Final Fantasy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Unknow_store, 27 okt 2006.

  1. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik ben misschien de enige, maar ik wil Final fantasy offline spelen. Nou schijnt dat te kunnen (staat er niet helemaal duidelijk), maar nou schijnt het ook dat ik het 'verkloot' heb.... Ik heb iets van Playonline geinstalleerd (wat ik niet meer terug kan vinden) en nu moet ik alles invullen van wat ik van mezelf weet... nou is dat geen probleem: Piet pieterson op de pieter laan in Pieterland. Maar nu vragen ze je mastercard, en zo controleren ze echt of je piet bent, en dat ben ik niet! en bovendien heb ik niet eens een mastercard! En ik wil niet online! Later misschien wel, maar nu niet!

    Nu blijkt dat in het boekje heeft gestaan (dom, dom, dom) dat als je het niet accepteerde om playonline te downloaden en installeren, dat je dan niet online ging.... Maar nu kan ik het programma nergens meer vinden om het eraf te mikken.... En ik heb zo'n zin in Final Fantasy :'-(

    Heeft iemand dit ook meegemaakt? en kan hij het navertellen? HELP ME!

    De helpdesk van de Xbox weet het niet...

    Groeten,
    Unknown_store
     
  2. FNF (NIEUWE) kun je volgens mij toch echt niet offline te spelen omdat het een MMORPG ofzoeits is dus dat betekend online rondhuppelen met HEEL VEEL SPELERS!!
     
  3. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    damn.... das balen.... Ik dacht eindelijk een game gevonden te hebben, die oblvivion nadoet, alleen dan turn-based.... Okey, dan zal ik hem maar weer teruggeven...:'-(

    Bedankt,
    Unknown_store
     
  4. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je Playonline hebt moeten instaleren,heb je dus waarschijnlijk Final Fantasy 11 gekocht.

    Dit is een game die alleen maar online gespeeld kan worden voor 12.95 per maand,en dus niet offline.

    Je kan playonline alleen van je harddisk afhalen via playonline,dus doe dit eerst voordat je game weggooid of verkoopt.

    Mocht je wel een creditcard weten tebemachtigen,probeer het spel dan een maandje.De eerste maand is namelijk gratis,en kun je later altijd nog beslissen of je verder speelt of niet.

    Angelo
     
  5. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan zal ik eens kijken of er ergens een weet te bemachtigen.... 12,95.... is dat veel, ik heb nu ook werk, dus dan kan het makkelijk (denk ik), alleen nog mijn ouders overhalen :p en dan is het goed :D, bedankt voor de tip

    ( moet je hier trouwens wel Xbox live gold voor hebben ?
     
  6. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja de 1 vind 12,95 erg veel geld per maand,de ander vind het niets.

    Ikzelf speel alleen nog maar dit spel omdat het zo verdomd verslavend is,
    en bespaar dus inweze het geld voor andere games.

    Ieder zijn keus natuurlijk...

    Je hebt geen Xbox live! gold nodig om dit spel online tekunnen spelen.

    Angelo
     
  7. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een (offline) turn based RPG wil kan je misschien beter naar Enchanted Arms kijken.

    volgens mij kreeg die betere reviews dan FF
     
  8. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de official website, stond dat je geen Xbox live gold nodig had, silver was voldoende.....
    Een vriend van mij, die speelde Echanted Arms, en die scheen het zo'n dom spel te vinden (Wij hebben ongeveer dezelfde smaak). En bovendien ben ik al niet zo'n van de turn-based spellen, maar toen bleek dat Final Fantasy (ongeveer) hetzelfde was als World of Warcraft, toen wilde ik die dolgraag hebben (dom dat ik toen niet doorhad dat het alleen maar online was)
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Enchanted Arms is ook een stuk minder als Final Fantasy. Enchanted Arms heeft mooiere graphics maar das dan ook het enige pluspunt in mijn ogen. Voor de rest is de game maar middelmaat en is er buiten de verhaallijn maar erg weinig te doen. Final Fantasy is qua gameplay dan ook vele malen beter dan Enchanted Arms, maar qua graphics vrij gedateerd inmiddels.
     
  10. Unknow_store

    Unknow_store Unknow_store

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Och het maakt me niet zo uit, welke game beter graphics heeft, zolang het er maar mooi uitziet. Ik speel nog steeds halo 1, en ik denk dat daar de graphics behoorlijk knullig zijn met spellen van nu, maar bij halo 1 heb ik niet het gevoel dat het lelijk is, alles verder dan halo 1 waarschijnlijk wel :cool:
     

Deel Deze Pagina