vallen of met RT, en maakt het ook uit als je ze allebei induwt?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  17. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    De Bulldog is idd erg lastig te vinden. Ik kwam hem bij toeval een keer tegen.Gewoon blijven zoeken!

    Volgens mij maakt het geen verschil welke je indrukt. Als je maar goed voor de auto's springt.
     
  18. Alexander1989

    Alexander1989 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb inderdaad ook nog steeds gezeik met die bulldog, voor de rest alles al..
    Maar ik heb ook gelezen dat als je een heel eind in de mail storyline bent, dat je gangmembers ook in die dingen rijden.. Let's hope so.. anders toch die Hijacking maar gaan doen :+
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heeuy, ik weet nie of het hier nou thuis hoort, eerst was hier volgens mij een apart draadje voor maar die zie ik nie meer. Anyway, ik kan Roxanna van de chinatown hitman egt nie vinde.... Ze hoort in sommerset te zitten maar ik heb er al uren rondgereden maar ik vind haar maar nie... Iemand tips waar ik haar wel kan vinden en op welke tijd ongeveer???
     
  20. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    [bron: achieve360points] Roxanne (NR4) Area: Barrio - She was very easy to find for me (shes a big boob blonde)
    and I found her right outside the Friendly Fire in Sommerset. Make sure you shoot her
    with the right gun. (To find a NR4 easily, just kill a few cops, its the pistol they
    use).
     

Deel Deze Pagina